Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 5k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tudi... dolo?en procent gre od vsakega prodanega mercedesa tudi v njihov oddelek za ?port. Pa to ni samo F1 ampak tudi vsa ostala dirkanja.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e lep ?as ne bo F1 dirke, pa si lahko ta ?as preberete ?lanek o najuspe?nej?em dirkalniku iz sezone 88;

 

https://portal-f1.si/2020/04/mclaren-mp4-4-neverjetna-zgodba-mitskega-f1-bolida/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To nedeljo. Virtualna tako kot za Moto GP z dejanskimi vozniki ki vozijo f1

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

1992 VN Nemčija; največji maček F1 vseh časov v podhranjenem Meku;

 

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

1986 VN avstralije, tole morate videt prvi krog, kakšno dogajanje, ulala :)

 

 

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Arrivederci Sebastian :9

 

3497906321_62254277.jpg?v=d41d
WWW.24UR.COM

Nemški dirkač Sebastian Vettel bo po neuspešnih pogajanjih ob koncu letošnje sezone najverjetneje zapustil ekipo Ferrari, je poročal britanski BBC.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vettel je res sam sebi največji sovražnik... Od Hockenheima naprej mu gre vse narobe. 

 

Pa tisto namerno zaletavanje v Lewisa v Bakuju, prestavljanje tabel v Kanadi, pošiljanje direktorja dirke nekam (v mexicu)...  In popoln fiasko lani v Monzi . 

 

Po svoje mi ga je žal...

 

Je pa baje Alonso podpisal predpogodbo z Renaultom za l.21

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Mercedes-team-boss-Toto-Wolff.png?fit=63
THEJUDGE13.COM

A breaking news story from Germany, F1-Insider and Motorsport Total are claiming that Mercedes AMG Formula 1 team boss Toto Wolff will be likely...

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Adios Mercedes, adios Toto  :D

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Renault ostaja v Formuli Ena

 

viry_juin_077-Custom.jpg
WWW.F1-FANSITE.COM

Renault is staying in Formula 1 for now. Amid serious financial problems for the French carmaker, interim CEO Clotilde Delbos on Friday announced...

 

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.