Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?estitke Lewisu za 4. naslov prvaka. Vesrstappen brez resne konkurence :punk: 

N7rRRL1.jpg

  • 5 tednov kasneje...
  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Me prav zanima ali bo AR res proizvedla svoj motor. Ali bo za to kar Ferrari poskrbel :rolleyes: 

N7rRRL1.jpg

Napisano

renaming, da lahko ferrari se kako mostvo oskrbi..........


Torro Rosso bo drugo leto presenecenje. Pa ne zaradi honde. Vec lahko povem ko bo uradno. Edino vprasanje je ce ne bo to zgolj testno polje za RB. Ce ja bo RB boljsi

Potrjeno, vzeli so na? super ra?unalnik, kot prvo mo?tvo gredo v razvoj s pomo?jo tega. SR oz AI bo do potankosti simuliral pogoje na vseh stezah za vsako vreme, temperaturo itd....ferrari in mclaren se ?e zanimata...po doma?e testiranje in razvoj s kav?a....ter 250x hitrej?e rezultate

Honda je primaknila mo?nji?ek, ker to tudi sami rabijo. 

 

Imam pa feeling da bo vsakr?enj aerodinami?ni dobrobit na koncu dobil seveda red bull....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo je bilo videt na enem novej?em Civicu napis Honda F1 McLaren team, pa sem si mislil da pogre?a le ?e napis navdu?enega Alonsa, ki je fasciniran nad hitrostjo te ekipe, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

renaming, da lahko ferrari se kako mostvo oskrbi..........

Potrjeno, vzeli so na? super ra?unalnik, kot prvo mo?tvo gredo v razvoj s pomo?jo tega. SR oz AI bo do potankosti simuliral pogoje na vseh stezah za vsako vreme, temperaturo itd....ferrari in mclaren se ?e zanimata...po doma?e testiranje in razvoj s kav?a....ter 250x hitrej?e rezultate

Honda je primaknila mo?nji?ek, ker to tudi sami rabijo. 

 

Imam pa feeling da bo vsakr?enj aerodinami?ni dobrobit na koncu dobil seveda red bull....

 

 

Richard Branson se je nekaj sezon nazaj ?el "testiranje s kav?a". Poskusil je ni?ati stro?ke in izvajal vsa testiranja avtomobila in delov izklju?no preko ra?unalni?kega simulatorja, brez vetrovnika... na koncu se je vse skupaj dokaj klavrno kon?alo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Richard Branson se je nekaj sezon nazaj ?el "testiranje s kav?a". Poskusil je ni?ati stro?ke in izvajal vsa testiranja avtomobila in delov izklju?no preko ra?unalni?kega simulatorja, brez vetrovnika... na koncu se je vse skupaj dokaj klavrno kon?alo.

?e ni imel pravih strokovnjakov....

 

Od letos Euroncap test lahko naredi? s pomo?jo simulacije superra?unalnika....rezultat je 99%. Ni? ve? zaletavanja in uni?evanja avtov v stene, ampak 10 simulacij na dan za en avto. S tem da lahko tovarna takoj popravlja oz izbolj?uje varnost on the fly

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ni imel pravih strokovnjakov....

 

Od letos Euroncap test lahko naredi? s pomo?jo simulacije superra?unalnika....rezultat je 99%. Ni? ve? zaletavanja in uni?evanja avtov v stene, ampak 10 simulacij na dan za en avto. S tem da lahko tovarna takoj popravlja oz izbolj?uje varnost on the fly

 

 

Lahko kak?en link do tega, nikjer ne najdem karkoli o tem napisanega. Na?el sem samo to, da si proizvajalci pomagajo z ra?unalni?kimi simulacijami pred dejanskimi crash testi.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Neki je Eurocap, neki je pa formula ena. Kot je ?e theBill povedal, pred leti se je Virgin lepo opekel s prvim dirkalnikom narejenim kompletno v CADu. ?e ?e wind tunnel ne prikazuje realnega stanja in dostikrat prikazuje povsem druge podatke kot realnost, potem tudi noben ''super ra?unalnik'' ne bo pomagal, ?al :)

 

Potem je pa tu ?e motor, ki pa je itak glavna stvar trenutne formule ena. Hondin motor je trenutno najslab?i v karavani in bo ostal, ker opremljajo samo eno mo?tvo, posledi?no jim primankujejo kilometri testiranj.

Podpis.png

 

Napisano

Lahko kak?en link do tega, nikjer ne najdem karkoli o tem napisanega. Na?el sem samo to, da si proizvajalci pomagajo z ra?unalni?kimi simulacijami pred dejanskimi crash testi.

