Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

preden grem spet na servis, mogoce ma kdo idejo

-pred kratkim je zacel avto slabo vleci.

-sem sel na servis in so 1. Dali se enkrat software gor, 2. Zamenjali filter goriva...po tem se ni zgodilo nic posebnega razen da je motor lepse tekel.

-potem sem sel se enkrat in so zamenjali merilec pretoka zraka...po tem je blo vse ok.

 

Zdaj pa vcasih sept zacne slabo vlec, pol recimo ugasnem avto pa spet ok vlece, pa tko naprej...

 

Se za potrditev moja meritev (da ni samo v obcutku)

ko je vse ok rabi od 80-120 km/h v peti prestavi 11 sek

ko pa slabo vlece pa rabi od 80-120 km/h v peti cca 16 sekund.

 

A ma kdo kaksno idejo?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

preden grem spet na servis, mogoce ma kdo idejo

-pred kratkim je zacel avto slabo vleci.

-sem sel na servis in so 1. Dali se enkrat software gor, 2. Zamenjali filter goriva...po tem se ni zgodilo nic posebnega razen da je motor lepse tekel.

-potem sem sel se enkrat in so zamenjali merilec pretoka zraka...po tem je blo vse ok.

 

Zdaj pa vcasih sept zacne slabo vlec, pol recimo ugasnem avto pa spet ok vlece, pa tko naprej...

 

Se za potrditev moja meritev (da ni samo v obcutku)

ko je vse ok rabi od 80-120 km/h v peti prestavi 11 sek

ko pa slabo vlece pa rabi od 80-120 km/h v peti cca 16 sekund.

 

A ma kdo kaksno idejo?

 

Saj verjetno so sicer vse to na servisu ?e pregledali, ampak vseeno (takole, da kar s tavelkim kladvom udarim :P ):

 

Intercooler? Turbina? AGR ventil? ?rpalka za vbrizg goriva? ?obe?

Napisano

ce bo intercooler al pa turbina pol bom kar vrgel v smeti avto :)

crpalko so mi enkrat ze zamenjali, ce bo se enkrat bom kar vrgel v smeti avto :) :)

sobe naj bi ble "spucane" s tem ko das nov software gor

AGR? ali mislis EGR? to je mozno, samo v tem primeru bi blo skoz slabo...vsaj se mi zdi, ne bi bil pa presenecen glede na to kje vse tankam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce bo intercooler al pa turbina pol bom kar vrgel v smeti avto :)

crpalko so mi enkrat ze zamenjali, ce bo se enkrat bom kar vrgel v smeti avto :) :)

sobe naj bi ble "spucane" s tem ko das nov software gor

AGR? ali mislis EGR? to je mozno, samo v tem primeru bi blo skoz slabo...vsaj se mi zdi, ne bi bil pa presenecen glede na to kje vse tankam

 

 

 

Torerj labi... najverjetneje bo? avto stran vrgel... pa ?e se odlo?a? kam bi ga vrgel.... lahko ga pred mojo bajto v smeti vr?e?... nimam problemov s tem.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Ehh, Labi pripelji ga v Maribor, vendar ti bom jaz pokazal kam ga mora? postavit, aja pa prej ?e gre? lepo na eno tortico ( to te povabim jaz ) potem pa na vlak via Ljubljana :bravo:

Napisano

Ehh, Labi pripelji ga v Maribor, vendar ti bom jaz pokazal kam ga mora? postavit, aja pa prej ?e gre? lepo na eno tortico ( to te povabim jaz ) potem pa na vlak via Ljubljana :bravo:

 

 

Eeeeej.... jaz sem mu prvi smeti??e ponudil.-... labi pridi h meni... dobi? ?e 4 ?evap?i?e in pol oglodane pljeskavice.... pa malo kajmaka... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

jaz ti pla?am tako ve?erjo da nebo? moral vse pojest :)

 

torej nazaj k temi

 

labi enako je delalo kolegu in je menjal merilec pretoka zraka enih 3×, potem pa je bilo vse dobro...mogo?e kaka tehni?na napaka na merilcu? nih?e ne ve :)

Napisano

ce bo intercooler al pa turbina pol bom kar vrgel v smeti avto :)

crpalko so mi enkrat ze zamenjali, ce bo se enkrat bom kar vrgel v smeti avto :) :)

sobe naj bi ble "spucane" s tem ko das nov software gor

AGR? ali mislis EGR? to je mozno, samo v tem primeru bi blo skoz slabo...vsaj se mi zdi, ne bi bil pa presenecen glede na to kje vse tankam

 

?e zastopi? nem?ko, se malce razglej po tem forumu. Mogo?e najde? kak?en bolj konkreten odgovor na tvoje vpra?anje.

