Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Na to temo foruma se obračam z upanjem da mi bi znal kdo pomagat z serviserjem, ki bi znal odpravit to napako. 

Imam mazdo CX3 2015 105, ročni menjalnik 143.000 prevoženih. Servisiran je bil na intervala vendar ne pri pooblaščenemu serviserju. Sem iz Maribora. 

 

Že cca 1 mesec imam težavo, da se je prižgala luč za motor. Ko je mehanik (ni specialist za mazde), priklopil diagnostiko se je izpisal spoden seznam napak (priloga). 

Z regeneracijo DPF filtra smo rešili vse napake, ostala je samo napaka P0101, torej neka težava na dotoku zraka. Smo poizkušali menjat senzor za merjenje dotoka zraka in ne pomaga. 

 

Peljal sem na pooblaščen servis (Ferk Maribor),  in so pobrisali napake ter rekli da če se spet pojavi ga bodo pa rastavili in pogledali če kaj najdejo, omenjal je tudi da lahko da je turbina.  Nekak do sedaj niso bili uspešni pri odpravi napak in nebi rad da menjam turbino ker se jim zdi da bi to bilo lahko to saj je menjava turbine draga. 

 

Zaključek tega je, da je napaka še vedno prisotna. Na avtu se pozna, da ima večjo porabo (cca za 1 l od kar je napaka), tudi moči nima take kot ponavadi. Turbina je mogoče nekoliko bolj glasna kot sem navajen ampak približno vem kak zvok ima turbina ki je v defektu zato se mi ne zdi da bi to bilo to.

 

Zanima me če je imel kdo izkušnje z to napako saj tudi na tujih forumih nisem našel nekega konkretnega odgovora. Ali pa če je v SLO kak dober mehanik za mazde, lahko tudi pooblaščenec, samo da je nekdo ki ne bo menjeval vse povprek 

 

Hvala vam vsem za pomoč, trenutno sem že res obupan

IMG_6506.PNG

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Pred eno uro je Fluidikas2 napisal:

Hvala za info.  

Bom poizkusil tudi pri njemu 

 

Želim veliko sreče. In upam da čimprej javiš, da ste popravili.

 

Problematika diagnosticiranja napak novejših dizlov je znana. Tudi napake pri Mercedesih včasih ugotavljajo nekaj dni, tednov. Tudi brez poskušanja mnogokrat žal ne gre. 

Napisano

S tole napako se ukvarjam ze cca 2 meseca. Zamenjal sem najbol pogost vzrok ter nekaj stvari probal pa brez uspeha. Verjamem da bo treba se kak probat vendar ko mi je na pooblascenem rekel da bi oni turbino menjali se mi je zdelo to malo draga “proba “ zato sedaj sam iscem kaj naredit :)

Napisano
pred 19 minutami je Fluidikas2 napisal:

S tole napako se ukvarjam ze cca 2 meseca. Zamenjal sem najbol pogost vzrok ter nekaj stvari probal pa brez uspeha. Verjamem da bo treba se kak probat vendar ko mi je na pooblascenem rekel da bi oni turbino menjali se mi je zdelo to malo draga “proba “ zato sedaj sam iscem kaj naredit :)

Mogoče ti bo tole kaj v pomoč:

 

 

Napisano

Če bi bil jaz na tvojem mestu, bi kontaktiral Simona Pelka iz Avto Pelko d.o.o.; 041 667 335, on je maček za Mazde. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče paščkov na športnih urah, izkušnja s Suuntom X6 (kva vem, kupljen ene 20 let nazaj) je bila, da je pašček razpadel v omari, ne da bi jo redno nosil. Ampak tudi navigacijska naprava Garmin Oregon 300 je edini gumb, ki ga ima, gumb za vklop/izklop - izparel -  praktično izginil - ni ga več, medtem ko je bila naprava spravljena v omari.  Uglavnem, Kitajci delajo res zanič materiale.   Garmin ima 3 različne velikosti (premer)ur . V urarski industriji obstajajo standardi, preproste kuharske formule, po katerih se iz premera ure izračuna ustrezna širina paščka. Po teh standardih, bi moral Garmin za svoje ure proizvajati 3 različne širine paščkov, ampak ker šparajo, proizvaja samo 2 širini. In tako garminova srednja velikost ur uporablja pašček neustrezne širine - isti kot tamale ure.    Poleg precej večje baterije je bila tudi prava širina paščka razlog za nakup tavelke izvedenke fenix 8. Vsaj ne zgleda kot da bi nosil žensko uro.         
    • Jaz včasih operem avto in obrišem, pa odprem prtljažnik, pa potem zaprem in pocuri vn za en štamprle vode - verjetno kje pri lučkah
    • Da se vrnem k uram.   Forrunner vs. Fenix 8   Forrunner je potrebno vzeti 970, ker tamali ima dosti slabšo baterijo.   Primerjava GPS natančnosti in HR natančnosti je nekje ista. Fenix ima minimalno boljšo baterijo, podpora za potapljanje, safirno steklo (opcijsko)...   Generalno moreš res rabit, to kar ti da Fenix več, vseeno je 300€ razlike.   Polara se še morem lotit.     Edit: reboot mobitela in se je sedaj povezala. No pa bo še nekaj časa trpela. Iskanje na pavzi.
    • Nop. Razlika je v lastništvu firme in proizvajalcu. Pa to sem ti že napisal malo nazaj. 😉   Mogoče ti tak razložim: Suuntu je kot Volvo. (Lastnik kitajc, EU brand prodan Kitajcu) Coros je Don Feng.  Garmin in Polar je kot Tesla. (Lastnik amer/Eu, dela se na kitajskem)   Jaz vedno gledam kaj je najmanjše zlo. In če kaj slediš, veš da kitajskega lastništva ne kupim, če ni sila. Kupim pa narejeno tam ali pa iz njihovih komponemt. Nisem naivem in vem da ni ene tehnološke stvari, kjer ne bi imeli vsaj malo prste vmes.
    • Danes malo bolj na tempo. Zdaj ko se podplati privajajo je veliko lažje pritnisnit na malo večjo povprečno hitrost. Kilometri se tudi lepo nabrajo, sicer nič posebenga aapak ok za MTB plus to, da sm spomladi še študiral in nisem bil toliko na kolesu. Trenutno na 1720km in 24,113m višincev  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.