Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Pri tej nesre?i b se morali vpra?ati pri FIA-e a so dirkali??a brez asfaltnih izletnih con sploh varna. Problem peska je namre? v tem, da ko leti? ven gre? samo naravnost, volan ne prime. V tej nesre?i bi Kovalainen na asfaltu kljub po?eni gumi vseeno toliko zavil, da ne bi tre??il v ograjo iz gum. Tudi gume na avtiu veliko bolje primejo pri zaviranju na asfaltu kot na pesku.

 

Edina prednost peska je le v tem, da ?e bi avtu odtrgalo vsa kolesa bi se ustavil prej oziroma bolje zaviral.

 

Druga zadeva, kjer se postavlja vpra?anje varnosti pa so gume, ki bi lahko bile praznovozne se pravi, da tudi, ?e bi se preluknjale ne bi prihajalo, do situacij, ko se guma skoraj sname iz plati??a ali pa celo razpade.

 

Boss prav razmi?lja?, hkrati pa je asfaltirana izletna cona bolj nevarna, v primeru prevra?anja, saj pesek ubla?i in bolj ustavo kotaljenje kot asfalt. Tako da so asfaltirane izletne cone dejansko bolj nevarne, od pe??enih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss prav razmi?lja?, hkrati pa je asfaltirana izletna cona bolj nevarna, v primeru prevra?anja, saj pesek ubla?i in bolj ustavo kotaljenje kot asfalt. Tako da so asfaltirane izletne cone dejansko bolj nevarne, od pe??enih.

 

Vem, samo prevra?a? se lahko tudi na stezi pa zato ne bodo asfalt na stezi zamenjali s peskom... kot to?ka dve je pa pesek lahko bolj nevaren zato, ker nad dirka?evo glavo je za??itni log, ki se zaradi te?e avta lahko zarije v pesek in dirka?eva glava nato pride v stik s tlemi oziroma ga te?a avta z glavo zabije v pesek, kjer pride lahko do te?jih po?kodb.

 

Skoraj sem prepri?an, da asfaltne izletne cone znajo biti bolj varne od pe??enih... so pa pa? dra?je, a ne. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, samo prevra?a? se lahko tudi na stezi pa zato ne bodo asfalt na stezi zamenjali s peskom... kot to?ka dve je pa pesek lahko bolj nevaren zato, ker nad dirka?evo glavo je za??itni log, ki se zaradi te?e avta lahko zarije v pesek in dirka?eva glava nato pride v stik s tlemi oziroma ga te?a avta z glavo zabije v pesek, kjer pride lahko do te?jih po?kodb.

 

Skoraj sem prepri?an, da asfaltne izletne cone znajo biti bolj varne od pe??enih... so pa pa? dra?je, a ne. ;)

 

Pa ?lovek ni pol metra peska, , je ga okrog 10 cm, lok mora pa tako ali tako biti najmanj 15 nad voznikovo glavo.

Tale da je pesek lahko namesto afalta pa mislim da nisi mislil resno, kaj je dra?je in kaj ne, miti ni moj problem(verjetno pa dirk formule1 potem nebi bilo, ampak bi bil high speed auto cross GP) , vem pa da ima samo ena proga na svetu izletne cone asfaltirane in to celo z razli?no grobim asfaltom, ima pa jo ferrari ?e se ne motim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tudi jaz nisem gledal ampak boss pravi, da smo zmagali. Tako, da odogovor je: ja smo zmagali :D

 

A,se pravi,da ste :whatever::P zmagali??

 

Tako je....zmagal smo ;)

 

Anzi,so zmagali va?i. :cheers:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Bojo problemi bojo. :P Ker je proga tak ozka,da bo ?lo te?ko v prvem krogu brez kakih odstopov. :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,kon?no,bi lahko rekli. :bravo: Lepa dirka,samo Boss je nekam tiho. :hohoho: ?koda res Sutila,bi si zaslu?o 4.mesto. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mal pa bo Kubica dosegu svojo krstno zmago, pa u skupnem se?tevku se noro dr?i, samo par to?ka za Hemijem! :rispekt::ouje:

 

Mi je mal ?koda za Alonsa, sam tut njegov ?as ?e pride, sploh ?e gre k rde?im, ?eprav tkrat pa bom zelo te?ko naviju zanj! :whatever:B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,kon?no,bi lahko rekli. :bravo: Lepa dirka,samo Boss je nekam tiho. :hohoho: ?koda res Sutila,bi si zaslu?o 4.mesto. :(

 

evo me, sem ?ele zdejle pri?el domov... :P dirke nisem gledal ampak sem si sam mal pogledal poro?ila z dirke. V glavnem pri?akovan razplet saj je sigurno mona?ka dirka od vseh najbolj odvisna od sre?e, spleta okoli??in in ?e najmanj od znanja voznikov in kvalitete dirkalnikov.

 

Verjetno je to edina dirka kjer lahko Force India zadr?uje celo dirko McLarna al pa Ferrarija za sabo. V glavnem, ?e od?tejem nesre?e je tole najbolj nezanimivo dirkali??e kar se prehitevanj ti?e saj jih prakti?no ni. Steza je tako ozka, da pri teh hitrostih ne more? mimo, ?e se ti tekmec ne umakne - drugo leto bo pa ?e slab?e saj bodo dirkalniki spet ?iroki 2 metra. :(:(

 

Vseeno pa ?estitke Hamiltonu in Kubici ter tudi Massi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.