Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pa se ta proklet vrstninred narediti. Vcasih tega ni bilo

No dajmo. Cela sezona v enem krogu.

No tole je pa FIA zdaj naredila po starem v prid Mercedesa

Konec je valjda

Napisano

Zal sem inel prav da bo prvenstvo odlocil SC ampak tole je blo pa fajn

Pravkar je g.Wankel napisal:

OMFG, sam kaj je bilo pa to?

Masi je mal zmešan s temle safety carom!

Mal bomo tko, a ne ne, bomo raje tko…

Dejansko je FIA imela prvaka v rokah

Napisano

haha kisla face pi mercu, wulf bi končal dirko za safety car. Drgač fia mora zgraditi močne temelje za naslednos sezonoo, ker to kar delajo zadnje dirke ni nobeni stvari podobno

 


image.jpeg

 

Napisano

Jaz sem vesel,sicer sem gledal samo highlight ,ker sem na šihtu. Ampak kaj točno je marsikoga zmotilo? Bi morali dirko končati za SC? Nisem videl nesreče in ne morem reči,ali je bil SC po nepotrebnem ali pa so ga na silo umaknili krog prezgodaj ?

Napisano
pred 28 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz sem vesel,sicer sem gledal samo highlight ,ker sem na šihtu. Ampak kaj točno je marsikoga zmotilo? Bi morali dirko končati za SC? Nisem videl nesreče in ne morem reči,ali je bil SC po nepotrebnem ali pa so ga na silo umaknili krog prezgodaj ?

 

Po nepotrebnem zihr ne, ker je bil Latifi raztreščen na stezi. Verjetno spuščanje zaostalih samo tistih, ki so bili med VER in HAM ni bilo najbolj čisto, ampak Masi zagovarja, da je to zato, da se je dirkalo. Je bilo pa ful čudno, ker jih je spustil naprej v istem momentu pa končal SC.

Podpis.png

 

Napisano

SC upravicen, sam sem celo mislil da bodo posegli po rdeci.

Slo se je zato da je med L im M bilo 3-4 avtov zaostalih za krog, Max je se enkrat izkoristil SC za cist frisne rdece gume, L je bil se na belih ki so imele 30+ krogov. Najprej so rekli da jih ne bodo spustili naprej, kar bi seveda avtomatsko pomenilo Lewisovo zmago, besnel so po radiu redbullovci. Nakar pred zadnjim krogom kr naenkrat sonjih spustili (taka so dejansko pravila). Zacel je Wolf se dreti na FIO….

Ta odlocitev je dejansko direktno vplivala na prvaka….saj je bila razlika v gumah kot noc in dan (pac pravilna odlocitev red bulla). Ki pa bi bila zaman, ce bi bili se zaostali za en krog med njima.

 

Drugace pa vse pohval Lewisu kako sportno je sprejel in cestital Maxu po takem hudem udarcu.

 

P.S. Se ze govori, da si je mercedes zadal sam avtogol, williams Mercedes se mogoce ni razbil nehote….Russel bi bil prevec ociten. Teorije zarote, razplet idealen za razne nadalnje debate

Napisano
pred 10 minutami je jereb napisal:

SC upravicen, sam sem celo mislil da bodo posegli po rdeci.

Slo se je zato da je med L im M bilo 3-4 avtov zaostalih za krog, Max je se enkrat izkoristil SC za cist frisne rdece gume, L je bil se na belih ki so imele 30+ krogov. Najprej so rekli da jih ne bodo spustili naprej, kar bi seveda avtomatsko pomenilo Lewisovo zmago, besnel so po radiu redbullovci. Nakar pred zadnjim krogom kr naenkrat sonjih spustili (taka so dejansko pravila). Zacel je Wolf se dreti na FIO….

Ta odlocitev je dejansko direktno vplivala na prvaka….saj je bila razlika v gumah kot noc in dan (pac pravilna odlocitev red bulla). Ki pa bi bila zaman, ce bi bili se zaostali za en krog med njima.

 

Drugace pa vse pohval Lewisu kako sportno je sprejel in cestital Maxu po takem hudem udarcu.

