Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, dost mam teh serijskih diskov in plo??ic na M6. :angry: Prednji diski in plo??ice menjani v garanciji pri 40k km. Zadnji diski bru?eni in plo??ice menjane pri 60k km. Zdaj se mi bli?a servis na 80k km pa spet trese (mislim da prednji) predvsem pri zaviranju pri vi?jih hitrostih (avtocesta). Vozim precej umirjeno, tako da mi ni jasno s to obrabo. Jebemu, ?e pri Fiatu je bla bolj?a :ne vem:

 

Novi diski (par) so na uradnem servisu cca. 55kSIT+delo. :vskalo: Pol pa ?e plo??ice. Ni ?ans, enostavno price/performance ne gre skozi. Garancije ne priznajo, ker baje "?portno vozim". :whatever: Tudi ?e bi, zakaj pol reklamirajo tisti zoom-zoom?

 

Kaj priporo?ate za zamenjavo? Katere diske in katere plo??ice? ?e ?e menjam, je verjetno priporo?ljivo menjat oboje.

 

In kak?ne so kaj va?e izku?nje z zavorami?

Napisano

jaz sem menjal ploscice (sprednje) pri 80.000km

zdaj mam cez 100.000 pa nic problemov, vozim pa precej zoom zoom

tko da mal cudno je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

poglej si barvo diska! ?e malenkost vle?e na modro si ga pregrel in se ti je povr?insko zakalil.

postal je trd in zato se ga plo??ica "ne prime". in v najslab?em primeru ti ga je od temperature ?e zvilo.

 

zaradi tega ?e ni potrebno menjat plo??ic (razen ?e so res preve? obrabljene). lahko zgolj postru?i? diske. ?e seveda tudi ti niso ?e pretanki.

:blink::D

Only those without any talent, have no obsessions!

Napisano

Pagat, popolnoma se strinjam s tabo, ker tele diski so totaln crap (OK originalni pri Clarusu so bli ?e ve?ji).

 

Men so jih menjali pri 40.000km in zdaj pri 62.000km po?asi spet dobivam ob?utek, da trese pri zaviranju na AC. Glede moje vo?nje pa vse pove povpre?na poraba, kjer se vidi, da vozim relacijsko, ne podiram hitrostnih rekordov in v dobrobit manj?i porabi vozim zelo premi?ljeno brez veliko zaviranja.

 

Na Clarusu sem zadevo re?il tako, da sem dal notri Bradijeve aftermarkt diske in tako bom verjetno moral tudi na Mazdi navkljub temu, da sem dal 3x ve? denarja zanjo. :angry:

 

Aja diske in plo??ice sem takrat kupil pri Eurotonu in bil 100% zadovoljen naslednjih 90.000km do prodaje avta. ;)

33112_1.png

Napisano

poglej si barvo diska! ?e malenkost vle?e na modro si ga pregrel in se ti je povr?insko zakalil.

postal je trd in zato se ga plo??ica "ne prime". in v najslab?em primeru ti ga je od temperature ?e zvilo.

 

zaradi tega ?e ni potrebno menjat plo??ic (razen ?e so res preve? obrabljene). lahko zgolj postru?i? diske. ?e seveda tudi ti niso ?e pretanki.

:blink::D

 

Stru?enje ( itaq se jih ne da ker je preve? "hud" materijal) in bru?enje in ne vam kaj ?e, to pozabite, ?e trese bo tresel po prvem malo bolj resnem zaviranju ponovno, ?eprav je bil postru?en ali bru?en.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EBC nabav + green stuff plo??ice pa bo mer :bravo: ...jest jih mam ?e na strani in ?akajo na ponovno monta?o, telefonsko ma? ?e zgoraj napisano, verjetno je to od iste firme pri kateri sem jest vzel, na brn?i?evi :bravo:

