Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

eh ne bodo za mizo odlo?ali o prvaku, garant

 

Pravila so pravila. Bomo videli kaj bo, ?e bi bilo kaj resnega bi se res ?e kadilo ja <_<

Podpis.png

 

  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tole je bil kaos popoln ... :jupiii:

 

Vseeno pa zmaga tale Kimijeva poteza - se vid, da je preve? Rally vozu v stilu bom ?e kej ?es prlezu :ouje:

33112_1.png

Napisano

niso bile rumene ampak rumeno rde?e so potrdili

Ja, rumeno rde?e so bile ?e v Pinheirinho in v izvozu naprej, tam ni prehiteval, nato v Mergulhu zopet zelena, potem pa ko se hrib odpre je bila pa zopet rumena. Tam je Vettel za?el prehitevat...

Podpis.png

 

Napisano

Sam tole lahko re?em glede na videno v?eraj - ima boga.

 

Alonso bi kmalu s podobnim le?inarstvom, kot ga fura ?e celotno sezono (pridobivanje to?k in stopni?k na ra?un okvar in nesre? ter posledi?nih odstopov hitrej?ih od njega, kateri kot po pravilu vozijo na dirki pred njim).

 

Kljub vsem faktorjem, kateri so ?li na roko Alonsu skozi celotno sezono (v?eraj pa ?e posebej), je Vettel pri?el do naslova z odli?no in premi?ljeno vo?njo kljub po?kodovanem dirkalniku. Zaslu?eno prvak :jupiii:

 

Kimi je pa car s svojim izletom - sej po dirki je rekel, da je hotel narediti enako kot leta 2001, ko se je re?il ?ez tisti prehod, vendar so bila letos vrata zaprta. Naslednje leto se bo prepri?al, da so odprta :bravo:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

 

Alonso bi kmalu s podobnim le?inarstvom, kot ga fura ?e celotno sezono (pridobivanje to?k in stopni?k na ra?un okvar in nesre? ter posledi?nih odstopov hitrej?ih od njega, kateri kot po pravilu vozijo na dirki pred njim).

 

 

No ja - tud njega so parkrat torpedirali, k ni bil ni? kriv tko, da je bla zadeva glede sre?e in smole kar lepo razporejena med vse dirka?e ?ez celo sezono. Sicer nisem glih nek fan Alonsa sam je letos res izvlekel nadpovpre?no veliko pri Ferrariju, ki ni bil najbolj konkuren?en ne RedBullu ne McLarnu, v dolo?enem obdobju niti Lotusu.

33112_1.png

Napisano

No ja - tud njega so parkrat torpedirali, k ni bil ni? kriv tko, da je bla zadeva glede sre?e in smole kar lepo razporejena med vse dirka?e ?ez celo sezono. Sicer nisem glih nek fan Alonsa sam je letos res izvlekel nadpovpre?no veliko pri Ferrariju, ki ni bil najbolj konkuren?en ne RedBullu ne McLarnu, v dolo?enem obdobju niti Lotusu.

 

Samo a se ?e komu zdi, da je bil Massin avto namerno downgrade-an prvo polovico? Ne more? se kar en dan zbuditi in dirkati za prvaka.... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo a se ?e komu zdi, da je bil Massin avto namerno downgrade-an prvo polovico? Ne more? se kar en dan zbuditi in dirkati za prvaka.... :ne vem:

 

zakaj bi to naredili na za?etku sezone? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

zakaj bi to naredili na za?etku sezone? :ne vem:

 

ja halo, da forsirajo Alonsa naprej, pol ga pa vklopijo v 'full mode' kot pomo?nika....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja halo, da forsirajo Alonsa naprej, pol ga pa vklopijo v 'full mode' kot pomo?nika....

 

...in s tem namerno izgubili konstruktorski naslov in naslov prvaka. :blink: ?e bi bil Massa po tej logiki na za?etku bolj?i bi od?krnil cel kup to?k konkurenci vklju?no s Vettlom. ?e pa so pri rde?ih res tolk neumni pol jih pa kr en kurc gleda.

 

Po moje je druga teorija bolj pravilna. Massa je vedel, da je le drugi voznik in temu primerno je jemal dirke pol se je pa za?elo govort, da se ga bo ferrari znebu ga je pa zaskrbelo, ker sede?a v drugem mo?tvo ziher ne bi dobu. Ko ti gre enkrat za nohte pa motivacije ne manjka in tole je blo pol lepo vidno na stezi.

33112_1.png

Napisano

No ja - tud njega so parkrat torpedirali, k ni bil ni? kriv tko, da je bla zadeva glede sre?e in smole kar lepo razporejena med vse dirka?e ?ez celo sezono. Sicer nisem glih nek fan Alonsa sam je letos res izvlekel nadpovpre?no veliko pri Ferrariju, ki ni bil najbolj konkuren?en ne RedBullu ne McLarnu, v dolo?enem obdobju niti Lotusu.