 

P.S. Se ze govori, da si je mercedes zadal sam avtogol, williams Mercedes se mogoce ni razbil nehote….Russel bi bil prevec ociten. Teorije zarote, razplet idealen za razne nadalnje debate

V takih pomembnih dirkah bi dejansko morali prekiniti dirko (rdeča zastava ) in potem nadaljevati dirko za toliko krogov kot jih še manjka. Ne pa da na silo naredijo dramo in skoraj izsilijo zadnji krog.

 

Na koncu itak nekomu ni prav. Sem pa mnenja da si je letos Max preprosto bolj zaslužil naslov. Pa to ne rečem zato ker ne maram Lewisa.

Napisano

Problem je samo v tem, da iz "noben ne sme prehitevat zaostalih" gremo v "ti in ti in ti lahko prehitite ostali pa ne".

Ce bi sli v "noben ne sme" (potem je vmes prevec avtov in zmaga hamilton), v prehitijo vsi (bi rabil se en krog in zmaga hamilton) ne bi bilo tako cudno kot je pa sedaj.

 

Iz prejsne dirke, ko so se neki pogajal v to ka so kar tko na hit sprejel ... zanimivo.

Napisano
pred 21 minutami je TiEn napisal:

FIA zavrnila obe pritožb. MAX je uradno prvak.

Tako je. Spodobi se in pravično je.

 

 

265494187_457271119102293_5779493633219831839_n.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je g.Wankel napisal:

Ma sej se bo Mercedes še na zavrnitev pritožil 🤦‍♂️

Pa potem še na zavrnitev zavrnitve. Pa potem še enkrat najbrž:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hm,ne maram Lewisa in sem mnenja,da si je Max letos bolj zaslužil naslov,ampak jebemu da podpiram in razumem pritozbo Mercedesa. Če je pravilo,da gre SC v bokse ob koncu naslednjega kroga, po tem ko zaostali za krog prehitijo SC,potem naj bo tako. Tu je vodstvo dirke ali povsem zajebalo in spregledalo lastna pravila ali pa na silo izsilili buren zaključek dirke. 

 

Saj če bi bila obrnjena situacija,bi se pa RBR pritožil. Vsi smo vedeli,da bo na koncu dirke nekdo imel nos do tal. Tokrat sta vsaj oba dirkaca imela minimalno masla na glavi.

Napisano

To da zaostali za krog prehitijo SC ni obveza. Direktor dirke se lahko odloči za to ali pa ne.

Definitivno bi se pa lahko Redbull pritožil na to, da je Hamilton sekal ovinek in ni dobil kazni.

Podpis.png

 

Napisano
pred 10 minutami je g.Wankel napisal:

To da zaostali za krog prehitijo SC ni obveza. Direktor dirke se lahko odloči za to ali pa ne.

Definitivno bi se pa lahko Redbull pritožil na to, da je Hamilton sekal ovinek in ni dobil kazni.

Ok,ampak ko se direktor dirke odloči , da lahko zaostali za krog prehitijo SC , se SC ne sme umakniti na koncu istega kroga,ne? 

 

Kar se tiče sekanja ovinka s strani HAM... Ja,ampak saj kaj drugega mu ni preostalo. Max mu ni pustil prostora. Pa nisem čisto prepričan,da je bil ovinek tam že Maxov. Je pa res,da je Lewis tam pridobil kakšno sekundo . Zdaj... Da mu vrne mesto? Zakaj že? Saj Max nikoli ni prišel pred Lewisa tam. Je pa res, da bi Lewis lahko vsaj malo manj očitno sekal šikano. Kakšni stožci tam (ali mivka) bi poskrbeli,da se nebi na polno odpeljal čez....

 

Tukaj je itak en kup "če-jev", nikoli ne bo fer za vse. Je pa res,da se je FIA letos čisto preveč in predvsem preveč labilno vmešavala s svojimi odločitvami. In dejstvo je ,da je Max super shendlal pritisk in glede na kar nekaj smole letos, mu jaz privoščim naslov. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.