Napisano

Labi: sorry za off topic,

 

ne kupim dizla... sem si premislil :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Labi: sorry za off topic,

 

ne kupim dizla... sem si premislil :)

 

a bos na gas presaltal? :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ni samo slabo gorivo, ?eprav na hrva?kem je oz. je bil in je verjetno ?e (samo v tem primeru bi ti zaribal motor, stro?ke pa bi si kril sam) - objavljeno pri njihovem dnevniku

 

kaj pa ?e ima? okvaro katalizatorja in sistema za kontrolo emisije, kajti posledica tega je slabo delovanje, zmanj?ana mo? in okvaro motorja- za dizle in bencinarje - in sicer:

- ?e ne uporablja? ustrezno gorivo (neosvin?en bencin in verjetno tudi dizel- za dizel je predpisan cetansko ?tevilo najmanj 51)

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom

- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom

- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i

- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu

- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila

 

preberi in izlu??i, ?e je kaj uporabnega

pa sre?no

IPB Image
Napisano

ni samo slabo gorivo, ?eprav na hrva?kem je oz. je bil in je verjetno ?e (samo v tem primeru bi ti zaribal motor, stro?ke pa bi si kril sam) - objavljeno pri njihovem dnevniku

 

kaj pa ?e ima? okvaro katalizatorja in sistema za kontrolo emisije, kajti posledica tega je slabo delovanje, zmanj?ana mo? in okvaro motorja- za dizle in bencinarje - in sicer:

- ?e ne uporablja? ustrezno gorivo (neosvin?en bencin in verjetno tudi dizel- za dizel je predpisan cetansko ?tevilo najmanj 51)

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom

- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom

- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i

- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu

- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila

 

preberi in izlu??i, ?e je kaj uporabnega

pa sre?no

 

?zmeden? ??????? ?zmeden?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

?zmeden? ??????? ?zmeden?

 

ne se sekirat, jaz sem tud takole pogledal - Violet strikes again :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ok pa sem mislu da sam jaz ne ?tekam ker sem pa? laik na tem podro?ju.... :bravo:

Feel free....

Napisano

Ok pa sem mislu da sam jaz ne ?tekam ker sem pa? laik na tem podro?ju.... :bravo:

 

Hehehe ... sem ?e imel odovor na tisti post napisan, pa sem se v jezik vgriznil in vse pobrisal .... :hohoho:

 

In tako je jajce nau?ilo kokljo jajca valit.... :mi pijemoo:

Papa, Tomi
Napisano

EGR je lahko problemati?en, dokaz za to je Clio 1.5 Diesel - samo spucal so ga mojemu znancu in je avto normalno deloval, :P kolikor lahko sploh clio normalno deluje

 

Moj Fotr pa je imel pri A6 110TDI probleme z Luft Messerje - merilnikom pretoka zraka in se je komaj privlekel na servis.

 

Moje mnenje pa je, da ?e ti konstatno slabo vle?e med 80-120, ne glede na ogretost motorja, ni vzrok EGR, ker se le ta odpira in zapira ko je motor ?e ogret in ne prej, to pa je sicer pri M6 res hitro.

 

Upam, da ni kaj ve? (izguba kompresije, zaradi obrabe ipd.), ker kolikor vem nima? dosti ?ez 100.000 km

 

p.s A si moral na servisu kaj pla?ati glede na to da si izven garancije ? To ?aka lahko tudi mene drug teden mesec se mi garancija izte?e nisem se pa ?e odlo?il kje bom servisiral avto.

Napisano

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

 

motorja nimam...je pa res da sem vozil avto ker kolo slabo deluje (neoprano pa mal prazna guma)

jaooo...a to si dobila iz kaksnih navodil al kaj? :D

 

teddy: nisem nic placal, so face na gami.

zanimivo: ce ugasnem avto in pol spet prizgem je vse ok...(tezava je taka: turbo zagrabi dosti kasneje..recimo pri 2500-3000rpm).

 

sirius: dodatke sem ze zdavnaj probal (so mi svetovali na servisu). Bom pocakal se en tank potem pa na servis...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

sirius: dodatke sem ze zdavnaj probal (so mi svetovali na servisu). Bom pocakal se en tank potem pa na servis...

 

Imam ob?utek, da si sprobal tiste(ali -ga) za ?i??enje injektorjev, na pa tudi take, ki jih tudi podma?ejo in sprostijo igle. Vsekakor je na tebi, da se odlo?i? (kakor vidim si se ?e), kaj bo? ukrenil.

Morebiti se je kakemu senzorju malo "zme?alo", oziroma mu se po dolo?enem ?asu brezhibnega delovanja "zme?a" in po?ilja narobe podatke ra?unalniku, ki ustrazno odreagira in "popravi" odnos gorivo-zrak v + ali -, in rezultat je "pove?ana" turbo luknja. Pelji na servis takrat, ko se napaka pojavi in ne ugasni motorja med priklapljanjem na servisni ra?unalnik (?e je to mo?no). V nasprotnem bo servisni ra?unalnik prikazal brezhibno delovanje in ?akati bo potrebno, da se napaka pojavi, kar pa lahko traja, oziroma se po Murphy-u lahko sploh ne zgodi, dokler si na servisu. :hohoho::hohoho:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Labi sorry to hear that. Upam, da bo? to re?il ?imprej in ?imcenej.

