Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Nazadnje bo res kak TSI pri?el....

 

za leto 2013 pravilo:

 

The sport is set for a major overhaul to introduce more efficient engines, ground-effect aerodynamics and road-relevant technologies to F1 cars.

 

According to GP Week the teams have agreed to adopt 1.6 litre, 4 cylinder turbo engines, limited to 10,000 rpm and producing approximately 650bhp. The new engines will be mated to kinetic energy recovery systems, capable of producing a further 150bhp power boost. A fuel flow rate limit will also be introduced to ensure the engines are frugal compared to the current crop of 2.4 litre V8s.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e pa TDI al pa na plin... lohk pa tud ne elektriko, sej bi ?lo - lunapark je itak na ve?ini dirk, ?e bodo pa ne elektriko pa jim lohk dajo ?e mal tiste odbojne gume pa se lohka ?e zaletavajo med sabo (Vettel je vesel kot tranzistor.press)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sezona 2011:

March 13 - Bahrain

March 27 - Australia

April 10 - Malaysia

April 17 - China

May 8 - Turkey

May 22 - Spain

May 29 - Monaco

June 12 - Canada

June 26 - Europe

July 10 - Great Britain

July 24 - Germany

July 31 - Hungary

August 28 - Belgium

September 11 - Italy

September 25 - Singapore

October 9 - Japan

October 16 - Korea

October 30 - India*

November 13 - Abu Dhabi

November 27 - Brazil

:D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekaj utrinkov fantovskega vikenda ;)

slovenska hi?a :)

Objavljena slika

kuhar 1

Objavljena slika

kuhar 2

Objavljena slika

potepanje

Objavljena slika

za v album

Objavljena slika

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj ?e dodam, da je Boss 3 dni trepetal, ker so nas dobesedno obstreljevali z raketami, in k sre?i se ni ponovila lete?a marela, smo pa dobili eno na gadafija, eno na drevo in eno par metrov od Bossove 6ke :P

 

nekaj utrinkov fantovskega vikenda ;)

slovenska hi?a :)

Objavljena slika

 

 

Kera slika...takole je bilo ob 10:00 ko smo ?li na izlet, ob 16:00 ko smo se vrnili pa sem moral pustiti avto skoraj ob gozdu...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Villeneue kupuje HRT, Raikkonen prihaja v Renault, Schumi je ze tle......

 

Labi samo se Alesi pa bo kot v starih dobrih cajtih...a kaj ko bodo masine V4 kmalu zgleda (z ve?jo mo?jo :danzoman: )

Samo to je neprijazno u?esom....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upa morda kdo napovedat prvaka te sezone? :harhar:

 

Nekako ?e vedno ra?unam na malega ?rnega, skor ?e bolj pa bi ?elu Avstralcu! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upa morda kdo napovedat prvaka te sezone? :harhar:

 

Nekako ?e vedno ra?unam na malega ?rnega, skor ?e bolj pa bi ?elu Avstralcu! :danzoman::bravo:

 

Jaz pravim Alonso....zakaj, ker vse preostale (razen mogo?e Abu Dabi) dirke ustrezajo Ferrariju, poleg tega pa je z webbrom edini ki ima glavo na mestu...pa tudi zato, ker ne vem zakaj RB tako forsira Vettla....budale vse postavljajo na kocko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pravim Alonso....zakaj, ker vse preostale (razen mogo?e Abu Dabi) dirke ustrezajo Ferrariju, poleg tega pa je z webbrom edini ki ima glavo na mestu...pa tudi zato, ker ne vem zakaj RB tako forsira Vettla....budale vse postavljajo na kocko

 

Te podprem ob napovedi :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kako se vam je zdela Suzuka? <_<

 

Mi je ful ?al da ni bil Webber na 1. mestu, od kterga je bil prekleto malo oddaljen, ampak vem da ?e bi karkoli posku?al, bi ga mali teli?ek garantirano torpediral s steze, zmagal bi pa v tem primeru Ferdinand! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva dirka, Kobayashi obujal spomin na stare dobre ?ase, Schumi prehitel 1,5 vozil - dobro je vozil, nakazuje bolj?e ?ase.

 

?e vedno imam pa feeling da se lahko RBju tole favoriziranje Fetla ma??uje, naslov bi lahko imeli v zepu ze.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

?e vedno imam pa feeling da se lahko RBju tole favoriziranje Fetla ma??uje, naslov bi lahko imeli v zepu ze.

 

A ve?, da bi jim kar privo??il, da jih dobijo po pi?... da bodo mrbit razumeli, da kakorkoli ?e, F1 je ?e vedno mo?tven ?port in da velja le in samo naslov svetovnega prvaka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ve?, da bi jim kar privo??il, da jih dobijo po pi?... da bodo mrbit razumeli, da kakorkoli ?e, F1 je ?e vedno mo?tven ?port in da velja le in samo naslov svetovnega prvaka.

 

?e ve? so 100% zavestni v avto

http://en.espnf1.com/redbull/motorsport/st...html?CMP=chrome

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.