Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ,imam težavo z mazdo 3 letnik 2006 1.6 bencinar  70000km ,in sicer na avtu je menjano olje filtri sveče in očiščena loputa ,avto do 3000 obratov enostavno ne gre zelo počasi dobiva na obratih ko pa preseže 3000 obratov pa normalno potegne ,je imel mogoče kdo kdaj  podobno težavo..?

Napisano

Tega je lahko kr nekaj. Od svečk, ki prebijajo, do vžigalnih tuljav in kablov, potem senzorji pretoka zraka, pa še kakšno temperaturno tipalo bi se našlo, pa lambda sonda. Ma ni da ni... prvo je treba priklopit na tester pol pa vse po vrsti.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Tega je lahko kr nekaj. Od svečk, ki prebijajo, do vžigalnih tuljav in kablov, potem senzorji pretoka zraka, pa še kakšno temperaturno tipalo bi se našlo, pa lambda sonda. Ma ni da ni... prvo je treba priklopit na tester pol pa vse po vrsti.

A niso mazdini dizli problematični? 🤔

 

 

Napisano
pred 15 urami je Džan napisal:

Pozdravljeni ,imam težavo z mazdo 3 letnik 2006 1.6 bencinar  70000km ,in sicer na avtu je menjano olje filtri sveče in očiščena loputa ,avto do 3000 obratov enostavno ne gre zelo počasi dobiva na obratih ko pa preseže 3000 obratov pa normalno potegne ,je imel mogoče kdo kdaj  podobno težavo..?

Kdaj se je začelo to dogajati?

Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?

Napisano

Avto je v moji lasti ze  od 15k dalje ,kar naenkrat avto ni nikamor več šel do 3k obratov avto druge normalno vozen dela normalno skoraj neslišno tkoda nimam pojma ..

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 13. 5. 2025 ob 3:00 je Džan napisal:

Priklopljen na tester in ne pokaže nobene napake 

Meni se zdi nemogoče, da bi se avto tako obnašal in tester ne bi pokazal nobene napake. Že za manjše okvare, ki jih na delovanju motorja sploh ne bi opazil, če se ne bi prižgala MIL lučka, tester pokaže napako. Pa da za tvoj primer ne bi? Na kak tester pa ste to priklopili?  A MIL lučka se je prižgala?  Dej ti to pelji nekomu na profi tester, ki ga obvlada. Sem ziher, da mora neki pokazat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.