Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako je. Zadnji od stare ?ole je od?el takoreko?. On je poslal ?umija v penzijo.

Grande Fernando!!!

N7rRRL1.jpg

  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tako je. Zadnji od stare ?ole je od?el takoreko?. On je poslal ?umija v penzijo.

Grande Fernando!!!

?umi se je sam poslal, prekmalo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez ega ni prvaka (prost, senna, schumi......) potem majo vsi raje dirko s placanimi sedezi....

 

Sel je zadnji in z njim prava f1

 

Je treba lo?iti med egom pred novinarji in egom pred lastno ekipo in preprosto - ?ivci.

 

Glede ?umija pa ponujam v branje tole: http://atlasf1.autosport.com/98/bel/schumacher.html

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

Je treba lo?iti med egom pred novinarji in egom pred lastno ekipo in preprosto - ?ivci.

 

Glede ?umija pa ponujam v branje tole: http://atlasf1.autosport.com/98/bel/schumacher.html

Laudin ego (v ?asu dirkanja) je postavil mclaren na zmagovalne noge (sam je in?inirjem govoril o materialih in pomembnosti te?e dirkalnika in jih tudi prepri?al ), tako da ego pred ekipo mora biti! Primer Lorenzo / Ducati, ?ele po enem letu so ga poslu?ati za?eli in mu ugodili 'ego' zahteve (?e ne ve? zakaj se ne gre ti lahko povem). Od takrat zmaguje a ga je zaradi tega Ducati prekmalu odpisal kot nekoga ki ne poslu?a ekipe in krivi ekipo....dokazal je da ima prav in zelo jim je ?al. 

 

Bottom line, ducati se ni premaknil niti za Rossija, niti za kogarkoli drugega (vsi so zahtevali manj mo?i in ve? vodljivosti), dokler ni pri?el dirka? s ?e ve?jim egotom, ki je zmagal pred ekipo, a ga je ko?talo sede?a. Brez tega ne more? biti prvak.

 

Ne vem kaj ho?e? povedati s Schumijem?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Schumija je v 1. penzijo (pri Ferrariju) poslal LdM, ker sta si merila lu*?ke z Todtom. Ampak sam ni vedel, da bo Todt vzljubil Raikkonena, zato je potem s Santanderjem pripravil novo akcijo. Precej ?alostno, saj bi imeli ?e kak?en naslov ve? in voznika, ki dejansko ljubi Ferrari (kdor gleda Raikkonenove insta storije). Precej literature na tole:

https://f1bias.com/2012/04/05/truth-about-kimi-ferrari-santander-2008/

Tako smo pa imeli trmastega bika, ki je udrihal po vseh ekipah, za katere je vozil. S tem da, je bil vpleten v kar nekaj Renaultovih in Mclarnovih ?kandalov, katere je bil za?udoma opro??en zaradi sodelovanja s FIA :D

 

Se pa strinjam, da je ego recept za prvaka in, da tudi on je material za prvaka. Edino kar je, je to, da je precenjen. Prehitevanja po zunanji strani so se mu redko iz?la on pa ?e kar z glavo naprej skoz zid. Dobra stvar pa so bili vedno eksplozivni ?tarti in predvsem izogibanje te?avam.

 

Kimmija bo menda nadomestil Leclerc (pa ne trgovina iz Francije). No bomo videli kako se bo odvilo in razpletlo.  :zvizga:

 

Baje ima Raikkonen novo 1+1 pogodbo, kar je ?isto fer. Leclerc naj se ?e malo kali v Haasu.

Podpis.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Temni Senna, de?ni kralj. No sicer se to?ke za prvenstvo podeljujejo ?ele ju3, ampak uvod je odli?en.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prosim ne zalit Senne....

Senna ni imel 250 senzorjev, absa, tcsja....mel je samo sklopko pa saltkebel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem mislil da si bosta vodilna dva bli?je,.. ferrari tokrat prehiter. Dirka pa razen prvega kroga malo zaspana. A se je Halo izkazal?

 


image.jpeg

 

Napisano

Sem mislil da si bosta vodilna dva bli?je,.. ferrari tokrat prehiter. Dirka pa razen prvega kroga malo zaspana. A se je Halo izkazal?

Ja,je pokazalo popraskan Halo.

 

Sicer pa, za Belgijo,precej dolgocasna dirka.

 

No,vazno da je Seb zmagal ?

Napisano

ja je treba priznati, kakor smo ga pljuvali je en tak dogodek bolj pomemben.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Gre slu?ajno kdo v monzo?

Jaz bom verjetno zeloooooo blizu (v rojstnih krajih poleg)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem slisal na radiu vsaka druga beseda je bila mamma mia. Lp iz Milana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tri desetletja nazaj so v Monzi dirkali na ovalu.....brez vsega. Na oval smo sli jaz boss klopko in ajval nismo prisli niti do polovice zarad naklona.

 

Pa se to so bile betonske plosce, ne asfalt.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot ka?e ju3 tam ne bo de?jo in se pri?akuje dvojno zmago Tarde?ih.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Trenutno pada, naj binse pa razjasnilo

Mi smo v kratkih.....15km stran

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se vedno dezuje......

In definitivno bo se dve uri

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.