Itak, da gume radira predvsem navor v kombinaciji z nasmeškom ob odzivnem pospeševanju. Manjši faktor je teža, razen pri voznikih, ki radi škripajo čez ovinke.
Sicer pa umirjeni vozniki in tisti, ki večino časa kruzajo po avtocesti, hitrejše obrabe gum verjetno sploh ne bodo zaznali.
Sem probal 1.8 v Aurisu Touring Hybrid. Zarad menjalnika sem pričakoval, da bo bistveno slabše pa zanimivo ni bilo tako hudo. Če si konj bo tulilo, če pa imaš nekaj občutka na plinu in ko ga pogruntaš se da čist lepo spodobno peljat brez, da si konkurenca skuterjem.
Sam vprašanje pa je na mestu. Ali večja teža povzroča večjo obrabo al je za to večinoma kriv navor. Jaz osebno bi rekel, da je navor verjetno glavni krivec, teža pa sekundarni. Če je to potem pač malo bolj lahka noga pa verjetno ne bo razlik več kot kakih 20-25%. Oziroma bolj plastično, če s klasiko narediš 60kkm, s težjim in močnejšim EV tam nekje 45kkm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.