Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Men je pa tole totalno moralo zbilo;

 

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0u...ature=endscreen

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

niso bile rumene ampak rumeno rde?e so potrdili

Ja, rumeno rde?e so bile ?e v Pinheirinho in v izvozu naprej, tam ni prehiteval, nato v Mergulhu zopet zelena, potem pa ko se hrib odpre je bila pa zopet rumena. Tam je Vettel za?el prehitevat...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam tole lahko re?em glede na videno v?eraj - ima boga.

 

Alonso bi kmalu s podobnim le?inarstvom, kot ga fura ?e celotno sezono (pridobivanje to?k in stopni?k na ra?un okvar in nesre? ter posledi?nih odstopov hitrej?ih od njega, kateri kot po pravilu vozijo na dirki pred njim).

 

Kljub vsem faktorjem, kateri so ?li na roko Alonsu skozi celotno sezono (v?eraj pa ?e posebej), je Vettel pri?el do naslova z odli?no in premi?ljeno vo?njo kljub po?kodovanem dirkalniku. Zaslu?eno prvak :jupiii:

 

Kimi je pa car s svojim izletom - sej po dirki je rekel, da je hotel narediti enako kot leta 2001, ko se je re?il ?ez tisti prehod, vendar so bila letos vrata zaprta. Naslednje leto se bo prepri?al, da so odprta :bravo:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Alonso bi kmalu s podobnim le?inarstvom, kot ga fura ?e celotno sezono (pridobivanje to?k in stopni?k na ra?un okvar in nesre? ter posledi?nih odstopov hitrej?ih od njega, kateri kot po pravilu vozijo na dirki pred njim).

 

 

No ja - tud njega so parkrat torpedirali, k ni bil ni? kriv tko, da je bla zadeva glede sre?e in smole kar lepo razporejena med vse dirka?e ?ez celo sezono. Sicer nisem glih nek fan Alonsa sam je letos res izvlekel nadpovpre?no veliko pri Ferrariju, ki ni bil najbolj konkuren?en ne RedBullu ne McLarnu, v dolo?enem obdobju niti Lotusu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja - tud njega so parkrat torpedirali, k ni bil ni? kriv tko, da je bla zadeva glede sre?e in smole kar lepo razporejena med vse dirka?e ?ez celo sezono. Sicer nisem glih nek fan Alonsa sam je letos res izvlekel nadpovpre?no veliko pri Ferrariju, ki ni bil najbolj konkuren?en ne RedBullu ne McLarnu, v dolo?enem obdobju niti Lotusu.

 

Samo a se ?e komu zdi, da je bil Massin avto namerno downgrade-an prvo polovico? Ne more? se kar en dan zbuditi in dirkati za prvaka.... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo a se ?e komu zdi, da je bil Massin avto namerno downgrade-an prvo polovico? Ne more? se kar en dan zbuditi in dirkati za prvaka.... :ne vem:

 

zakaj bi to naredili na za?etku sezone? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj bi to naredili na za?etku sezone? :ne vem:

 

ja halo, da forsirajo Alonsa naprej, pol ga pa vklopijo v 'full mode' kot pomo?nika....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja halo, da forsirajo Alonsa naprej, pol ga pa vklopijo v 'full mode' kot pomo?nika....

 

...in s tem namerno izgubili konstruktorski naslov in naslov prvaka. :blink: ?e bi bil Massa po tej logiki na za?etku bolj?i bi od?krnil cel kup to?k konkurenci vklju?no s Vettlom. ?e pa so pri rde?ih res tolk neumni pol jih pa kr en kurc gleda.

 

Po moje je druga teorija bolj pravilna. Massa je vedel, da je le drugi voznik in temu primerno je jemal dirke pol se je pa za?elo govort, da se ga bo ferrari znebu ga je pa zaskrbelo, ker sede?a v drugem mo?tvo ziher ne bi dobu. Ko ti gre enkrat za nohte pa motivacije ne manjka in tole je blo pol lepo vidno na stezi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja - tud njega so parkrat torpedirali, k ni bil ni? kriv tko, da je bla zadeva glede sre?e in smole kar lepo razporejena med vse dirka?e ?ez celo sezono. Sicer nisem glih nek fan Alonsa sam je letos res izvlekel nadpovpre?no veliko pri Ferrariju, ki ni bil najbolj konkuren?en ne RedBullu ne McLarnu, v dolo?enem obdobju niti Lotusu.

