Skoči na vsebino

DiZeL jA, dIzEl Ne


Priporočeno sporočilo

jaz bi mel sam dve pripombi...

 

seat ibiza 1.9 TDI dirka v slovenskem rally pokalu, vozi pa jo Evgen Gunja?...

 

ok...ta druge ne bom dal, da ne sprozim kaksnega spora....sem mel sam eno pripombo...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 122
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

kaj ?emo zdaj?

vro?e teme je konec...

dejmo kako novo...ammm...

 

La?ko proti Unionu :D:D:P:angry::):huh: :mi pijemoo: ...

 

Makiaveli.... san ne tega PROSIIIM!!!!! To imajo radi forumi kalibra mobisux&stuff...... tuki nebi o tem,....

 

 

Sicer mi je pa ?isto useeno..... ?e ?e pijem pivo pijem Fosters :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e pijem pivo pijem Fosters :aaaaa:

 

zato pravimo tebi svetla izjema....al je to temno pivo??? :blink::hohoho:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Makiaveli.... san ne tega PROSIIIM!!!!! To imajo radi forumi kalibra mobisux&stuff...... tuki nebi o tem,....

Sicer mi je pa ?isto useeno..... ?e ?e pijem pivo pijem Fosters :aaaaa:

 

Heineken ali pa Guiness...

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako je ?e naslov teme? Vpra?am zato, ker ste nekateri o?itno pozabili zakaj se pri tej temi gre? Vpra?anje (tema) je bila DiZeL jA, dIzEl Ne in nikakor ne kdo je kaj in od kod in kaj si lahko privo??i, oziroma kdo ima koliko pod palcem in kak?ne barve je.

Posku?al bom pomiriti razgrete glave in vrniti zadevo k bistvu, ?eprav tisti, ki pomirja v?asih stakne plavo oko.

Na hitro sem pobrskal po svojemu »arhivu« literature na to temo in na?el idealen ?lanek v decembrski reviji Automobilismo (2003). Naslov ?lanka je DOSJE DIZEL, nastal na podlagi dejstva, da je v de?eli, kjer se je ?portni avtomobil rodil, ?tevilo prodanih avtomobilov z dizel motorjem septembra 03 preraslo ?tevilo tistih z bencinskim motorjem. Odgovor na vpra?anje, zakaj tako, sledi iz primerjave (primerljivega!!!!) avomobilov C3 in Lancie tezis s primerljivimi bencinskimi in dizel motorji.

Najprej povzetek primerjave C3 1.4i (76 KS) in 1.4 HDI (72,6KS) (mo? je navedena po dejanskih preizku?anjih na testerju) pospe?ek 0-100km/h (podatke bom ozna?eval B in D)

13,17s(B ) ; 13,65s (D)….pospe?ek od 40-100km/h (IV prestava) 18,6s (B ) ; 18,08 (D)… pospe?ek od 60-100km/h (V prestava) 19,10s (B ) ; 17,45s (D)…. Max hitrost 164,8 km/h (B ) ; 166,5km/h (D) Povpre?na poraba goriva 7,35 l/100km (B ) ; 5,74 l/100km (D)

 

Pri Laciah tezis 2.4 20V (171,5 KS) (B ) in 2.4 JTD (174,1KS) (D) je bencinska verzija ?e bolj izgubila boj . Edino pri pospe?ku 0-100km/h se bencinska verzija ?e lahko kosa z dizelsko : 9,42s (B ) in 9,48s (D) in pri preizkusu 0-1000 iz mirovanja, kjer je rezultat kon?na hitrosti 174,70km/h (B) proti 170,80km/h (D) pri vseh ostalih elementih je dizel verzija bolj?a.

Ob prevo?enih 1000m z za?etno hitrostjo 40 je kon?na hitrost 144,50km/h (B ) in 163,80km/h (D). Kon?na (max) hitrost 216,5 km/h (B ) in 219,3km/h (D ), poraba goriva 10,98 l/100km (B ) in 8,19 l/100km (D) .

