Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Pri tej nesre?i b se morali vpra?ati pri FIA-e a so dirkali??a brez asfaltnih izletnih con sploh varna. Problem peska je namre? v tem, da ko leti? ven gre? samo naravnost, volan ne prime. V tej nesre?i bi Kovalainen na asfaltu kljub po?eni gumi vseeno toliko zavil, da ne bi tre??il v ograjo iz gum. Tudi gume na avtiu veliko bolje primejo pri zaviranju na asfaltu kot na pesku.

 

Edina prednost peska je le v tem, da ?e bi avtu odtrgalo vsa kolesa bi se ustavil prej oziroma bolje zaviral.

 

Druga zadeva, kjer se postavlja vpra?anje varnosti pa so gume, ki bi lahko bile praznovozne se pravi, da tudi, ?e bi se preluknjale ne bi prihajalo, do situacij, ko se guma skoraj sname iz plati??a ali pa celo razpade.

 

Boss prav razmi?lja?, hkrati pa je asfaltirana izletna cona bolj nevarna, v primeru prevra?anja, saj pesek ubla?i in bolj ustavo kotaljenje kot asfalt. Tako da so asfaltirane izletne cone dejansko bolj nevarne, od pe??enih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss prav razmi?lja?, hkrati pa je asfaltirana izletna cona bolj nevarna, v primeru prevra?anja, saj pesek ubla?i in bolj ustavo kotaljenje kot asfalt. Tako da so asfaltirane izletne cone dejansko bolj nevarne, od pe??enih.

 

Vem, samo prevra?a? se lahko tudi na stezi pa zato ne bodo asfalt na stezi zamenjali s peskom... kot to?ka dve je pa pesek lahko bolj nevaren zato, ker nad dirka?evo glavo je za??itni log, ki se zaradi te?e avta lahko zarije v pesek in dirka?eva glava nato pride v stik s tlemi oziroma ga te?a avta z glavo zabije v pesek, kjer pride lahko do te?jih po?kodb.

 

Skoraj sem prepri?an, da asfaltne izletne cone znajo biti bolj varne od pe??enih... so pa pa? dra?je, a ne. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, samo prevra?a? se lahko tudi na stezi pa zato ne bodo asfalt na stezi zamenjali s peskom... kot to?ka dve je pa pesek lahko bolj nevaren zato, ker nad dirka?evo glavo je za??itni log, ki se zaradi te?e avta lahko zarije v pesek in dirka?eva glava nato pride v stik s tlemi oziroma ga te?a avta z glavo zabije v pesek, kjer pride lahko do te?jih po?kodb.

 

Skoraj sem prepri?an, da asfaltne izletne cone znajo biti bolj varne od pe??enih... so pa pa? dra?je, a ne. ;)

 

Pa ?lovek ni pol metra peska, , je ga okrog 10 cm, lok mora pa tako ali tako biti najmanj 15 nad voznikovo glavo.

Tale da je pesek lahko namesto afalta pa mislim da nisi mislil resno, kaj je dra?je in kaj ne, miti ni moj problem(verjetno pa dirk formule1 potem nebi bilo, ampak bi bil high speed auto cross GP) , vem pa da ima samo ena proga na svetu izletne cone asfaltirane in to celo z razli?no grobim asfaltom, ima pa jo ferrari ?e se ne motim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Na ga pa smo spet zmagal :D

 

Po treh dirkah prevlade je ?lo danes ?e najbolj na tesno zato ?estitke tudi Lojzeku, ki se je res potrudil maksimalno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz nisem gledal ampak boss pravi, da smo zmagali. Tako, da odogovor je: ja smo zmagali :D

 

A,se pravi,da ste :whatever::P zmagali??

 

Tako je....zmagal smo ;)

 

Anzi,so zmagali va?i. :cheers:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Bojo problemi bojo. :P Ker je proga tak ozka,da bo ?lo te?ko v prvem krogu brez kakih odstopov. :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,kon?no,bi lahko rekli. :bravo: Lepa dirka,samo Boss je nekam tiho. :hohoho: ?koda res Sutila,bi si zaslu?o 4.mesto. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mal pa bo Kubica dosegu svojo krstno zmago, pa u skupnem se?tevku se noro dr?i, samo par to?ka za Hemijem! :rispekt::ouje:

 

Mi je mal ?koda za Alonsa, sam tut njegov ?as ?e pride, sploh ?e gre k rde?im, ?eprav tkrat pa bom zelo te?ko naviju zanj! :whatever:B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,kon?no,bi lahko rekli. :bravo: Lepa dirka,samo Boss je nekam tiho. :hohoho: ?koda res Sutila,bi si zaslu?o 4.mesto. :(

 

evo me, sem ?ele zdejle pri?el domov... :P dirke nisem gledal ampak sem si sam mal pogledal poro?ila z dirke. V glavnem pri?akovan razplet saj je sigurno mona?ka dirka od vseh najbolj odvisna od sre?e, spleta okoli??in in ?e najmanj od znanja voznikov in kvalitete dirkalnikov.

 

Verjetno je to edina dirka kjer lahko Force India zadr?uje celo dirko McLarna al pa Ferrarija za sabo. V glavnem, ?e od?tejem nesre?e je tole najbolj nezanimivo dirkali??e kar se prehitevanj ti?e saj jih prakti?no ni. Steza je tako ozka, da pri teh hitrostih ne more? mimo, ?e se ti tekmec ne umakne - drugo leto bo pa ?e slab?e saj bodo dirkalniki spet ?iroki 2 metra. :(:(

 

Vseeno pa ?estitke Hamiltonu in Kubici ter tudi Massi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.