 

Tudi McLaren je zelo nihal v formi, prakti?no iz dirkali??a na dirkali??e, RedBull je svojo formo na?el ?ele v jesenskem delu (to?no 5 dirk je bil RedBull najhitrej?i avto, in Vettel je to 100% izkoristil, razen lapsusa v Abu Dhabiju, ki pa se je zanj kar dobro iz?el). Ferrari tudi pribli?no ni bil tako slab avto, kot to sku?ajo makaronarji in Alonso feni prikazati. Morda na kvalifikacijah, na dirki je bil (skoraj) vedno v igri za stopni?ke. Res slab avto je bil Ferrari le prvih nekaj dirk, do prvih posodobitev, v nekaterih dirkah kasneje v sezoni je bil celo najhitrej?i bolid na stezi.

 

Bil je tudi zanesljiv, medtem ko je Vettel izgubil zmago po vodstvu v Vaenciji, Hamiltona je ob vodstvu na dirki McLaren pustil na cedilu vsaj 2x. Alonso je imel 2 odstopa, Vettel 3, obakrat zaradi vi?je sile (tr?enje ali okvara), tako da je bila to kar dobra uravnilovka.

 

Alonso glede na prikazano v zadnjih nekaj dirkah tudi pribli?no ni tak profesor vo?nje, kot ?elijo nekateri prikazat, 2 razreda nad ostalimi itd. Glede na to, da mu je Massa zelo dostojno pariral v zaklju?nem (in odlo?ilnem) delu sezone, v?eraj tudi v de?ju ni bil ni? kaj dosti hitrej?i, pa je vsem znano, da Massa ni neka ekstra klasa po mokrem.

 

So pa pri Ferrariju postavili povsem nov standard za drugega voznika "hlapca". Toliko pomo?i, kot jo je imel letos Alonso s strani Masse, ni imel do sedaj ?e noben voznik in dvomim da bo kdo kdaj to presegel (no ja, morda alonso naslednje leto :P ). Timski ukazi, spu??anje Masse, bremzanje Masse prek team radija, na?rtno prestavljanje Masse po ?tartni vrsti navzdol, testiranje novih delov na Massinem dirkalniku med sezono na dirkah (seveda za Alonsa), and the list goes on. Kot pravim, ima boga.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja kokr kol ... so bli pa ?ist zraven in samo malenkost je manjkala pa bi odnesli naslov - lahko bi pa ponosno osvojili ?etrto ali peto mestio v skupni razvrstitvi. Ferrari je prakti?no skoz zraven, Ok manjkajo malenkosti, se pa strinjam, da Alonso ni neka klasa ampak vseeno opravlja svoje delo kr precej zrelo, kar za nekatere druge dirka?e res te?ko re?em.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So pa pri Ferrariju postavili povsem nov standard za drugega voznika "hlapca". Toliko pomo?i, kot jo je imel letos Alonso s strani Masse, ni imel do sedaj ?e noben voznik in dvomim da bo kdo kdaj to presegel (no ja, morda alonso naslednje leto :P ). Timski ukazi, spu??anje Masse, bremzanje Masse prek team radija, na?rtno prestavljanje Masse po ?tartni vrsti navzdol, testiranje novih delov na Massinem dirkalniku med sezono na dirkah (seveda za Alonsa), and the list goes on. Kot pravim, ima boga.

 

Tut Webber?ek ni bil od muh, raje kar s steze zapeljal ;)

 

Druga?e pa ne rabi? govorit kako dober je bil dirkalnik, bil je za stopni?ke ja, ampak kaj ti to pomaga ?e je un ?e sekundo hitrej?i? Ne govorimo da je zani?, je pa definitvno slab?i od Redbulla. Kako bi potem osvojili prvenstvo?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga?e pa ne rabi? govorit kako dober je bil dirkalnik, bil je za stopni?ke ja, ampak kaj ti to pomaga ?e je un ?e sekundo hitrej?i? Ne govorimo da je zani?, je pa definitvno slab?i od Redbulla. Kako bi potem osvojili prvenstvo?

 

Webbrovo "hlap?evanje" je v primerjavi z Masso prav minorno, Massa je pa res kot kmet na ?ahovnici, kanonfuter.