 

Zaklju?ek bencinski motorji so izgubili bitko z dizel motorji, ki so z najnovej?im razvojem potolkli bencince. Bencinci edino lahko ?e nagajajo dizlom pri startu iz nulte brzine, ko pa dizel prese?e hitrost 40, oziroma 60km/h mu B ne more ve? slediti. Tudi zoprno dimljenje je pri ta novih zgodovina. Vsi, ki imajo Euro IV imajo filter sajastih delcev in prav ni? ne »pu?ijo« ve?. Tisti, ki na cesti ?e kadijo so proizvodi iz ?asa ko je dizel za?el nagli razvoj.

 

Da ne bo tako vse ?rno za ljubitelje bencincev, se zadnje ?ase pojavljajo motorji, ki sledijo logiki »skupnega voda« in predstavljajo zaznaven napredek v razvoju ?ibke to?ke bencincev, to je navor. (ko naletim na prvo primerjavo med FSI in JTD(zadnji je simboli?no naveden, ker vsaka firma ima svojo oznako), se javim)

 

Kar se pa ti?e odgovora na vpra?anje, zakaj dizli ?e niso zakora?ili na tekmovalne steze, odgovor je : prihajajo . Mislim, da je Audi ?e poslal novo oro?je v Le man. Mislim, da gre za tekmovalno vozilo z V-8 dizel motorjem in zna se zgoditi, da mu ga bodo "?u?ili" od zadaj (brez zamere).

 

Fantje na hitro sem pripravil ta povzetek, zaradi u?arjene atmosfere, ki sicer ni zna?ilna za ta forum (morebitne napake pa bom popravljal kasneje).

 

Mir med vami….Sirius

 

:cheers: :mi pijemoo: :cheers: :mi pijemoo:

 

 

zanimljivo. ali uspoređival si benzinca (obi?nog) ovdje gore jasno se vidi da si uzimal sve turbake... :angry:

ja samo hoću reći da da TURBO benzinac će prejti Turbo Dizela.. ali vidim da ovdje nitko ni?t neće shvatiti... pa zato...

 

ali svejedno ljepo na odgovoru - tako opse?nom. napokon netko ko ima neke podatke.. jo? da si uzel iste aute.. :P

 

ali svejedno. :rispekt:

 

ps- benzin je jo? uvjek ja?i od dizela.. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimljivo. ali uspoređival si benzinca (obi?nog) ovdje gore jasno se vidi da si uzimal sve turbake... :angry:

ja samo hoću reći da da TURBO benzinac će prejti Turbo Dizela.. ali vidim da ovdje nitko ni?t neće shvatiti... pa zato...

 

ali svejedno ljepo na odgovoru - tako opse?nom. napokon netko ko ima neke podatke.. jo? da si uzel iste aute.. :P

 

ali svejedno. :rispekt:

 

ps- benzin je jo? uvjek ja?i od dizela.. :bravo:

 

TURBO benzinac će prejti Turbo Dizela E pa neće dragi Zdravek.

 

Zdravek, ?e se pogovarjamo o deset let starih avtomobilih in kupuje? avto za rekreativni ?port, kupi bezinca (hipoteti?no), kar pomeni, da ima? prav. ?e pa se pogovarjamo o novih avtomobilh pa prav gotovo nima? prav. Podatke, ki sem jih navedel si nisem izmislil. Predstavljajo povzetek zelo preciznega testa priznana italianske avto revije. Zaradi pomanjkanja ?asa sem drugi del testa precej skraj?al.Primerjava Lancie tezisa, je primerjava, ki odlo?itev za dizel potrjuje. Variante, ki so navedene so tako primerljive, da bolj ne morejo biti. Celo motorja sata iste konstrukcije, le da je eden razvit v bencinca, drugi v dizla. Motorja sta enake prostornine in skoraj enake mo?i. To je tako primerljivo, da bolj ne more biti. Ko sem iskal podatke za odgovor na postavljeno temo, sem prvotno mislil, da bom naletel na enako primerjavo dveh BMW-jev(ki sem jo v isti reviji zasledil pred to primerjavo), kjer je odgovor bil enak. Ob enaki ceni obeh variant ni ve? dilem, kaj izbrati, razen, ?e si podvr?en predsodkom, ki so rezultat negativnih izku?enj iz preteklosti. ?e ne drugo je podatek o 25% manj?i porabi goriva tak rezultat, da ni dileme niti pri nas, kjer sta ceni bencina in dizela skoraj izena?eni.

