Skoči na vsebino

Še ena 323f v razbitinah


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

Danes je ?e ena mazdica izgubila svojo devi?kost in se zaletela v grdega opla. Tako da so?ustvujmo z lastnikom in mu ?elimo da bo ?iprej uspel popravit in zrihtati svojo Mazdico.

 

Samo so imeli pa dolgo ceremonijo po te?kem dogodku, ker ?e vedno opel stoji na neljubem mestu in ?aka, medtem ko mazdice ?e dolgo ni ve?.

 

 

Pa upam da je tudi z voznikom vse vredu in ni preve? pretresen ob izgubi, ampak vse se da uredit.

 

 

 

Lep pozdrav ?e naprej!

 

Marko

 

 

Kaj ve? bo pa sam lastnik povedal kaj je bilo in kako!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

:(:o

a je lastnik iz foruma? lastnik Mazde, seveda.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep pozdrav vsem!!!

 

Js sm uredu avto je pa do motorja v harmonki!!!

 

sre?a v nesre?i noben po?kodovan

 

slik pa ni ker nism mel foti?a bo pa marko slikov ?e bo mel cajt seveda.

Kako pa kaj pa kasneje ko se zadeve ustalijo!!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm Spidojc (marko ve kdo je to- moj frend) se je potem kasneje peljal mimo ob 15:00 pa je dejal, da je avto res fajn zli?kan in, da se mu zdi, da si se ti v rit zaletel. :ne vem:

Spet Mazda pa Opel. :whatever:

 

 

Tale majster se mal preve? okol voz sem ga ?e dopoldne vidu ko je ?el okrog 12 iz ?ihta

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja res je !!!

 

taka lepa rit od opla pa sm ga zarinu!!!! :hohoho:

Ve? da mi je tip iz avspuhom prepi?u kiler......noro!!!!

Evo prej?no zimo unota v maline usadu to zimo pa mazdo sparu z oplom!

 

Upam da bodo lepi mal?ki.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bom vidu ?e bom dobu kake dele dost ugodno!!!!

 

Klepanje + barvanje bo okol 110kSIT

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da bodo lepi mal?ki.

 

Glavno, da nisi izgubil smisla za humor! :hohoho::bravo:

@Marko: Ja je ?el domov, ker sem mu prinesel PS, da se bo malo igral (pa je ?e obupal) potem ga je ob 14:00 pripeljal nazaj, pa sva ?la v Lj po Japanesee performance, nakar se je ob 15:00 spet peljal domol. :hohoho: (vic: en na avtomobilizmu je res tako napisal. :D).

Saj je povedal, da te je sre?al. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja res je !!!

 

taka lepa rit od opla pa sm ga zarinu!!!! :hohoho:

Ve? da mi je tip iz avspuhom prepi?u kiler......noro!!!!

Evo prej?no zimo unota v maline usadu to zimo pa mazdo sparu z oplom!

 

Upam da bodo lepi mal?ki.

 

Pa ni bil to Redevilovega fotra opel? Baje ga ne more prodat pa ga zdaj naokrog nastavlja, da bi nekdo pojahal ?

 

:)

 

sorry Reddevil, please ne me o?etu zato?t, da ga po forumu opravljam - vse je ?ala, ni? ni res ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

full hvala vsem za tola?bo!!!!

 

Avto bom popravlu tko da z deli kr na dan :hohoho:

bemti pa glih pla?o smo dons dobil!!!!!

 

Ja ja ne bo jo problem zapravt!!!!!

 

 

lep ve?er

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upppss,sorry stari za avto,upam da ga bo? vredu nazaj porihtal! :bravo: Glavno pa,da tebi ni kaj-to je te?je za porihtat! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.