Skoči na vsebino

Avtomatik - športni način?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mah, če ne bi bilo elektromafije, bi bila elektrika vsako leto malce cenejša in ne obratno. V bistvu so pogoji taki (sonce, veter, voda), da je elektrika že 8 mesecev na leto za dobavitelja zelo poceni. Ko pa še za zimo pogruntamo kako fejst rešitev in postavimo par mega baterij, bo pa sploh veselica.

Napisano

U glavnem ... to spada v EV forum.

 

Za dotični problem, da pri 38k km piska med prestavljanjem iz 3-4, js bi useeno probal menjat olje kot prvo preventivno stvar. Vse ostalo bo stalo več denarja najvrjetneje, je pa res, da prašanje če bo menjava olja kaj pomagala. Za svojega sem na internetu našel, da bi se lahko obrabljal torque converter in bi ti opilki bli problem.

@miha20 bi mogoče lahko poznal kakšnega specialista za mazdine AT menjalnike?

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Mah, če ne bi bilo elektromafije, bi bila elektrika vsako leto malce cenejša in ne obratno.

A si pogruntal v čem je fora?🧐....sam za cvenk gre🤨.

Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

Mah, če ne bi bilo elektromafije, bi bila elektrika vsako leto malce cenejša in ne obratno

Končno en pameten tvoj post.

 

Samo žal je isto z naftomafijo. Brez trošarin in OPECa bi jo imeli skoraj gratis.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Končno en pameten tvoj post.

 

Samo žal je isto z naftomafijo. Brez trošarin in OPECa bi jo imeli skoraj gratis.

 

Čas kovida je bil najboljši. Še plačevali so da so jim nafto odvažal. 

Mogoče pa spet pridejo časi.. Ampak takrat bom tudi jaz zahteval da mi plačajo, ker kurim nafto. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
dne 21. 9. 2025 ob 11:33 je Avenger napisal:

Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?

1. Avtomatik ni za sportno voznjo

2. Motor ki ne prenese nizkih obratov ni motor

3. Ne komplicirat ampak samo vozi

  • Všeč 1
  • Ljubim 3

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tolk je ročni dober in hiter, da ga majo vse boljše dirkaške serije in športni avtomobili...oh wait...

 

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Vsi novejši športniki imajo avtomatske menjalnike. 

Vsi sportni avti se tud peljejo sportno. Govora je o mazdi z avtomatikom in sport nacinom ku ma tok veze s sportno voznjo kot lanski sneg zato da ne bi bila v nizkih obratih.....

 

Sportnost se zacne s konji, sasijo, podvozjem.

 

Moj odgovor je v smislu, samo vozi, vozi normalno, sportni nacin nima veze samo salta kasneje nic drugega

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Tolk je ročni dober in hiter, da ga majo vse boljše dirkaške serije in športni avtomobili...oh wait...

 

 

A veš, da sem pol prov razmišljal, kam bi F1 klasificiral. Ker šalta ročno, ampak vseeno na avtomatski menjalnik. Sklopka je samo za speljevanje, če se ne motim?

 

 

Napisano (urejeno)

Sklopka v F1 je dodatna obvolanska ročka in se uporablja samo ob štartu oz. speljevanju. Zanimivo je tudi, da če ti ugasne motor in si v prestavi, ne moreš prestaviti nižje za start, ker menjalnik potrebuje tlak v hidravličnem sistemu da lahko prestavljaš. Ne moreš pa niti sam zagnati motorja, torej je na voljo samo avtovleka do boksov.

 

Ravno berem knjigo od Adriana Neweya - How to build a car in so te malenkosti ter raznorazne druge prigode malo opisane. Priporočam.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

A veš, da sem pol prov razmišljal, kam bi F1 klasificiral. Ker šalta ročno, ampak vseeno na avtomatski menjalnik. Sklopka je samo za speljevanje, če se ne motim?

Sam za štart majo sklopko ja, pa še to na volanu,..kolkr sem seznanjen.

ps: je že predhodnik odgovoril, sem videl šele po mojem odgovoru

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 24. 9. 2025 ob 13:54 je 50keda napisal:

U glavnem ... to spada v EV forum.

 

Za dotični problem, da pri 38k km piska med prestavljanjem iz 3-4, js bi useeno probal menjat olje kot prvo preventivno stvar. Vse ostalo bo stalo več denarja najvrjetneje, je pa res, da prašanje če bo menjava olja kaj pomagala. Za svojega sem na internetu našel, da bi se lahko obrabljal torque converter in bi ti opilki bli problem.

@miha20 bi mogoče lahko poznal kakšnega specialista za mazdine AT menjalnike?

Če hočeš kvalitetno olje zamenat ga rabiš 11-12 litrov, če te jebe menjalnik s polovično menjavo olja ne narediš nič, sam novo olje še dodatne smeti po sistemu potegne, ker jih navleče nase.

2013-2014 letniki imajo problem z ležajem v menjalniku

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
    • A maš prikolco prklopljeno?
    • Men je pa drama, kakšne temperature mate v bajtah pozimi 25 stopinj, poleti pa bi hladili na 21 stopinj. Kje je kle logikami ni jasno.    Jaz mam pozimi 21 poleti pa recimo 23-24 stopinj, kar je prav ker si manj oblečen. Nikogar pozimi ne zebe, ker če te zebe oblečenega pri 21 pol je neki precej narobe. 
    • Janez 007 je že omenil težave s fiziko in mu dam zelo prav. Topel zrak je strašno težko spravit dol s pod stropa že v eni etaži, kaj šele čez dve etaži. Enako mrzlega ne spraviš gor na noben način. Sprobano. Razen na silo s kakšnim dodatnim (glasnim) ventilatorjem, tudi to sem že počel v eni zidanici. Tudi dve loputi ne verjamem da delata čudeže (imam in v bistvu ne rabim). Tudi če našopaš ventilator klime do konca.  Ogrevanje s klimo ima moteč stranski učinek - zvok. Od 5ih stopenj imam maksimalno na drugi.   Bratec je hotel klimo za gretje v dnevni sobi - le ta je v dveh etažah vendar en odprt prostor. Predlagal sem mu pozicijo klime 2m od tal. Ko je prišel majstor, je to zmontiral precej blizu 4,5 m visokega stropa in od gretja spodaj ni bilo nič. Hladi pa vredu.    Gretje ali hlajenje, vsaka etaža svojo klimo.         
    • Če hočeš kvalitetno olje zamenat ga rabiš 11-12 litrov, če te jebe menjalnik s polovično menjavo olja ne narediš nič, sam novo olje še dodatne smeti po sistemu potegne, ker jih navleče nase. 2013-2014 letniki imajo problem z ležajem v menjalniku
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.