 

Sej pravim, tudi Red Bull na za?etku sezone ni bil nek prese?ek od avtomobila, res izstopajo? je bil na 5 dirkah v tej sezoni, od Singapurja do Abu Dhabija, in takrat je to Vettel odli?no izkoristil - osvojil je 115 to?k od 125 mo?nih. Zadnji dve dirki pa je bil McLaren spet hitrej?i od Red Bulla.

 

V suhem je bil RedBull v?eraj po?asneje?i od McLarna, Force Indije in Ferrarija. Kje tu nekateri vidite 1 sekundo razlike mi res ni jasno, tudi pred Singapurjem RedBull tudi pribli?no ni bil 1 sekundo hitrej?i avto.

 

Ferrariste ho?ete prikazati, da imel Alonso celo sezono sekundo po?asnej?i avto, kar seveda sploh ni res. Odpeljal je solidno sezono, samo zaklju?ek je bil pa slab.

 

Je pa prvovrstna sramota za Ferrari kot proizvajalca enih izmed najbolj renomiranih ?portnih avtomobilov na svetu, da jih takole pere en proizvajalec energiskih pija?. Mercedes si pa s svojim tovarni?kim mo?tvom sploh bruko dela.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa prvovrstna sramota za Ferrari kot proizvajalca enih izmed najbolj renomiranih ?portnih avtomobilov na svetu, da jih takole pere en proizvajalec energiskih pija?. Mercedes si pa s svojim tovarni?kim mo?tvom sploh bruko dela.

 

 

Oprosti ampak tole si pa prkotalu ta najve?jo bu?o, ki si jo na?el. ?zmeden?

 

Se pravi pri takem razmi?ljanju so vsi, ki sploh ne sodelujejo v F1 pa res ?ist tazadn ?it al kako in da sploh ne bi smeli se kitit "da so proizvajalci ?portnih avtomobilov" :whatever:

 

Tukaj je samo denar v igri in kdor ga ima ve? lahko ve? vlaga, ve? raziskuje, razvija, kupuje najbolj?e motorje, strokovnjake, itd itd. In nima veze a pi?e gor Red Bull al pa CigoRejsing, ker dokler ne bo tud na motorju pisalo Red Bull tud to ni glih popoln paket kar pa? Ferrari je.

 

Pa da ne bo kdo slu?ajno razumel, da dajem RB v ni? - sploh ne, ravno kontra... pokazali so, da niso muha enodnevnica in da so uigrana ekipa od nog do glave. Bodo pa vedno obdobja, ko je enkrat najbolj?i McLaren, drugi? Williams (no ta ?e dolgo ni v samem vrhu), tretji? Renault/Lotus, Mercedes, Red Bull, Ferrari.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

 

Tud, ?e ne - jih je strah, da bo pu?ijona kot se je BMW-ju dogajal in zdaj mercedesu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

 

Tukaj je beseda o celotnem koncernu, se pravi VAG, Volkswagen kot glavni je zainteresiran za vstop(Mo?no tudi kot Audi) ?e bi le bili stro?ki manj?i, kar se obeta po letu 2013. Se pa Audiju trenutno bolj spla?a DTM in Lemans kjer nastopajo...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oprosti ampak tole si pa prkotalu ta najve?jo bu?o, ki si jo na?el. ?zmeden?

 

Sploh ne. Za Ferrari je ?e dolgo znano, da dajejo za marketing zelo malo, njihov glavni marketing in reklama je F1. In glede na videno je le ta bolj ?voh.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sploh ne. Za Ferrari je ?e dolgo znano, da dajejo za marketing zelo malo, njihov glavni marketing in reklama je F1. In glede na videno je le ta bolj ?voh.

 

Ti si se ustavu v devetdesetih...Mogo?e v?asih ja, sedaj je pa razvoj cestnih avtomobilov vseeno ve?ja prioriteta kot prej, in temu primeren je tudi marketing.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa prvovrstna sramota za Ferrari kot proizvajalca enih izmed najbolj renomiranih ?portnih avtomobilov na svetu, da jih takole pere en proizvajalec energiskih pija?. Mercedes si pa s svojim tovarni?kim mo?tvom sploh bruko dela.

 

Pa takrat, ko je bil Button prvak z nekim Braun Mercedesom? :blink:

Sicer pa si poglej Ferrarijev muzej v Maranellu, ?e bo? ?el mimo, pa bo? videl, kaj je tradicija...

Res so lahko makaronarji ponosni na svoje znanje, kapo dol.... :closedeyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.