 

Tudi McLaren je zelo nihal v formi, prakti?no iz dirkali??a na dirkali??e, RedBull je svojo formo na?el ?ele v jesenskem delu (to?no 5 dirk je bil RedBull najhitrej?i avto, in Vettel je to 100% izkoristil, razen lapsusa v Abu Dhabiju, ki pa se je zanj kar dobro iz?el). Ferrari tudi pribli?no ni bil tako slab avto, kot to sku?ajo makaronarji in Alonso feni prikazati. Morda na kvalifikacijah, na dirki je bil (skoraj) vedno v igri za stopni?ke. Res slab avto je bil Ferrari le prvih nekaj dirk, do prvih posodobitev, v nekaterih dirkah kasneje v sezoni je bil celo najhitrej?i bolid na stezi.

 

Bil je tudi zanesljiv, medtem ko je Vettel izgubil zmago po vodstvu v Vaenciji, Hamiltona je ob vodstvu na dirki McLaren pustil na cedilu vsaj 2x. Alonso je imel 2 odstopa, Vettel 3, obakrat zaradi vi?je sile (tr?enje ali okvara), tako da je bila to kar dobra uravnilovka.

 

Alonso glede na prikazano v zadnjih nekaj dirkah tudi pribli?no ni tak profesor vo?nje, kot ?elijo nekateri prikazat, 2 razreda nad ostalimi itd. Glede na to, da mu je Massa zelo dostojno pariral v zaklju?nem (in odlo?ilnem) delu sezone, v?eraj tudi v de?ju ni bil ni? kaj dosti hitrej?i, pa je vsem znano, da Massa ni neka ekstra klasa po mokrem.

 

So pa pri Ferrariju postavili povsem nov standard za drugega voznika "hlapca". Toliko pomo?i, kot jo je imel letos Alonso s strani Masse, ni imel do sedaj ?e noben voznik in dvomim da bo kdo kdaj to presegel (no ja, morda alonso naslednje leto :P ). Timski ukazi, spu??anje Masse, bremzanje Masse prek team radija, na?rtno prestavljanje Masse po ?tartni vrsti navzdol, testiranje novih delov na Massinem dirkalniku med sezono na dirkah (seveda za Alonsa), and the list goes on. Kot pravim, ima boga.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Hja kokr kol ... so bli pa ?ist zraven in samo malenkost je manjkala pa bi odnesli naslov - lahko bi pa ponosno osvojili ?etrto ali peto mestio v skupni razvrstitvi. Ferrari je prakti?no skoz zraven, Ok manjkajo malenkosti, se pa strinjam, da Alonso ni neka klasa ampak vseeno opravlja svoje delo kr precej zrelo, kar za nekatere druge dirka?e res te?ko re?em.

33112_1.png

Napisano

So pa pri Ferrariju postavili povsem nov standard za drugega voznika "hlapca". Toliko pomo?i, kot jo je imel letos Alonso s strani Masse, ni imel do sedaj ?e noben voznik in dvomim da bo kdo kdaj to presegel (no ja, morda alonso naslednje leto :P ). Timski ukazi, spu??anje Masse, bremzanje Masse prek team radija, na?rtno prestavljanje Masse po ?tartni vrsti navzdol, testiranje novih delov na Massinem dirkalniku med sezono na dirkah (seveda za Alonsa), and the list goes on. Kot pravim, ima boga.

 

Tut Webber?ek ni bil od muh, raje kar s steze zapeljal ;)

 

Druga?e pa ne rabi? govorit kako dober je bil dirkalnik, bil je za stopni?ke ja, ampak kaj ti to pomaga ?e je un ?e sekundo hitrej?i? Ne govorimo da je zani?, je pa definitvno slab?i od Redbulla. Kako bi potem osvojili prvenstvo?

Podpis.png

 

Napisano

Druga?e pa ne rabi? govorit kako dober je bil dirkalnik, bil je za stopni?ke ja, ampak kaj ti to pomaga ?e je un ?e sekundo hitrej?i? Ne govorimo da je zani?, je pa definitvno slab?i od Redbulla. Kako bi potem osvojili prvenstvo?

 

Webbrovo "hlap?evanje" je v primerjavi z Masso prav minorno, Massa je pa res kot kmet na ?ahovnici, kanonfuter.

 

Sej pravim, tudi Red Bull na za?etku sezone ni bil nek prese?ek od avtomobila, res izstopajo? je bil na 5 dirkah v tej sezoni, od Singapurja do Abu Dhabija, in takrat je to Vettel odli?no izkoristil - osvojil je 115 to?k od 125 mo?nih. Zadnji dve dirki pa je bil McLaren spet hitrej?i od Red Bulla.

