Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Ocon v Mercedesu, to bi bilo vrhunsko :)

Sicer pa se ne strinjam, da je bil trk povsem Oconova krivda - nenazadnje je bil na sve?ih bolj?ih pnevmatikah, dobil je dovoljenje ekipe, da gre mimo Maxa, tudi njegov manever ni bil nevaren. Po drugi strani je bil Max na koncu ravnine izven idealne linije (bolj na liniji zapiranja), se pravi mu je bilo jasno, da je Ocon trenutno dosti hitrej?i, pa je ?el vseeno na no? z njim in se potem ?udil izzidu. ?alostno je, da FIA dopu??a ?tevilna Maxova po?etja, ki ne pa?ejo v F1 tako na stezi, kot izven.

Bi pa pomoje morali ukinit modre zastave, pa naj vsak dirka z vsakim - ?e ?e ho?ejo dogajanje v F1 :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Meni je pa v?e? predlog, ki sem ga ?e ve?krat sli?al, da bi bili na ?tartni vrsti razvr??eni v obratnem vrstnem redu kot so v to?kovanju prvenstva, potem bi res videli boje in prehitevanja, no razen v kak?ni Budimpe?ti ali Monaku, tam pa niti varnostni avti ne bi pomagali do zmage najbolj?im dirka?em.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e par dni in zadnja dirka. Abu Dabi mi nikoli ni bil v?e?, klasi?ni dolg?as za konec sezone. Kdo bo zmagal dirko, si upate napovedat? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alonso si menda pu??a odprto pot, da se ?e kdaj vrne v F1, sem malo prej bral intervju. Mogo?e se dogovarja s kak?no od najbolj?ih ekip v letu 2020. Upanje umira zadnje in tak?en ?ampion se ne more na tak na?in posloviti od svoje ljubezni ?t.1!!!  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako imam filing, da bo ju3 bottas zmagal, lewis drugi.... tretji pa? Kimi?

 

Sicer pa meni bi bilo tudi kul, da bi se Alonso ?e kdaj vrnil...

 

Kubica pa... zame je to zgolj marketing... mislim,svaka cast, da je tip trmast,verjamem da je potrebno ogromno truda,potrpljenja... ampak, a kdo verjame, da je sposoben resno konkurirati? Ne zaradi poskodbe, ampak dolgo ga ni bilo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uau, kar ?ustven zaklju?ek sezone, ko sta najve?ja rivala opravila "?astni krog" skupaj z Alonsom, ki gre v penzijo in potem prijateljsko vzdu?je, tripple drift in intervjuji.  :rispekt:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se je v?eraj ?e kdo razen mene zverinsko nasmejal komentatorju g. Luki?u in sicer njegovemu matemati?nemu znanstvenemu dose?ku;

 

- na tabli pred pri?etkom dirke je pisalo, da je to dirka ?t. 997, nakar bistroumno izjavi; "torej bo ?tevilka 1000 ?e naslednja za VN Avstralije?"

 

Pa ga kolega sokomentator povpra?a, da kako je to mo?no, ?e do 1000 manjkajo ?e 3.  :hohoho:

 

Pokojni o?e je vedno rekel, da ko nima? kaj pametnega povedat, takrat je najpametneje mol?ati, da sicer pa predno zine?, pa vsaj 2x premisli kaj.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Izguba Schumija je bila velika, Alonsa nepotrebna, sam ko bo pa Kimi sel bo pa se zivljenje v F1 ugasnilo

 

https://www.24ur.com/sport/ostalo/raikkonen-blestel-na-podelitvi-je-pregloboko-pogledal-v-kozarec.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Danes pa ima 50i rojstni dan Schumi... Ce imam vzornika, je to on...

 

Bogve kaj je zdaj z njim .... :(

sej drugo leto pa pride tamali Schumi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LAUNCH DATES     February 7 Haas Livery launch online February 11 Toro Rosso Online February 11 Williams Livery launch February 12 Renault Enstone, UK February 13 Mercedes Silverstone, UK February 13 Red Bull To be confirmed February 13 Racing Point Toronto, Canada February 14 McLaren McLaren Technology Centre February 15 Ferrari Maranello, Italy February 18 Alfa Romeo Barcelona, Spain

 

TESTING DATES

    February 18-21 Test One Barcelona, Spain February 26-March 1 Test Two Barcelona, Spain
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.