 

Ta?ve pri zagonu pozimi se pri dizlu lahko pojavijo pri nepravi sestavi goriva in nimajo ni? opraviti z kvaliteto samega dizel motorja. Pri nizkih temperaturah prihaja do strjevanja parafina, ki je v nafti, vendar pa z pravimi dodatki to ni noben problem ve?. Predlani so pri nas nakateri avtomobili obstali na -13°C, vendar je to bilo zaradi ?paranja Petrola. Letos pa je revija Delo testirala vzorce dizla pri 5 distributerjih in vsi so bili uporabni ?e do -29°C. ?e bi bilo res tako, kot izhaja iz tvojih izku?enj (resni?nih) bi Volvo, ki ima testni center visoko na severu, kjer so temperature izpod -30°C, prav gotovo odsvetoval uporabo dizel motorjev. Res pa je dejstvo, da bencin ne potrebuje nobenih dodatkov in ima zaradi tega v zelo hladnih razmerah prednost pred bencinom. Common rail motorji kresnejo od prve tudi izpod -15°C, brez nekega dolgega ?akanja na predgretje goriva.

 

Meni in tudi ostalim forumovcem je jasno, da se ti ne bo? tako lahko odlo?il za dizla (oziroma sploh ne) in noben ti take odlo?itve ne oporeka, vendar pa so zelo razumljive in racionalne tudi odlo?itve tistih, ke se odla?ajo za dizle. Pa? denar, ki bi sicer "filal" auspuh, uporabijo za druge bolj smotrne namene in kljub temu niso prokraj?ani za noben avtomobilski u?itek.

No - Zdravek ?elim ti veliko uspeha ?e nadalje in ni? zato, ?e te nisem prepri?al. Kam bi pa pri?li, ?e bi vsi enako mislili.... :mi pijemoo: :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?

 

Ne vem zdele mi spomin se?e samo do VAGa, Volva, Micke, Subaruj?ka, Mazde, pa ?e kdo... ampak tole je sorazmerno mali procent glede na proizvajalce turbodieslov, kjer komaj najde? nekoga, ki ga ne ponuja (Subaru, Daewoo, super ?portniki).

 

Raje se namesto turbobencinarjev odlo?ajo za ve?je prostornine motorjev oz. Mercedes celo za kompresor. Kje je vzrok, da recimo ni v prodaji turba?a z recimo 1.4 litra prostornine? Popravte me, ?e se motim ampak po moje je glavni vzrok v vi?jih temperaturah turbine pri bencinarjih kot pri dieslih , kar posledi?no pri napa?ni uporabi (uga?anje pregretega motorja/turbine) pomeni veliko mo?nost okvare.

 

 

Tole nisem napisal, da bi si spet ti?e merili ampak me resno zanima, ?e kdo ve vzroke za take odlo?itve, ker men bi bilo full zanimivo imet motor?ek 1.2 z recimo 130-140 konji?ki :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?

 

Ne vem zdele mi spomin se?e samo do VAGa, Volva, Micke, Subaruj?ka, Mazde, pa ?e kdo... ampak tole je sorazmerno mali procent glede na proizvajalce turbodieslov, kjer komaj najde? nekoga, ki ga ne ponuja (Subaru, Daewoo, super ?portniki).

 

Raje se namesto turbobencinarjev odlo?ajo za ve?je prostornine motorjev oz. Mercedes celo za kompresor. Kje je vzrok, da recimo ni v prodaji turba?a z recimo 1.4 litra prostornine? Popravte me, ?e se motim ampak po moje je glavni vzrok v vi?jih temperaturah turbine pri bencinarjih kot pri dieslih , kar posledi?no pri napa?ni uporabi (uga?anje pregretega motorja/turbine) pomeni veliko mo?nost okvare.

Tole nisem napisal, da bi si spet ti?e merili ampak me resno zanima, ?e kdo ve vzroke za take odlo?itve, ker men bi bilo full zanimivo imet motor?ek 1.2 z recimo 130-140 konji?ki :D

 

Sej ga bo? lahko kupu....mislim da ?e letos golf V 1.3 160km(prbli?ne cifre)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo::aaaaa::bravo::aaaaa::bravo: mmmmmmmmmmm; kompresor....

 

:punk:

 

wwaaaaaaa...koncno smo si prisli na skupno tockooo...cestitke vsem, ste bli ful pridni...hihi :)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?