Sam te high tech varijante te pa znajo tud po?ten zjebat :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hehehe ... sem ?e imel odovor na tisti post napisan, pa sem se v jezik vgriznil in vse pobrisal .... :hohoho:

 

In tako je jajce nau?ilo kokljo jajca valit.... :mi pijemoo:

 

kaaaaaj jeeee, si hotu na dolg napisat da dizel nima katalizatorja??? (napisala sem na splo?no - predvsem za bencinarja), ker je vzdr?evanje dizla bolj enostavno, zanj ni potrebno toliko navodil - so pa tudi izjeme

kaaaj je blo prej? kura al jajce?

 

 

ce bo intercooler al pa turbina pol bom kar vrgel v smeti avto :)

crpalko so mi enkrat ze zamenjali, ce bo se enkrat bom kar vrgel v smeti avto :) :)

sobe naj bi ble "spucane" s http://www.mazda-si.net/style_images/mazda...es/rte_dots.gif

http://www.mazda-si.net/style_images/mazda...rte_dots.giftem ko das nov software gor

AGR? ali mislis EGR? to je mozno, samo v tem primeru bi blo skoz slabo...vsaj se mi zdi, ne bi bil pa presenecen glede na to kje vse tankam

 

ne sam kje tud kaj (bio,)

najbolj? bo, da zamenja? isto?asno vse tiste dele, kjer te?e dizel, pol bo pa o.k.

IPB Image
Napisano

najbolj? bo, da zamenja? isto?asno vse tiste dele, kjer te?e dizel, pol bo pa o.k.

 

 

:hohoho: tako je!

 

nabolje da kar kupi? novio 6-ko ima? to tastaro za dele :hohoho:

 

(sorry malo sarkazma)

Napisano

Labi a je kej novega? Si zrihtal kej?

 

ne se..

naslednji teden grem

 

zdaj pa prav hecno: recimo zacne slabo vlec ("turboluknje" je do cca 3000rpm) pa ugasnem avto pa spet prizgem pa je vse ok.

 

mogoce bom dal namontirat ctrl+alt+del gumb na armaturi :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

zdaj pa prav hecno: recimo zacne slabo vlec ("turboluknje" je do cca 3000rpm) pa ugasnem avto pa spet prizgem pa je vse ok.

 

mogoce bom dal namontirat ctrl+alt+del gumb na armaturi :D

 

Podoben problem se je zgodil meni v?eraj na moji blagovni znamki, pri kateri celoten nadzor sistema opravlja ra?unalnik. ?e nekaj ?asa mi javlja napako "o?istiti dizel filter". Na voznih lastnostih se ni ni? poznalo. V?eraj se je pa zgodilo. Na?gala se je lu?ka motorja, izklopil se je ASP/ASR, dobil sem obvestilo, da se oglasim na servisu. Avtomobil je naenkrat postal trom, pospe?evanje je bilo mo?no samo so 3000 obratov in to brez neke ?ivahnosti. V Sl. Bistrici sem se na ?rpalki ustavil, ugasnil ma?ino in povpra?al po servisu, ker ga tam ni bilo, sem nadaljeval proti Mariboru. Ko sem ponovno zagnal motor, je vse delovalo, kot, da se ni? ni zgodilo. Motor je deloval brez te?av. Ob?asno ?e dobivam obvestilo o te?avah s filtrom in anomalijah pri izpi?nih plinih.

Oglasi sem se na servisu v Mariboru. Vodja servisa mi je pojasnil, da je nekaj narobe, ali z vbrizgom goriva, ali pa sistemom FAP (pri mazdi je to DPF). S filtrom goriva pa naj ne bi bilo problemov, ker ?rpalka goriva ustvarja v filtru konstanrni pritisk 3 at. ?e je pa voda v filtru, jo zazna poseben senzor in pojavi se rde?a lu?ka. Torej, ko je nekaj narobe z izgorevanjem, ali ostalimi elementi gorivnega sistema se ra?unalnik preklopi na rezervni program, ki ne omogo?a normalnih performans motorja. ?e ni nekaj hudo narobe pomaga, ?e motor ugasnemo in ?ez nekaj ?asa ponovn za?enemo, ra?unalnik se resetira in nekaj ?asa je delovanje motorja spet normalno, do naslednjega preklopa. Potrebno bo iti na servis, kje naj bi s testerjem odkrili napako.

Ker obstaja mo?nost, da sem tudi jaz kje nato?il slabo gorivo, bom poskusil tisto kar sem tebi predlagal. Najprej sem natakal poln rezervar goriva pri MOL-u, sedaj pa bom dodal ?e tisto "teko?ino za sekrete"(da ne bo to vzel za res, gre za poseben aditiv za dizel iz grupe 007).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

sedaj pa bom dodal ?e tisto "teko?ino za sekrete"(da ne bo to vzel za res, gre za poseben aditiv za dizel iz grupe 007).

 

(sarkazem ON) Itak, kaj pa drugega, dober zaklju?ek, ki me ne presene?a. (sarkazem OFF)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.