Napisano

torej bottom-line..... razvidno je da kdor vozi po?asi in ga ?para... mu grejo diski.... labi preverjeno pilot na cesti..... hm.... jaz tudi precej dinami?en.... in so mi zdej pri 40 000 km zamenjali zavorno olje ker je blo za?gano ?e... plo??ice in diski so pa ok... no problem at all.... :ne vem:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Baje, da so cenovno ugodne in tudi kvalitetne plo??ice od "nippan parts". Vsaj tako pravi stric, ki jih je pri hondi nedolgo nazaj menjal, prej pa tudi pri mazdi 626 in bil vedno zadovoljen. So menda ravno prav trde (ne premehke, ne pretrde). ?ez cca. 10.000 km (pri 80.000) bom moral tudi sam menjat vse plo??ice pa me zanima, ?e ima kdo tu kake dobre/slabe izku?nje s temi plo??icami od "nippan parts"?

 

Diski so pa pri meni pri skoraj 70.000 km povsem v redu (s tem, da ne vem kako je bil avto vo?en prvih 60.000 km), mi je kar ?udno ko sli?im tole... :blink:

12360_1.png
Napisano

Stru?enje ( itaq se jih ne da ker je preve? "hud" materijal) in bru?enje in ne vam kaj ?e, to pozabite, ?e trese bo tresel po prvem malo bolj resnem zaviranju ponovno, ?eprav je bil postru?en ali bru?en.

 

Ka se ne da? stru?it?

 

Ti poka?em???

 

pridi, pa prpravi denar za pir!!! :blink::jupiii::pepsi::ouje:

Only those without any talent, have no obsessions!

Napisano

?udno da ravno za 121...bi prej pri?akoval da za kako mx3 ipd

 

..baje da so enaki na 121 kot na enem fordu, verjetno kak?ni fiesti tako da samo zato pa?ejo, samo ne vem kdo mi je to povedu, seveda pa itak da niso ?li za 121 delat ?portne diske :blink::whatever:

Napisano

struziti hlajene diske z namenom, da ne bi vec tresli, je popoln nesmisel. Kot je povedal YavarYe X6V6, tega ne pocnite, ker boste po cca. 2k km menjali diske.

Preverjeno :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Ka se ne da? stru?it?

 

Ti poka?em???

 

pridi, pa prpravi denar za pir!!! :blink::jupiii::pepsi::ouje:

 

Originalnih in pregeretih se NE da sreu?it preverjeno in to ve?krat. Bru?enje je pa drega stvar, bistvo pa je da se ne eno in ne drugo ne spla?a, rezultat je isti, ker na koncu jih je ?e vsak zamenjal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tko kot pravta Peo in Yavarye je bru?enje diskov ?isti nateg saj zadeva za?ne ponovno tresti po 3.000 do 4.000 km, vsaj taske so moje izku?nje. Najcenej?e in najbolj trajna je edino nabava diskov enega od bolj priznanih izdelovalcev.

33112_1.png

Napisano

Tko kot pravta Peo in Yavarye je bru?enje diskov ?isti nateg saj zadeva za?ne ponovno tresti po 3.000 do 4.000 km, vsaj taske so moje izku?nje. Najcenej?e in najbolj trajna je edino nabava diskov enega od bolj priznanih izdelovalcev.

 

Jaz lahko temu sranju z diski samo pritrdim. Meni so jih v garanciji menjali pri 10.000km. OK, od takrat so zdr?ali do 110.000km, zdaj pa spet trese pri mo?nej?em zaviranju na AC. Enako razmi?ljam, da bi zamenjal s ?im, kar ni original od Mazde. Slab?e verjetno ne more biti. ?e je kdo ?e menjal, naj napi?e, kaj si je vgradil in kak?ne so izku?nje.

Napisano

Ko ze receno, EBC bo kr pravi naslov, sicer na Nissanu vendar Turbo Grove in RedStuff ploscice, skoraj skos max zaviranje, mobikrog eventi, 240-0 zaviranje, itd., nic jim ne pride do zivega zaenkrat ;)

Napisano

Hvala za nasvete. O?itno bom res moral probat s kako "after-market" varianto. Malo sem ?e klical okrog, vendar ve?inoma nimajo ni? na zalogi, ?aka pa se lahko tudi po mesec ali dva. Kaj dosti izbire za 6-ko pa itak ni...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.