 

Turbo kompresor je pogruntal ing. Alfred J. Buchi (?vicar) konec 19, ali v za?etku 20 stoletja (nimam letnice). Takrat so ga kolegi zasmehovali in mu dejali, da je bolje, ?e bi se ukvarjal z proizvodnjo ?okolade. Kdo je imel prav vidimo ?e najbolje v zadnjem desetletju. Zakaj tak?en uspeh pri dizlih in bencincih ne. Gre za razlike v zasnovah in pogonskih gorivih. Pri dizlu se v kompresijski prostor stiska zrak, in ?ele nato se vbrizga gorivo, ki dovoljuje pritiske(goriva) ve?je od 2000at. Zato so dizli v tem pogledu enostavnej?i in brez velikih omejitev, kar je imelo za posledico skoraj 40% pove?anja izkoristka v zadnjem desetletju. Zato ima vsak novej?i dizel turbo kompresor.

Pri bencincih se za?ne te?ava ?e pri tem, da je najbolj?e izgorevanje me?anice z zrakom pri odnosu 14,7kg zraka na 1kg goriva. Ta odnos se ozna?uje z lambda = 1 . Zmanj?evanje tega odnosa v korist zraka pomeni siroma?no zmes, ki povzro?a te?ave. ?e siroma?na zmes 0,9 pove?a temperaturo za 100°C in ta tako presega predvideno mejo za izpu?ni sistem, ki zna?a 1000°C pomeni pa tudi slab?e izgorevanje zmesi. Z uporabo turbokompresorja pove?ujemo pritisk zmesi zrak-bencin, ki je vse do nedavnega bila prevladujo? na?in polnjenja cilindrov, ki pa ima omejitve zaradi mo?nosti pred?asnega samov?iga, ki je uni?ujo? za motor. Turbokompresorji so v avtomobilski industriji do?iveli vzpon po za?etku 80-tih, vendar ne brez te?av in pomanjkljivosti. Najve?ja je bila turboluknja, neu?inkovitost izpod 2500 o/min in nato (pre)velik prirastek mo?i po3000 o/min. Te?ava je bila tudi prevelika koli?ina zraka na visokih vrtljajih. Problem re?uje turbina z variabilno geometrijo in ventil za izpust vi?ka zraka, pa hladilniki stisnjenega zraka. Prvi avtomobil, ki je tako turbino imel vgrajeno je bi Fiat Croma leta 1989.

S pojavom kislega de?ja in uvajanjem v uporabo novega neosvin?enega bencina Ron95 (ki pomeni ?e ni?jo odpornost proti samov?igu) od 90-tih let naprej po?asi izginjajo napisi TURBO z bencinskih variant avtomobilov, vendar ne popolnoma, ohranjajo se v bolj ekskluzivnih variantah posameznih blagovnih znamk, kar pomeni, de je ta sistem pri bencincih precej dra?ji, kot pri dizlih. Namesto njega se izdelovalci raje odlo?ajo za ?tiriventilsko tehniko (ali celo 5) za izbolj?anje polnjenja cilindrov.

 

Vendar pa razvoj bencincev ne miruje in niso rekli ?e zadnjo besedo v tem pogledu. Najnovej?i alfin motor JTS, sledi logiki dizel common rail motorjev in u?inkovitega razvoja izgorevanja siroma?ne zmesi z vbrizgavanjem goriva v stisnjen zrak (kot pri dizlu). Dosegel je rekord v KS/kw na liter prostornine (brez kompresorja, ?e se ne varam), pa tudi odli?en navor in odpravil pomanjkljivosti dosedanjih motorjev, ki so delovali na principu siroma?ne zmesi (GDI).

 

Ne vem koliko bo to jasno, saj gre za resno, ob?irno temo za katero bi ?e sam potreboval dva dni za pripravo, mislim pa, da vseeno ?e to, kar sem napisal, daje odgovor na Boss-ovo vpra?anje.... ? uh... ?zmeden??zmeden??zmeden?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem omenil, da razvoj bencincev ne miruje, sem pozabil, da nekaj ?asa nisem sledil tehiki in dejansko se je ?e zgodil. Koncern Audi-VW ni le?al na slavi, marve? je ?e dlje ?asa razvijal sistem FSI (podoben kor JTS) le da so oni Italjane prehiteli in imajo ?e TFSI. Turbo FSI. Tako da Zdravek ni imel popolnoma narobe, ?eprav verjetno ni mislil na to novo generacijo bencincev. O tem pa ko bom imel ?as. Lahko pa tudi kateri drugi forumevec napi?e kaj na to temo (?e ve).

