Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni..menjujem zobati jermen na 2.5v6 mazdinem motorju, ima avtomatski napenjalnik(neka mala hidravlika)...je treba to pri menjavi jermena tudi menjat?? sumljivo mi je da sem do vseh drugih delov pri?el dokaj hitro, pri napenjalcu pa se je zataknilo-zato se mi zdi da to ne spada med potro?ni materjal, ali??

Napisano

po mojem nenju in kukr js vem se menja use kar se ti?e tega!!!

 

Jermen tisti drsni le?aj(ipd.) in pa seveda ?ponar ki seveda ?pona jermen!!!!

 

lep pozdrav

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hidravli?ni napenjalec se na?eloma NE MENJA, razen ?e je okvarjen...

 

to pa vidi? takole, da v workshop manual pogleda?, kako zgleda dober hidravli?ni napenjalec :)

 

ker pa tega nimam trenutno pri sebi, bom pozneje ubacil, kako preveri?

 

ali pa se oglasi kaj v MS, mam knjigo od 2.5 V6 motorja skopirano nekje... za menjavo jermena mi je pri?la prav

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

izmeri se ena dol?ina na napenjalcu, ti pravim, da bom pozneje poizkusil prilepit slikco iz knjige za servisiranje...

 

stomugromova, a si sploh prebral, kaj sem ti napisal v prej?njem postu ? :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

33112_1.png

Napisano

kak se lahko ugotovi ?e je napenjalec dober? :ne vem:

 

?e ga ne more? na roke stisnit. Pa stisne se ga s prime?em in to zelooooo po?asi, ker druga?e spisti olje !

Ko je stisnjen pa skozi zato pripravljeno luknjo porine? ?ico ali ?ebelj, ki ga po monta?i jermena izvle?e?, tako da se sprosti napenjalec in ti napne jermen. Simpl ko pasulj samo pod nobenim pogojem ne sme? na hitro stisnit napenjalca !!!!

Evo ?e stran iz V6 motorja, na kateri je opis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

mogo?e ?e, ampak ta preventiva je presneto draga in te?ko za dobit, ker ni aftermarket dela, zato je najbolj?a varianta pa? sprobat ?e je ?e OK, kot ka?e slikca ki jo je Yavar pripel...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

 

 

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

Napisano

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

 

To je isto kot mamo za zadnja prtlja?na vrata odpret, hkrati feder in amortizer.To ti tako ali tako miga ko se avto segreje se tudi jermen raztegne ko pa ohladi pa se skr?i. Tako da ?e je trd in ko ga sprosti? lepo zleze ven pol ni panike.lepo ga zmontiraj nazaj pa se veselo vozi. Pa 2.0 in 2,5 V6 motorji se ne po?kodujejo tudi ?e bi ta napenjalec zatajil ali pa odpovedal.Bolj bistveno je da zamenja? vse ostale napenlajce-le?aje po katerih te?e jermen !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.