 

V suhem je bil RedBull v?eraj po?asneje?i od McLarna, Force Indije in Ferrarija. Kje tu nekateri vidite 1 sekundo razlike mi res ni jasno, tudi pred Singapurjem RedBull tudi pribli?no ni bil 1 sekundo hitrej?i avto.

 

Ferrariste ho?ete prikazati, da imel Alonso celo sezono sekundo po?asnej?i avto, kar seveda sploh ni res. Odpeljal je solidno sezono, samo zaklju?ek je bil pa slab.

 

Je pa prvovrstna sramota za Ferrari kot proizvajalca enih izmed najbolj renomiranih ?portnih avtomobilov na svetu, da jih takole pere en proizvajalec energiskih pija?. Mercedes si pa s svojim tovarni?kim mo?tvom sploh bruko dela.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Kak?na sramota? Od kdaj je pa to merilo, da ?e si proizvajalec da pa mora? biti kar vedno prvi? Kaj so potem Williams in Mclaren? Sej niso od nekdaj zmagovali proizvajalci...

Podpis.png

 

Napisano

Je pa prvovrstna sramota za Ferrari kot proizvajalca enih izmed najbolj renomiranih ?portnih avtomobilov na svetu, da jih takole pere en proizvajalec energiskih pija?. Mercedes si pa s svojim tovarni?kim mo?tvom sploh bruko dela.

 

 

Oprosti ampak tole si pa prkotalu ta najve?jo bu?o, ki si jo na?el. ?zmeden?

 

Se pravi pri takem razmi?ljanju so vsi, ki sploh ne sodelujejo v F1 pa res ?ist tazadn ?it al kako in da sploh ne bi smeli se kitit "da so proizvajalci ?portnih avtomobilov" :whatever:

 

Tukaj je samo denar v igri in kdor ga ima ve? lahko ve? vlaga, ve? raziskuje, razvija, kupuje najbolj?e motorje, strokovnjake, itd itd. In nima veze a pi?e gor Red Bull al pa CigoRejsing, ker dokler ne bo tud na motorju pisalo Red Bull tud to ni glih popoln paket kar pa? Ferrari je.

 

Pa da ne bo kdo slu?ajno razumel, da dajem RB v ni? - sploh ne, ravno kontra... pokazali so, da niso muha enodnevnica in da so uigrana ekipa od nog do glave. Bodo pa vedno obdobja, ko je enkrat najbolj?i McLaren, drugi? Williams (no ta ?e dolgo ni v samem vrhu), tretji? Renault/Lotus, Mercedes, Red Bull, Ferrari.

33112_1.png

Napisano

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

 

Tud, ?e ne - jih je strah, da bo pu?ijona kot se je BMW-ju dogajal in zdaj mercedesu.

33112_1.png

Napisano

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

 

Tukaj je beseda o celotnem koncernu, se pravi VAG, Volkswagen kot glavni je zainteresiran za vstop(Mo?no tudi kot Audi) ?e bi le bili stro?ki manj?i, kar se obeta po letu 2013. Se pa Audiju trenutno bolj spla?a DTM in Lemans kjer nastopajo...

Podpis.png

 

Napisano

Oprosti ampak tole si pa prkotalu ta najve?jo bu?o, ki si jo na?el. ?zmeden?

 

Sploh ne. Za Ferrari je ?e dolgo znano, da dajejo za marketing zelo malo, njihov glavni marketing in reklama je F1. In glede na videno je le ta bolj ?voh.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Sploh ne. Za Ferrari je ?e dolgo znano, da dajejo za marketing zelo malo, njihov glavni marketing in reklama je F1. In glede na videno je le ta bolj ?voh.

 

Ti si se ustavu v devetdesetih...Mogo?e v?asih ja, sedaj je pa razvoj cestnih avtomobilov vseeno ve?ja prioriteta kot prej, in temu primeren je tudi marketing.

Podpis.png

 

Napisano

Je pa prvovrstna sramota za Ferrari kot proizvajalca enih izmed najbolj renomiranih ?portnih avtomobilov na svetu, da jih takole pere en proizvajalec energiskih pija?. Mercedes si pa s svojim tovarni?kim mo?tvom sploh bruko dela.

 

Pa takrat, ko je bil Button prvak z nekim Braun Mercedesom? :blink:

Sicer pa si poglej Ferrarijev muzej v Maranellu, ?e bo? ?el mimo, pa bo? videl, kaj je tradicija...

Res so lahko makaronarji ponosni na svoje znanje, kapo dol.... :closedeyes:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.