 

:whatever::whatever::whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem omenil, da razvoj bencincev ne miruje, sem pozabil, da nekaj ?asa nisem sledil tehiki in dejansko se je ?e zgodil. Koncern Audi-VW ni le?al na slavi, marve? je ?e dlje ?asa razvijal sistem FSI (podoben kor JTS) le da so oni Italjane prehiteli in imajo ?e TFSI. Turbo FSI. Tako da Zdravek ni imel popolnoma narobe, ?eprav verjetno ni mislil na to novo generacijo bencincev. O tem pa ko bom imel ?as. Lahko pa tudi kateri drugi forumevec napi?e kaj na to temo (?e ve).

 

:whatever::whatever::whatever::whatever:

 

jeeeeeeeeeeeeeeeee! kona?no netko tko potvrđuje moje nastojanje o dokazivanju! :prstgor:

 

:notworth::notworth::notworth::notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jeeeeeeeeeeeeeeeee! kona?no netko tko potvrđuje moje nastojanje o dokazivanju! :prstgor:

 

:notworth::notworth::notworth::notworth:

 

Ja, samo to ?e zdale? ne pomeni, da so turbodiesli za en drek, kot jih ti posku?a? prikazati... ;)

 

Danes na tr?i??u prakti?no ni slabih motorjev ampak so dobri in so bolj?i in so za take potrebe in so za druga?ne, so za tiste, ki jih radi prtisnejo v obrate in so za tiste, ki ho?ejo var?evati... in bla bla bla

 

Tako da, please, malce ve? strpnosti pa bomo vsi zadovoljni, ker dokler bo? pisal, da je moderni turbodiesel eno sranje pri tem pa ga ?e sprobal nisi potem bo? naletel tudi na take odzive kot so bili tukaj... B)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet nov vir informacij..... zelo pohvalno sirius!

 

 

Sicer pa ?e i??em podatke o novih TFSI motorjih...sem ?e zadnji? bral o tem, sam mi manjkajo ?e eni podaki....

 

 

Anyway...nisem pa vedu da ta motor pomeni takoreko? revolucijo med bencinskimi motorji.... :bravo:

 

 

 

Lep dan

 

daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ta nov motor golfa 1.4+kompresor+turbo je zelo hi-tec

kompresor skrbi za moc iz spodnjih vrtljajev in za dokaj ravno krivuljo naovora, turbo pa za moc pri visjih vrtljajih...

iz 1.4 litra 170konjskih moci...poraba pa manj kot 10litrov (iz testov)

to bi jaz mel (edin kako je z zanesljivostjo in vzdrzevanjem? )

Golf GT :bravo:

aja se to: novi Porsche turbo (911) ima spremenljivo geometrijo lopatic turbine (do zdaj so mel to sam dizli, problem je bil visoka temperatura, ocitno pri porscheju so resili)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo citat iz VW-jevega pojasnila o novem motorju:

""""

Nova tehnologija motorjev znamke Volkswagen prvi? omogo?a izrabo prednosti TDI? motorjev, tj. zmogljivosti in var?nosti, tudi pri bencinskih motorjih. TSI? je prvi bencinski motor na svetu z dvema polnilnikoma.

TSI? - nova generacija motorjev

 

Z novo TSI? tehnologijo, ki je bila prvi? vgrajena v novi Golf V, je Volkswagen postavil nov mejnik za bencinske motorje z direktnim vbrizgavanjem.

Nova tehnologija ne preka?a zmogljivih motorjev prej?njih konstrukcijskih izvedb le po voznih lastnostih, temve? tudi po bistveno manj?i porabi goriva. Izvrstni rezultati so bili dose?eni s posebno kombinacijo ukrepov, tj. zmanj?anjem gibne prostornine motorja v povezavi z direktnim vbrizgavanjem goriva in dvojnim polnjenjem motorja. Prvi prepri?ljivi tip te nove generacije motorjev je 1,4- litrski TSI? motor z mo?jo 125 kW (170 KM), najve?jim navorom 240 Nm pri 1.750?5.000 1/min in povpre?no porabo goriva okoli 7,2 l/100 km pri novem Golfu GT. Drugi motor, ki je na voljo v modelu Touran je 1,4 TSI z mo?jo 103 kW (140 KM) 220 Nm pri 1750-4000 1/min in povpre?no porabo le 7,4 l/100 km.