To je ta projekt. Ne vem zdaj koloko je to uradno zunaj ler je to itak relacija s proizvajalci. Se bo pa izvajalo test za testom po korakih

 

https://www.dspace.com/en/pub/home/products/systems/ecutest/configuration_examples/usecase_hil_crash_test.cfm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neki je Eurocap, neki je pa formula ena. Kot je ?e theBill povedal, pred leti se je Virgin lepo opekel s prvim dirkalnikom narejenim kompletno v CADu. ?e ?e wind tunnel ne prikazuje realnega stanja in dostikrat prikazuje povsem druge podatke kot realnost, potem tudi noben ''super ra?unalnik'' ne bo pomagal, ?al :)

 

Potem je pa tu ?e motor, ki pa je itak glavna stvar trenutne formule ena. Hondin motor je trenutno najslab?i v karavani in bo ostal, ker opremljajo samo eno mo?tvo, posledi?no jim primankujejo kilometri testiranj.

To ni simulator...to mi wind tunel.....1 ura izracunov je enakovredna eno dnevnemu testu na stezi, ki pa so omejeni. Rezultari povedo na tisocinke natanko kako se obnasa downforce na 1cm2 gume, kaka je razlika prinpolnem praznem tanku, obremwnitev vsakega posameznega dela v avtu its itd.

 

Za primerjavo turbo institut ali akrapovic v enem tednu sprojektirata na superracunalniku koncni izdelek z 100% rezultatom.

Poprej je bilo treba izdelati 100 tonsko turbino za hidroelektrarno jo pol leta testirati, razdreti, pregledati dele, popraviti itd itd....

 

AI je tukaj ze dolgo, le da jo sedaj HW koncno lahko fura...

Branson je investiral za Marussio v hardware a niti enega inzinirja.....fail.

 

Sicer pa se FIA ubada tudons tem. Z novo tehnologijo pa so pristopi drugacni

For example, each Formula 1 team is only allowed to use 25 teraflops (trillions of floating point operations per second) of double precision (64-bit) computing power for simulating car aerodynamics. 25 teraflops isn't a lot of processing power, in the grand scheme of supercomputers: it's about comparable to 25 of the original Nvidia Titan graphics cards (the new Pascal-based cards are no good at double-precision maths).

 

 

Enlarge / An F1 car within a computational fluid dynamics (CFD) simulation.

Oddly, the F1 regulations also stipulate that only CPUs can be used, not GPUs, and that teams must explicitly prove whether they're using AVX instructions or not. Without AVX, the FIA rates a single Sandy Bridge or Ivy Bridge CPU core at 4 flops; with AVX, each core is rated at 8 flops. Every team has to submit the exact specifications of their compute cluster to the FIA at the start of the season, and then a logfile after every eight weeks of ongoing testing.

 

Renault Sport Formula One Team recently deployed a new on-premises compute cluster with 18,000 cores?so, probably about 2,000 Intel Xeon CPUs. While the total number of teraflops is strictly limited, other aspects of the system's architecture can be optimised. For example, the team's cluster has highly parallel storage. "Each compute node has a dedicated connection to storage so that we don't waste flops on reading and writing data," says Mark Everest, one of the team's infrastructure managers. "There was a big improvement in performance when we changed from our old cluster to the new one, without necessarily changing the software," and with the same 25-teraflops processing cap, Everest adds.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
Napisano
Napisano

Pubec nima dovolj finan?nega zaledja. Pa ?e veze mu manjkajo, ?al. To je realnost.

N7rRRL1.jpg

Napisano

?e ga bo nekdo v tem ali drugem letu vzel pod okrilje ima ?e mo?nost. Pomoje mladini ala VER ne bodo ve? dajali sede?ev tudi, ?e jih bodo veliki skozi svoje kanale pripeljali bodo morali po?akat kako leto ali dve. Tam do 23-24 leta se z superjornostjo verjetno da priti zraven. Do solidnega avta pa te?ko. Imeti material za to dose?i je pa seveda tisto kar Slovencu manjka, ?e zelo zelo kmalu ne dobi "botra", ki ga bo naredil za svoj "ogla?evalski pano". Ampak za koga je zanimiv Slovenec z tako majhnega trga kjer se "cirkus" niti ne prena?a? S superiornostjo v vo?nji z verjeno ne ravno konkuren?nim bolidom v naslednjih par letih se dokazat.? No mo?no je. Dr?imo pesti. Je pa to povsem druga liga kot motokros.

Napisano

Smo kar enakega mnenja. Povsem nasprotno izhodisce od npr. Micka Schumacherja, tako zaradi rodovnika kot tudi narodnosti. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Brunu priimek Senna ni kaj dosti pomagal :)

 

(Mogoce v fazi prihoda v F1, ne pa do zmagovitega avta)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kao rasna diskriminacija, a v drugem clankunsem prebral da ima na sezono prilb 1500 zensk sluzbo (na stezah, promocijah itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ocitno zelijo odgnat se nekaj gledalcev :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ocitno zelijo odgnat se nekaj gledalcev :(

Pa HD prenosi niso vec potrebni....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.