Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no jaz bom probal megasel ce mi bojo dali zeleno luc na servisu... :bravo:

 

Najprej naj na servisu ugotovijo, ali ni mogo?e napaka na elekroniki, ker ?e kak senzor narobe deluje, ne pomaga nobena "teko?ina za sekrete". Ta bi pomagala smo v slu?aju, ?e injektorji nepravilno delujejo zaradi vsedlin na iglah, ki odpirajo pretok goriva v ?obo, ali na sami ?obi, skratka, ?e je vzrok za nepravilno delovanje ?obe ovirano delovanje zaporne igle.

Bomo videli, kako se bo obneslo pri meni...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Po dolivanju 63 litrov dizla na 5 litrov podlage je motor deloval normalno. Na 70 km dolgi relaciji sem ?e nekajkrat dobil obvestili, "o?istiti dizel filter" in "te?ave z izpu?nimi plini". Nato sem dodal 50-60 ml "teko?ine za sekrete" (iz grupe 007). Prevozil od takrat 60 km, od katerih 30 s pove?animi obrati (od 2-3000, pospe?evanja do 4500 o/min). Obvestil ni ve?. Motor deluje normalno.

?e je to TO, bomo videli po nadaljnih prevo?enih km. Vtis je, da "SARKAZEM ON and OFF" deluje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V sobotni prilogi Dela - Na kolesih, je objavljen ?lanek: Dizel ni vedno prima, ki je za nas dizela?e Z EURO 3 in 4 ZASKRBLJUJO?. O?itno je, da na?e te?ave opisane v tej temi niso slu?ajne in so posledica kakovosti goriva, ki "zdovoljuje standarde kakovosti". Gre za zaskrbljujo? pojav, ki ka?e, da proizvaljalci, oziroma prodajalci goriv ne sledijo vse bolj sofisticiranim in zaradi tega tehni?no bolj zahtevnim dizel moterjem. Pri tem je ?e posebej pomemben eden, ki je precej zaostril postopek dokazovanja ?kode, ki jo povzro?a slabo gorivo, k temu pa ?e no?e na ?rpalkah objaviti kak?en je postopek pri okvari motorja zaradi goriva (slabega).

V bodo?e se bom njihovim ?rpalakam izogibal in mogo?e ne bi bilo slabo, ?e bi to storili tudi drugi. Gre za znanega prodajalca, ki je v bli?nji preteklosti prodajal "pokvarjen"dizel.

MODERATORJI - predlagam, da naslovu dodate besedo "z dizlom", tako ne bo potrebno odpirati nove teme. Upam, da za?etnik teme ne bo imel ni? proti.

V ?lanku je omenjen Fored mondeo TDCI, ki je v treh letih trikrat zamenjal brizgalne ?obe ob prevo?enih 200.000km. Torej se isti simptom lahko pojavi tudi pri Mazdah dizel. :whatever::whatever::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

V bodo?e se bom njihovim ?rpalakam izogibal in mogo?e ne bi bilo slabo, ?e bi to storili tudi drugi. Gre za znanega prodajalca, ki je v bli?nji preteklosti prodajal "pokvarjen"dizel.

 

Petrol? OMV? V dizlih nisem doma ampak me pa tale podatek zanima. ?al je res tako, da dana?nji dizli niso ve? Golfi 2, kamor so ljudje nalivali vse kar je vsaj malo spominjalo na dizelsko gorivo. :whatever: Prodajalci pa o?itno premalo skrbijo za kvalitetno gorivo. Mimogrede na koliko let morajo imeti pregledane rezervoarje? Vem, da imajo plombe gor na ?rpalki in sem si jih enkrat ogledoval ampak sem pozabil popolnoma. :huh:

Mogo?e bi lahko naredili kar novo temo z naslovom "nekvalitetna goriva pri nas"?

