Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za pozimi vsekakor ne (vsaj ?e je govora o "mu?kem" mrazu), ker kolegu se je med vo?njo marsikej dogajal, ko je bilo zunaj minus 15 ali manj temperature. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tu zmrzuje nafta kot pri norcih

 

hja, sam v?asih je bla nafta druga?na kot dons (brez raznoraznih aditivov) :) druga? pa da? not deci benza na tank pa je ql ;)

Napisano

To bi blo pa fajn met za cesto radirat... samo rde?a barva :glare:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=764868...0-%20Cuda%20340

 

Ta avto je pomoje ?e v Ameriki in ?e je sre?a ga prodaja slavni TOM Su?nik. ?e ga ne potem je verjetno Ok.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ta avto je pomoje ?e v Ameriki in ?e je sre?a ga prodaja slavni TOM Su?nik. ?e ga ne potem je verjetno Ok.

 

A to je kak slavni prevarant? :huh:

 

rde?a je ?ist huda, mene bolj avtomatik moti :D

 

Jaz bi imel zelenega s ?rnim HEMI napisom :) Ja, mislim, da manuala sploh ne more? dobit. Ampak pomoje tudi avtomatik ponuja precej zabave. Sploh zato, ker z navorom ni problem in ti je ?isto vseeno v kateri izmed 4. prestav avto laufa.

Napisano

Ah ti ne poznas pointa oldschoola :P

 

o prav dobro poznam... tole je remake tele zadeve http://www.netcarshow.com/ford/1969-mustang_boss_429/

 

Za gledat je sevda bolj?i ta izpred ?tirih desetleti samo za vozit in za dejanko u?ivat v vo?nji pa je vseeno bistveno bolj?a moderna verzija.

33112_1.png

Napisano

o prav dobro poznam... tole je remake tele zadeve http://www.netcarshow.com/ford/1969-mustang_boss_429/

 

Za gledat je sevda bolj?i ta izpred ?tirih desetleti samo za vozit in za dejanko u?ivat v vo?nji pa je vseeno bistveno bolj?a moderna verzija.

 

Eleanor je prava zadeva :D

Napisano

?e ?e glih izbiramo bi sam imel tegale

 

http://www.ford.com/cars/mustang/2013/trim/boss302/

 

:wub:

 

Jaz tudi :) Poceni avto, dober zvok, mogo?e ne na ravni nem?ke izdelave notranjosti, ampak... poglej ta video:

 

:blink::aaaaa:

 

O ja! :notworth: Sodelavec mi je razlagal, da bojo v kratkem pri Fordu dali tudi 2.3t verzijo, motor po okusu/trendu Evropejcev.

 

Sicer pa tudi kak Camaro ali kak Dodge so kar zanimive pojave na cesti.

 

Pa ni glih po okusu Evropejcev, ampak mogo?e bolj po okusu zakonodaje :lol: Okus Evropejcev je sicer V8, ampak za ameri?ane ?e vedno mislijo, da gredo samo naravnost.

 

Je pa zanimiv ob?utek, ko pelje? kakega Camara. Vbistvu so se mi edino takrat vsi umikali iz prehitevalnega pasu (pa nisem ni? blendal ali se jim lepil na rit). Potem pa seveda zijala na vsakem momentu. Skoraj 5 metrov dolgega in 2 metra ?irokega avta pa? ne more? spregledat. Sploh, ?e jezno gleda v svet :D

 

En simpati?en film?ek:

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke...sni_voznji.aspx

 

 

 

 

 

 

Eni pravijo da ja, eni da ne. Enim je uspe?no dostavil avte ?ez lu?o, eni pa pizdijo...je kar riskanten posel ja...Se pa kar na?aka? pa na?ivcira? ?e je res ?e na drugi strani...

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...7fef3b250fa7926

 

Aha, sem pogledal :) Vse jasno. In potem pravimo, da so samo politiki tak?ni in da ko se bo oblast zamenjala, bo vse super in fajn. Dvomim, da bo kdaj fajn, ker o?itno prevarantov ni te?ko najt. Ampak to je ?e druga tema.

