Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sirius...pa je ?e kaj znano v kateri cenovni segment bodo padli ti motorji, oziroma avti??

LP daVid

 

Odvisno od politike proizvajalca. VW je razvil celo paleto FSI in posebej ?e TFSI motorjev. Razlika v ceni Jette 1,6 confortline (klasi?ni motor 116 KS ) in variante sportline s 1.6 FSI motorjem (150ks) je 3000Eur, kar ni veliko upo?tevajo? razliko v opremi. Variante s trbinskimi polnilniki bodo redkej?e, ?e vedno pa ne tako usamljene. Tko med jetami sploh ni T verzije, medtem pa, ko pasat T FSI 2.0 Highline (200KS) stane 30.700Eur. Tu je upo?tevati ?e razliko v razredu in opremi, motor pa prispeva 3-5000Eur (moja ocena). sramezljivsramezljiv

 

Mazda 3 MPS z motorjem 2,3 DISI z 250KS pri 5500o/min, in (ogromnim) navorom 380 Nm pri 3000 o/min ter 6,1 s od 0-100km/h, prav gotovo ne bo poceni, vendar pa kljub temu cenej?a od kakega Audija s podobnimi performansami. :):)

 

Kar se cen ti?e je globalizacija kar vredu tako, da cene ne bodo bodo pobegnile v "nebo", kljub vgrajenim hi-tech sestavnim delom. :pepsi::pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • Odgovori 122
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Kar se cen ti?e je globalizacija kar vredu tako, da cene ne bodo bodo pobegnile v "nebo", kljub vgrajenim hi-tech sestavnim delom. :pepsi::pepsi:

 

Bomo videli kaki bojo ti hi-tech deli, v?asih so bolj lo-tech :D

Napisano

?al so tvoji dvomi upravi?eni. Namre? idejo o siroma?ni zmesi in direktnem ubrizgavanjem goriva pod visokim pritiskom (30-100bar) je ?a nekaj let nazaj prvi uresni?i Citroen s HPI motorjem, vendar se je v praksi pokazalo, da so ti motorji zelo ob?utljivi na kvaliteto goriva, ?e posebej na visoko vsebnost ?vepla. Zato se ta motor, recimo, na na?em trgu ni dobro obnesel. Na man?ih obratih je precej "?iv?en".

Kako se bo pokazala re?itev turbokompreslorja, ki je narejen iz tako lahkih materijalov, odpornih na visoke temperature, da zaradi svoje lahkosti re?ujejo problem turbo-luknje, bo res pokazala praksa, ?eprav ne verjamem, da bi se, recimo BMW spu??al v neke avanture povezane s kvaliteto.

 

:whatever::whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ja, samo to ?e zdale? ne pomeni, da so turbodiesli za en drek, kot jih ti posku?a? prikazati... ;)

 

Danes na tr?i??u prakti?no ni slabih motorjev ampak so dobri in so bolj?i in so za take potrebe in so za druga?ne, so za tiste, ki jih radi prtisnejo v obrate in so za tiste, ki ho?ejo var?evati... in bla bla bla

 

Tako da, please, malce ve? strpnosti pa bomo vsi zadovoljni, ker dokler bo? pisal, da je moderni turbodiesel eno sranje pri tem pa ga ?e sprobal nisi potem bo? naletel tudi na take odzive kot so bili tukaj... B)

 

:jupiii: ali je uspje?no dokazana teorija da je dizel slabiji od benzina. :jezicek:

 

- e da; i tko je rekel da ga nisam sprobal? svaki dan ga tjeram - već prije navedeni citroen.. i ne impresionira me ba? preve?... :ne vem:

Napisano

:jupiii: ali je uspje?no dokazana teorija da je dizel slabiji od benzina. :jezicek:

 

:wacko::vskalo::hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

:wacko::vskalo::hohoho:

 

- :jupiii: ajde, ne odmah glavom u zid.. ali ako gledamo oktansku vrijednost - ...

- i priznajem da je turbo dizel (mazda 6) za 1stotinku br?a od mazde 6 benzinca... :hohoho:

 

- evo nekih usporedba između mazde 6 benzina i dizela... (u pdf-u)

mazda_6_teh.pdf

Napisano

-- i priznajem da je turbo dizel (mazda 6) za 1stotinku br?a od mazde 6 benzinca... :hohoho:

 

- evo nekih usporedba između mazde 6 benzina i dizela... (u pdf-u)

 

e bravo napokon si i sam dosao do istog zakljucka kao i ja pre 2-3 godine (govorim iskljucivo za mazdu 6, i to od pocetka topica) :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

e bravo napokon si i sam dosao do istog zakljucka kao i ja pre 2-3 godine (govorim iskljucivo za mazdu 6, i to od pocetka topica) :bravo:

 

nenenenenenene!!! ispravak neto?nog navoda :blink: !!!

 

ja sam rekel da ako uzmemo obi?nog benzinca na obi?nog dizela?a.. ma ustvari - vi?e nema smisla... itak vidim da nema smisla..

 

a i sad vidimo kak je turbo benzinac bolji od benziinca po ovim teh. karakteristikama.. .. jednu stotinku - a kona?na brzina.. :P nebi rekel!!!

 

ajmo - priznajte porazić!!!!

