Skoči na vsebino

Jaz mam tud problem


Priporočeno sporočilo

no jaz bom probal megasel ce mi bojo dali zeleno luc na servisu... :bravo:

 

Najprej naj na servisu ugotovijo, ali ni mogo?e napaka na elekroniki, ker ?e kak senzor narobe deluje, ne pomaga nobena "teko?ina za sekrete". Ta bi pomagala smo v slu?aju, ?e injektorji nepravilno delujejo zaradi vsedlin na iglah, ki odpirajo pretok goriva v ?obo, ali na sami ?obi, skratka, ?e je vzrok za nepravilno delovanje ?obe ovirano delovanje zaporne igle.

Bomo videli, kako se bo obneslo pri meni...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po dolivanju 63 litrov dizla na 5 litrov podlage je motor deloval normalno. Na 70 km dolgi relaciji sem ?e nekajkrat dobil obvestili, "o?istiti dizel filter" in "te?ave z izpu?nimi plini". Nato sem dodal 50-60 ml "teko?ine za sekrete" (iz grupe 007). Prevozil od takrat 60 km, od katerih 30 s pove?animi obrati (od 2-3000, pospe?evanja do 4500 o/min). Obvestil ni ve?. Motor deluje normalno.

?e je to TO, bomo videli po nadaljnih prevo?enih km. Vtis je, da "SARKAZEM ON and OFF" deluje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

V sobotni prilogi Dela - Na kolesih, je objavljen ?lanek: Dizel ni vedno prima, ki je za nas dizela?e Z EURO 3 in 4 ZASKRBLJUJO?. O?itno je, da na?e te?ave opisane v tej temi niso slu?ajne in so posledica kakovosti goriva, ki "zdovoljuje standarde kakovosti". Gre za zaskrbljujo? pojav, ki ka?e, da proizvaljalci, oziroma prodajalci goriv ne sledijo vse bolj sofisticiranim in zaradi tega tehni?no bolj zahtevnim dizel moterjem. Pri tem je ?e posebej pomemben eden, ki je precej zaostril postopek dokazovanja ?kode, ki jo povzro?a slabo gorivo, k temu pa ?e no?e na ?rpalkah objaviti kak?en je postopek pri okvari motorja zaradi goriva (slabega).

V bodo?e se bom njihovim ?rpalakam izogibal in mogo?e ne bi bilo slabo, ?e bi to storili tudi drugi. Gre za znanega prodajalca, ki je v bli?nji preteklosti prodajal "pokvarjen"dizel.

MODERATORJI - predlagam, da naslovu dodate besedo "z dizlom", tako ne bo potrebno odpirati nove teme. Upam, da za?etnik teme ne bo imel ni? proti.

V ?lanku je omenjen Fored mondeo TDCI, ki je v treh letih trikrat zamenjal brizgalne ?obe ob prevo?enih 200.000km. Torej se isti simptom lahko pojavi tudi pri Mazdah dizel. :whatever::whatever::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bodo?e se bom njihovim ?rpalakam izogibal in mogo?e ne bi bilo slabo, ?e bi to storili tudi drugi. Gre za znanega prodajalca, ki je v bli?nji preteklosti prodajal "pokvarjen"dizel.

 

Petrol? OMV? V dizlih nisem doma ampak me pa tale podatek zanima. ?al je res tako, da dana?nji dizli niso ve? Golfi 2, kamor so ljudje nalivali vse kar je vsaj malo spominjalo na dizelsko gorivo. :whatever: Prodajalci pa o?itno premalo skrbijo za kvalitetno gorivo. Mimogrede na koliko let morajo imeti pregledane rezervoarje? Vem, da imajo plombe gor na ?rpalki in sem si jih enkrat ogledoval ampak sem pozabil popolnoma. :huh:

Mogo?e bi lahko naredili kar novo temo z naslovom "nekvalitetna goriva pri nas"?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi navajal imena, preberi si ?lanek v sobotnem delu, z dne 16.9.06. Gre za to, da ima samo en proizvajalec dizla novo rafinerijo, ki omogo?a proizvodnjo zelo kakovostnega dizla, ostali pa imajo nekoliko starej?e proizvodne obrate, ki bi zahtevali za zadostitev zahtev modernih dizel motorjev precej?nja vlaganja. Zato se te?ave re?ujejo z raznimi aditivi.

Poleg tega pa v praksi pogosto pride do me?anja goriv iz razli?nih izvorov, kar lahko ob?utno zmanj?a njihovo stabilnost. Zaradi tvorbe mulja in kopi?enja bakterij pride do razpada goriva ter njegove manj?e energetske vrednosti.To ima za posledico ovirano delovanje, ali celo zlepljene ?ob za vbrizg, pove?anje koksnih ostankov, zamanj?nja pretokov v cevovodih, filtrih. Slab?e delovanje ?rpalk zmanj?ujo u?inek sistema za dovod goriva, pove?ujo stro?ke vzdr?evanja. Mulj in bakterije lahko povzro?ijo nastanek korozije, rje ter drugih po?kodb sistema zaradi vpliva vode in kislin.

