Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

Pa avtohiša se včasih izgovori, da ga je komisijsko prodajala, ne direkt od njih...

Pri avto hiši se pač lahko dogovoriš za garancijo....

Na računu vedno piše kdo ga je prodal.

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je Janez007 napisal:

Na računu vedno piše kdo ga je prodal.

Škoda. 1 mesec nazaj sem stran vrgel takšno kuprodajno.

 

Avto bil kupljen rabljen v avtohiši. Na računu je pisalo komisijska prodaja v imenu stranke....

Plačilo je bilo izvedeno avtohiši.

 

Če prav vem, pa za napake odgovarja v primeru komisijske prodaj prodajalec, torej fizična oseba in ne avtohiša.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ja, komisijska ... sem že videl nekaj pogodb za avte, ki jih je firma kupila-prepisala na lastnika firme, potem pa prodajala komisijsko. In se izognila določilom Zakona o varstvu potrošnikov, ki velja med potrošnikom in podjetjem, ne pa med fizičnimi osebami. Zanje velja le Obligacijski zakonik, pri katerem je v primeru kršenja pravico potrebno iskat preko sodišča.

Napisano

Jaz upam da zadevo rešim,še čakam sploh niso pogledalo Mazdo tak da zdaj za enkrat čakam,res sem razočaran u te Mazde dizel ker spet sem mećkan upo da so vredu ,sam so kurac da prostiš.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.