Napisano

Viper, stvar okusa, meni izgleda grozljivo. <_<

 

Pa so mi druga?e Golf mk1 in 2 kar v?e? (dvojka 1.3 benz je bil celo moj prvi avto) tastari Hro?? pa TOTALNA legenda. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zlo v?e?no po?timano in tud vredno dnarja, seveda nekomu ki zna cenit 30+ let star del zgodovine.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=768268...Volkswagen+Golf

 

Tega bi blo ?e men ?koda za vsak dan :blush:

 

p ?e taprava motorizacija je :D

Napisano

Spet AHV Vrhnika! O?itno je bil tale oglas spodaj fejk od enega k pozna avto. Pa spet AHV kot takrat, ko so E60 prodajali z istimi slikami kot na autoscout le, da so imeli bistveno manj kilometrov. Pa, da so seveda rekli, da so slike simboli?ne in poiskali drug avto.

 

Tle je njihov oglas

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Velik inženirskih bedarij v avtih sem videl, ampak ta wet belt pa dobi prvo nagrado za moje pojme.
    • Zakaj pa se s fiziko ne bi pogajali? So bili primerki, ki so se pogajali z astro-fiziko in jim je skoraj uspelo, pa jih je 'biologija' zeznila...   So delali koledar brez vikendov, pa so delavci vsak sedmi dan vzeli dopust... Po enajstih letih so odnehali...   Nekaj v tem smislu...   Koliko časa so vztrajali, da bodo prepovedali vozila z ICE motorji? A ni bilo tudi to nekih enajst let?
    • Tocno tako. Jest imam fps limitiran samo v lobbyu, ker ponavadi ce si v lobbyu ti nasopa fpse na +300 in se ventilatorji na gpuju za bv vrtijo v prazno. Vsync imam tudi jest na off pa nisem nikoli opazil nobenega screen tearinga. Meni osebno je bilo najbolj motece in opazno nizki 1% in 0.1% lows. Sedaj, ko je to reseno je cisto drug svet. Je pa pri gamingu tako, da ce hoces neke dobre rezultate je vse nekako povezano. GPU in CPU morata biti po zmogljivosti cimbolj uparjena, da nimas bootlenecka. Enako velja za monitor. Đabe imas dober cpu in gpu ce imas potem slab monitor ali obratno. Pac vse to funkcionira, kot celota   Kateri hladilnik pa imas za CPU? Jest sem se mal zeznu k sm kupil corsair 4000d ohisje in pise da zgoraj pase AIO 280mm, vendar je spodaj drobni tisk, da samo ce imas low memory profil rame... Zej al dat gor 240mm alpa, ce dam 280 oz 360mm na sprednji del. Nekako nisem fan, da bi dal AIO na sprednji del. Najraje bi imel top 280mm AIO pa front 3x 120mm intake, katere imam ze tako ali tako. Zej al zamenjat ohisje, katerega najraje nebi, ker mi je res top alpa se sprijazniti s to konfiguracijo.. Problem je edin to, da ce dam 240mm AIO nevem kolk bom kej profitiral napram sedaj zracnem hlajenju. Ce bi recimo ostal na zracnem hlajenju in namontiral Thermalright Phantom Spirit 120 EVO je kao enako dober, kot 360 AIO arctic freezer. Problem je samo, ker je res ogromen hladilinik in mi ni vsec. Poleg tega bi tud enkrat sel na AIO, da vidm kko je :).
    • @NevLado Te razlike v ram hitrostih, ki jih ti omenjaš, so na koncu cca 5 FPS, pa še to na 1080p resoluciji, na višjih je še manj opazno. Imam pa tudi jaz 180Hz 1440p monitor, pa si velikokrat omejim FPS na 120 ali 144, odvisno od špila, ampak zgolj zato, da mi manj vrti ventilatorje, pa v življenu nisem opazil kakega tearinga. Vsync je tudi stalno off. Battlefield 6 se mi na polni grafiki giblje med 125-144 FPS (limit na 144). Nisi edini 😝 Med 60 in 120 FPS je razlika res kot dan in noč, med 120 in 180 pa ne opaziš tako očitne.
    • če imaš monitor 180hz, potem si omeji fps na 180fps, da ne pride do "screen tearinga"   zakaj je x3d procesor boljši? ker ima večjo količino cacha-a na samem procesorju, zato mora cpu manjkat iskat nove komande, in jih ima več že pripravljenih, zato tudi manjkrat pride na 1% lows   ko pa zmanjka komad v cachu, jih gre iskat v ram, in večji in hitrejši kot je, manjša je verjetnost da boš dlje čakal ko bo moral jit po podatke do diska, torej bo še manjkrat prišlo do fps dropov   jaz sem za 64gb dal 150 eur, sedaj bi moral dat skoraj pol plače, zaradi vseh teh situacij z AI in pomanjkanjem komponent
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.