Sedaj bom pa spet brcnil v 007, ki zelo uspe?no re?uje te probleme in ima ?e nekaj, kar drugi nimajo, izbolj?uje mazalne lastnosti goriva in dodatno ??iti drsne povr?ine gorivnega sistema pred obrabo.

V?eraj se je oglasil pri meni znanec in podebatirala o delovanju omenjenega aditva. Imel je Mercedesa E 220 CDI s katerim je prevozil 200.000km. Po prevo?enih 150.000km je pri pospe?evanju zaznaval »regljanje« injektorjev. Po uporabi 007-sel se je ta zvok prenehal. To je tudi razlog, da ga uporablja tudi v novem avtomobilu z isto oznako.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nimam Dela (ne berem tega) ampak glede na to, da se zacne stavek z "dizel ni vedno prima...." sklepam da je govora o Petrolu (ker majo nov dizel Primadizel)

No nic cudnega, glede na to da sem v petrolu razen dizla dobil zraven se vodo in pesek (3 leta nazaj)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je pa bosa :rispekt: . Jaz ne vidim kaksne velike razlike.

 

hja, pol pa zgleda bolj povr?no bere? - je pa javno znano, da se jim je ?tevilo naro?nikov kar precej zmanj?alo (le zakaj :ne vem: ) - pa tudi nekateri "neprilagodljivi?" novinarji so ?e od?li ali pa so v odhajanju

 

TV dnevnika in tono verskih oddaj in dve toni ponovitev na RTVSLO pa sploh ne mislim komentirat - ja tako zgleda bolj?a in bolj zanimiva ter cenej?a (naro?nina) nacionalna televizija.

 

Pa pustmo politiko, ker res nima veze, da bi se zaradi tega prerekali - se pa opravi?ujem, ker sem za?el s tako neumestno temo - sorry vsem :ljubezen:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se vrnemo nazaj k temi. Moj 2.2 HDI je skoraj ?isto pozabil na naftni ?ok. Ob?asno (vedno redkeje) me zbode opozorilo O?ISTI DIZEL FILTER. Nisem popolnoma prepri?an, da je to opozorilo na saje v FAP-u, ali pa ima toliko "pameti" da registrira pritisk goriva pred in za fitrom goriva in zaznava slab?i pretok, kar je ob kvaliteti dizla, ki ga kasiramo precej?nja verjetnost.

Danes sem "sko?il" do LJ, napravil okoli 220 prav ?ivahnih km (sedaj gorivo OMV+007)...

Z gospodom, ki je imel te?ave z injektorji se dogovarjam, da jih z 007 poskusimo obuditi od mrtvih. Mogo?e celo uspe. :ne vem: :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Evo sem novo peceni lastnik Mazde 323f BA l.96 :rolleyes: in imam ze nekja vprasanj tehnicne narave.

Nisem hotel odpirati nove teme, se mi zdi naslov te ravno pravi ;)

 

Avto sem kupil v enem avto centru v LJ, tja naj bi ga pripeljal nek starejsi gospod, ki je pri njih vzel drugo vozilo tega pa pustil v racun.

Stanje avta:

-150.000km

-ravno opravljen veliki servis (menjava jermenov...)

-solidno ohranjen

-oprema vsa elektronika (ni klime, ni airbagov)

-cena 720k SIT (recimo normalna cena)

(-rdeca barva)

 

Tezave ki sem jih opazil do sedaj:

1. Vceraj sem se pripeljal domov z avtom in sem ugasnil luci pri prizganem motorju.

Naenkrat so obrati padli in avto skoraj crkne.

Zacuden vajo ponovim tako, da prizgem luci in jih ponovno ugasnem. Obrati zopet padejo, avto skoraj crkne in po parih sekundah spet vse normalno.

Poskusim se naslednje. Ukljucim se en porabnik, ventilator za gretje dam do konca in ugasnem luci. Vse dela normalno.

Probam se eno varjanto. Vkljucim ventilator do konca nato ga ugasnem in obrati spet padejo, kot pri luceh.

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bil problem?

 

2. Opazil sem da ce spustim volan in stopim na gas avto velece v desno. To na ravnini v katerikoli prestavi pri kateri koli hitrosti. Ob naglem zaviranju pa avto vlece v levo. Vsega tega ne opazis ali cutis ce volan drzis.

Predvidevam da bom moral avto peljati na optiko, ali ima kdo kako drugo idejo kaj naj sam prej preverim?

 

Za odgovore/predloge se vam zahvaljujem ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za drugi odgovor: opitka ja (span brezovica), jaz bom tud sel ko bom premontiral zimske gume

drugace pa na to vpliva tudi cesta (ker je nagnjena desno)

optiko pa ti priporocam narest cimprej

 

aja, dobrodosel med mazdasi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.