 

:ouje::ouje::ouje:

Napisano

ne, jos jednom

kad sam kupio m6, sam gledao cene i performanse...ako usporedjujes 1.8 benz in 2.0 dizel (koji je kostao 1000eura vise) onda sam video da je dizel puno bolji: tisi je, brzi je i trosi manje...ja napravim ako 40-50000km godisnje i vozim samo duge relacije (i ponekad, dobro cesto idem po krivinama da testiram podvozje m6)...i tako sam se odlucio za dizel varijantu....jel ti je sad jasno kako ja mislim ili da ti crtam sliku? :) peace

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ej sam, vi pa ?e kr gonite vsak svojo. <_<

 

Pa point vsega tega je da ?e se ve? vozi? bo? kupu dizla, ?e pa se ti jebe za porabo pa ho?e? da fino buta pa bo? kupu TURBO bencinarja.

 

?e si pa sploh manijak bo? pa RX kupu. :D

 

Money for value TURBO dizel zmaga

Top speed & accel. TURBO benz zmaga.

 

Al kaj?

Napisano

jaz kupim tistega ki nudi najvec za denar :)

cist enostavno je to (vsaj meni)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne, jos jednom

kad sam kupio m6, sam gledao cene i performanse...ako usporedjujes 1.8 benz in 2.0 dizel (koji je kostao 1000eura vise) onda sam video da je dizel puno bolji: tisi je, brzi je i trosi manje...ja napravim ako 40-50000km godisnje i vozim samo duge relacije (i ponekad, dobro cesto idem po krivinama da testiram podvozje m6)...i tako sam se odlucio za dizel varijantu....jel ti je sad jasno kako ja mislim ili da ti crtam sliku? :) peace

 

ako si pogledal na ove tehni?ke usporedbe onda si i videl da je u usporedbi m6

benzin: 1.8i (120KS) i 2.0i (147KS)

diesel: CD120 i CD143..

 

iz prilo?enog se mo?e jasno vidjeti:

- da su dizeli (u kona?noj brzini) sporiji od benzinca - dakle to je prvi ispravak tebe..

- da je dizel cd120 br?i u ubrzanju od benzinca za 0,1s - pa ako si ti to osjetil - onda :bravo:

- a za buku.. hm. tu se nem pravdal ali sumnjam da dizelas manje bu?i od benzina.. :ne vem:

 

peace.. :rispekt:

 

Ej sam, vi pa ?e kr gonite vsak svojo. <_<

 

Pa point vsega tega je da ?e se ve? vozi? bo? kupu dizla, ?e pa se ti jebe za porabo pa ho?e? da fino buta pa bo? kupu TURBO bencinarja.

 

?e si pa sploh manijak bo? pa RX kupu. :D

 

Money for value TURBO dizel zmaga

Top speed & accel. TURBO benz zmaga.

 

Al kaj?

 

PA TOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! kona?no netko pametan.. :bravo:

 

evo, skidam kapu... :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt:

Napisano

ako si pogledal na ove tehni?ke usporedbe onda si i videl da je u usporedbi m6

benzin: 1.8i (120KS) i 2.0i (147KS)

diesel: CD120 i CD143..

 

iz prilo?enog se mo?e jasno vidjeti:

- da su dizeli (u kona?noj brzini) sporiji od benzinca - dakle to je prvi ispravak tebe..

- da je dizel cd120 br?i u ubrzanju od benzinca za 0,1s - pa ako si ti to osjetil - onda :bravo:

- a za buku.. hm. tu se nem pravdal ali sumnjam da dizelas manje bu?i od benzina.. :ne vem:

 

this is becoming fun :)

da i ja non stop vozim punim gasom po auto putu...

tehnicki podaci su jedno a drugo so iskustva iz prakse...

ok, necu vise da gnjavim. over and out B)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

this is becoming fun :)

da i ja non stop vozim punim gasom po auto putu...

tehnicki podaci su jedno a drugo so iskustva iz prakse...

ok, necu vise da gnjavim. over and out B)

 

to je pa hudo, ?e ?e Labi odneha B)

33112_1.png

Napisano

uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :blink::wacko:

 

closed :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

e, je bil ko na autoshowu u zagrebu?

 

Pa kaj ti zna? forum uporabljat, malo poglej pod GALERIJA ... ?zmeden?

Papa, Tomi
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

this is becoming fun :)

da i ja non stop vozim punim gasom po auto putu...

tehnicki podaci su jedno a drugo so iskustva iz prakse...

ok, necu vise da gnjavim. over and out B)

 

kaj ti sad o?e? reći da si ti osjetil da je tvoja mazda br?a neg teh. karakteristike vele? hoće? reći da ovi v mazdi nemaju pojima kaj njihov stroj mo?e?

 

- neznam, ja se ne sla?em s tobom oko toga..

ti nema? niti opremu niti uvjete da bi izmjeril/dokazal da njihove teh. karakteristike la?u.

Ka?e? da im nije za vjerovat (njima koji imaju pismeni dokaz - iza kojeg moraju stajati i odgovarati;), a ?eli? da ja (kao pojedinac) moram tebi vjerovati 'na rje?'?

Pa ak je tak onda ja tebi velim da ja imam doma fiata koja ima 3,1 sek do 100km/h. :P (sa orginal ma?inom) - i naravno, benzinac je!!! :dudek::dudek::dudek:

Napisano

 

Pa ak je tak onda ja tebi velim da ja imam doma fiata koja ima 3,1 sek do 100km/h. :P (sa orginal ma?inom) - i naravno, benzinac je!!!

 

si ?e kdaj slu?al za besedo napredek... napredek... napredek...

IPB Image
Napisano

lep pozdrav... ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.