Napisano

Ne bi navajal imena, preberi si ?lanek v sobotnem delu, z dne 16.9.06. Gre za to, da ima samo en proizvajalec dizla novo rafinerijo, ki omogo?a proizvodnjo zelo kakovostnega dizla, ostali pa imajo nekoliko starej?e proizvodne obrate, ki bi zahtevali za zadostitev zahtev modernih dizel motorjev precej?nja vlaganja. Zato se te?ave re?ujejo z raznimi aditivi.

Poleg tega pa v praksi pogosto pride do me?anja goriv iz razli?nih izvorov, kar lahko ob?utno zmanj?a njihovo stabilnost. Zaradi tvorbe mulja in kopi?enja bakterij pride do razpada goriva ter njegove manj?e energetske vrednosti.To ima za posledico ovirano delovanje, ali celo zlepljene ?ob za vbrizg, pove?anje koksnih ostankov, zamanj?nja pretokov v cevovodih, filtrih. Slab?e delovanje ?rpalk zmanj?ujo u?inek sistema za dovod goriva, pove?ujo stro?ke vzdr?evanja. Mulj in bakterije lahko povzro?ijo nastanek korozije, rje ter drugih po?kodb sistema zaradi vpliva vode in kislin.

Sedaj bom pa spet brcnil v 007, ki zelo uspe?no re?uje te probleme in ima ?e nekaj, kar drugi nimajo, izbolj?uje mazalne lastnosti goriva in dodatno ??iti drsne povr?ine gorivnega sistema pred obrabo.

V?eraj se je oglasil pri meni znanec in podebatirala o delovanju omenjenega aditva. Imel je Mercedesa E 220 CDI s katerim je prevozil 200.000km. Po prevo?enih 150.000km je pri pospe?evanju zaznaval »regljanje« injektorjev. Po uporabi 007-sel se je ta zvok prenehal. To je tudi razlog, da ga uporablja tudi v novem avtomobilu z isto oznako.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pol pa bodi Sirius tolko dober pa poskeniraj ?lanek pa ga gor prilepi da bomo tun de bralci dela lahko prebrali koristne inormacije..

Napisano

Sirius, ?e je le mo?no? Dela se namre? nisem dotaknil odkar je ratal jan?evo trobilo in smo zaradi tega tudi odpovedali naro?nino.

33112_1.png

Napisano

Sirius, ?e je le mo?no? Dela se namre? nisem dotaknil odkar je ratal jan?evo trobilo in smo zaradi tega tudi odpovedali naro?nino.

 

Mal off topic :D

 

Delo mi od?ira? :D jaz razna?am Delo in Novice :hohoho:

 

 

:D:D:D

Napisano

Mal off topic :D

 

Delo mi od?ira? :D jaz razna?am Delo in Novice :hohoho:

:D:D:D

 

ni? ne vemo tem - napi?i prito?bo na urad predsednika vlade RS pa ?e RTVSLO ne pozabi zraven omeniti :P

33112_1.png

Napisano

nimam Dela (ne berem tega) ampak glede na to, da se zacne stavek z "dizel ni vedno prima...." sklepam da je govora o Petrolu (ker majo nov dizel Primadizel)

No nic cudnega, glede na to da sem v petrolu razen dizla dobil zraven se vodo in pesek (3 leta nazaj)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Dela se namre? nisem dotaknil odkar je ratal jan?evo trobilo in smo zaradi tega tudi odpovedali naro?nino.

 

 

Ta je pa bosa :rispekt: . Jaz ne vidim kaksne velike razlike.

Napisano

Ta je pa bosa :rispekt: . Jaz ne vidim kaksne velike razlike.

 

hja, pol pa zgleda bolj povr?no bere? - je pa javno znano, da se jim je ?tevilo naro?nikov kar precej zmanj?alo (le zakaj :ne vem: ) - pa tudi nekateri "neprilagodljivi?" novinarji so ?e od?li ali pa so v odhajanju

 

TV dnevnika in tono verskih oddaj in dve toni ponovitev na RTVSLO pa sploh ne mislim komentirat - ja tako zgleda bolj?a in bolj zanimiva ter cenej?a (naro?nina) nacionalna televizija.