 

Manj?a gibna prostornina ? manj je tokrat ve?.

 

Zmanj?anje gibne prostornina motorja, s tujko downsizing, pomeni pomemben prispevek k manj?i porabi goriva pri bencinskih motorjih. Manj?i motorji imajo manj?e torne izgube, kar pomeni v celoti ve?ji izkoristek. Da zmanj?anje gibne prostornine ne bi vodilo v izgubo mo?i in navora, je pri tovrstnih motorjih obi?ajno dodatno polnjenje s turbopolnilnikom ali kompresorjem. Pri TSI? tehnologiji iz Volkswagna sta uporabljena kar oba.

Motor z dvema polnilnikoma ? inovativna tehnologija dvojnega polnjenja iz Volkswagna

 

Dvojno polnjenje je izvedeno v kombinaciji kompresorja z uravnavanim vklopom/izklopom in turbopolnilnika na izpu?ne pline. Poln izkoristek navora je zagotovljen ?e pri najni?jem ?tevilu vrtljajev motorja in tak ostane na voljo preko celotnega obmo?ja vrtljajev. Kratek opis delovanja:

 

- mehanski polnilnik (kompresor) z jermenskim pogonom se aktivira ?e med prostim tekom in takoj vzpostavi izjemen "tlak" ?e v spodnjem obmo?ju ?tevila vrtljajev motorja ? do okoli 2.400 1/min;

 

- turbopolnilnik na izpu?ne pline za vi?je obmo?je ?tevila vrtljajev motorja se aktivira pri 2.000 do 2.500 1/min in poskrbi za dodatno pogonsko silo; (najkasneje pri 3.500 1/min se kompresor izklju?i)

- kompresor se aktivira preko magnetne sklopke, ki je integrirana v ?rpalki hladilne teko?ine;

- regulacijska loputa uravnava dovod zra?nega toka, kot je to potrebno, do turbopolnilnika na izpu?ne pline;

 

- pri samostojnem delovanju turbopolnilnika je regulacijska loputa odprta; tok zraka nato potuje po ?e znani poti preko sprednjega hladilnika polnilnega zraka in du?ilne lopute v sesalno cev.

 

Testi trajne vzdr?ljivosti ? kot pri vseh drugih Volkswagnovih motorjih opravljeni z odliko

 

Kljub veliki zmogljivosti, visokemu notranjemu tlaku v motorju in mo?nem razponu vrtljajev tja do 7.000 1/min je trajna zdr?ljivost novega TSI? motorja prav tako prepri?ljiva kot pri vsakem drugem motorju znamke Volkswagen, saj temelji na enakih pogojih testiranja in odobritve.

V vseh potrebnih ciklih testiranja je bilo temeljito presku?enih nad 250 prototipov in predserijskih motorjev s TSI? tehnologijo. Trajnostni testi, ki ustrezajo prevo?enim 300.000 kilometrom, so bili uspe?no opravljeni. Dejstvo, da je vsaka komponenta tega novega motorja prestala ustrezno presku?anje, je trdno zagotovilo kakovosti za va?e kupce.

Z inovativno tehnologijo dvojnega polnjenja je Volkswagen prevzel pionirsko vlogo na razvoju motorjev, saj doslej ?e noben tekmec ni uporabil te edinstvene kombinacije dveh principov dodatnega polnjenja motorjev, ki zdru?uje potencial mo?i bencinskih motorjev s potencialom var?nosti dizelskih motorjev. """" :whatever::whatever::whatever:

 

Pa,da ne boste mislili, da ostali konkurenti spijo. Tudi BMW ima nekj novega, izjemnega...Mislim, da bodo novitete kmalu za?ele "de?evati", zato bencinci, ni? skrbet tudi na va?em podro?ju bo ?e "biserov" le nekaj ve? $$$$ bo treba od?tet :(:(:(

 

In "de?uje" tudi Mazdi, ki se pona?a z novim turbo benzincem s podobnim delovanjem.

MZR 2.3L DISI Turbo bo razveselil marsikaterega mazda?a.... :pepsi::pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.