 

Pa pustmo politiko, ker res nima veze, da bi se zaradi tega prerekali - se pa opravi?ujem, ker sem za?el s tako neumestno temo - sorry vsem :ljubezen:

33112_1.png

Napisano

Moram ?e jaz malo primaknit :D ker sem odkar razna?am ?asopis opazil pribli?no 10% padec naro?nikov, bom zdajle videl kaj bo ko se jesen za?ne. Pla?an sem pa po komadu tako da se mi rahlo na pla?i pozna :whatever:

Napisano

Da se vrnemo nazaj k temi. Moj 2.2 HDI je skoraj ?isto pozabil na naftni ?ok. Ob?asno (vedno redkeje) me zbode opozorilo O?ISTI DIZEL FILTER. Nisem popolnoma prepri?an, da je to opozorilo na saje v FAP-u, ali pa ima toliko "pameti" da registrira pritisk goriva pred in za fitrom goriva in zaznava slab?i pretok, kar je ob kvaliteti dizla, ki ga kasiramo precej?nja verjetnost.

Danes sem "sko?il" do LJ, napravil okoli 220 prav ?ivahnih km (sedaj gorivo OMV+007)...

Z gospodom, ki je imel te?ave z injektorji se dogovarjam, da jih z 007 poskusimo obuditi od mrtvih. Mogo?e celo uspe. :ne vem: :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Evo sem novo peceni lastnik Mazde 323f BA l.96 :rolleyes: in imam ze nekja vprasanj tehnicne narave.

Nisem hotel odpirati nove teme, se mi zdi naslov te ravno pravi ;)

 

Avto sem kupil v enem avto centru v LJ, tja naj bi ga pripeljal nek starejsi gospod, ki je pri njih vzel drugo vozilo tega pa pustil v racun.

Stanje avta:

-150.000km

-ravno opravljen veliki servis (menjava jermenov...)

-solidno ohranjen

-oprema vsa elektronika (ni klime, ni airbagov)

-cena 720k SIT (recimo normalna cena)

(-rdeca barva)

 

Tezave ki sem jih opazil do sedaj:

1. Vceraj sem se pripeljal domov z avtom in sem ugasnil luci pri prizganem motorju.

Naenkrat so obrati padli in avto skoraj crkne.

Zacuden vajo ponovim tako, da prizgem luci in jih ponovno ugasnem. Obrati zopet padejo, avto skoraj crkne in po parih sekundah spet vse normalno.

Poskusim se naslednje. Ukljucim se en porabnik, ventilator za gretje dam do konca in ugasnem luci. Vse dela normalno.

Probam se eno varjanto. Vkljucim ventilator do konca nato ga ugasnem in obrati spet padejo, kot pri luceh.

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bil problem?

 

2. Opazil sem da ce spustim volan in stopim na gas avto velece v desno. To na ravnini v katerikoli prestavi pri kateri koli hitrosti. Ob naglem zaviranju pa avto vlece v levo. Vsega tega ne opazis ali cutis ce volan drzis.

Predvidevam da bom moral avto peljati na optiko, ali ima kdo kako drugo idejo kaj naj sam prej preverim?

 

Za odgovore/predloge se vam zahvaljujem ;)

Napisano

za drugi odgovor: opitka ja (span brezovica), jaz bom tud sel ko bom premontiral zimske gume

drugace pa na to vpliva tudi cesta (ker je nagnjena desno)

optiko pa ti priporocam narest cimprej

 

aja, dobrodosel med mazdasi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

a so bile menjnane sve?ke in kabli od servisu?

 

Lahko je kak porabnik v stiku in ti naenkrat velik tok inducira in na polno zagrabi altenator.

 

Lahko je pa samo prosti tek narobe nastavljen.

 

 

Oglasi se v nedeljo v BTCju pa ti bomo znali kaj ve? povedati :D

Napisano

drugace pa na to vpliva tudi cesta (ker je nagnjena desno)

 

Hahaha

To sem tud jaz prvo mislil pa sem sel tud na avtocesto in praking pa je isto ;)

aja, dobrodosel med mazdasi

 

:punk:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.