Skoči na vsebino

Dilema - kje tankati

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se dobro, da sem v dilemi in ne trilemi :)

 

Do sedaj sem "tankala" svojo cebelco z dizlom na Agip-u v BTC-ju. Sedaj pa na veliko oglasujejo kao "nov" oz. izboljsan dizel tudi na Petrolu. Ker mi je vcasih tale BTC, kar malce "dalec", me zanima - kaksne so izkusnje z novim Petrol-ovim dizlom :)

 

bzz bzzz

  • Odgovori 125
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kaj naj re?em - jaz tankam vsepovsod in ta Petrolov primadiesel je sigurno bolj?i kot prej?nji in tudi bolj?i se mi zdi kot OMV-jev (?eprav zimski OMV-jev je bil zelo dober)

 

 

Druga? so pa na Petrolovih straneh napisali tole, ?eprav to?ka ?tiri je malce sumljiva ampak recimo da je res. :D

 

 

 

Primadiesel - iz spo?tovanja do narave.

 

PETROL Primadiesel je visokokakovostno dizelsko gorivo za vse vrste dizelskih motorjev. Narava bo do nas prijazna le, ?e bomo mi prijazni do nje. Iz spo?tovanja do narave je nastal tudi novi Petrol Primadiesel ? gorivo nove generacije, ki blagodejno vpliva na mo? in delovanje dieselskih motorjev, njegova uporaba pa manj obremenjuje tudi okolje.

 

Je gorivo nadstandardne kakovosti, saj presega zahteve evropskega standarda za dizelsko gorivo EN 590. Zaradi nizke vsebnosti ?vepla je primerno tudi za motorje, za katere veljajo najzahtevnej?e emisijske norme (euro4). Petrol Primadiesel zagotavlja brezhibno delovanje in za??ito motorjev v vseh razmerah delovanja.

 

Primadiesel je dieselsko gorivo nove generacije, ki po svojih lastnostih presega zahteve obi?ajnih, standardnih dizelskih goriv. Dru?ba Petrol ga je razvila ob sodelovanju s svetovno znano korporacijo Afton Chemical iz Velike Britanije.

 

Primadiesel vsebuje posebne dodatke, ki zagotavljajo optimalno delovanje dieselskih motorjev in njihovo visoko za??ito skozi dalj?e obratovalne obdobje. Uporaba Primadiesla torej pove?uje varnost obratovanja motorja, zmanj?ajo se stro?ki njegovega vzdr?evanja, manj obremenjeno pa je tudi okolje. Primadiesel odlikujejo tudi vse potrebne nizkotemperaturne lastnosti, kar pomeni, da njegova uporaba omogo?a delovanje motorja tudi pri temeperaturah, ki so ni?je od minus 20 stopinj Celzija.

 

Primadiesel - lastnosti in u?inki

 

1. bolj?i ?istilni u?inek goriva

Primadiesel zmanj?uje mo?nost nastanka oblog na ?obah, zagotavlja optimalno razpr?evanje in izgorevanje goriva, konstantno mo? motorja, zmanj?ano porabo goriva in ni?je emisije ?kodljivih spojih v okolje.

2. izbolj?ana antikorozijska za??ita napajalnega sistema

Primadiesel ??iti klju?ne dele napajalnega sistema (?obe, ?rpalka, visokotla?na tla?ilka) pred korozijo in mehanskimi po?kodbami

3. ve?ja sposobnost izlo?anja zraka iz goriva

Primadiesel se manj peni, s ?imer se pri to?enju v rezervoar zmanj?a tudi mo?nost polivanja goriva zaradi povratnega udara, hitrej?i je tudi sam pretok goriva.

4. izbolj?ane deemulzijske sposobnosti

Primadiesel odlikuje tudi hitrej?e lo?evanje produktov fizikalno-kemijskih procesov iz goriva (izlo?ena vezana voda, kondenz …)

33112_1.png

Napisano

Jaz tankam,ki mi pa? lu?ka zasveti! :P:hohoho: Pri nas ne kompliciram tolko,je pa druga?e na Hrva?kem,tam pa gledam,da najdem Petrolovo pumpo. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Najbol?e da si kupi? bencinarja pa bo mir :bravo: , druga?e pa absolutno OMW.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sicer nerad zagovarjem ?rpalkarje samo imam ob?utek, da je Petrol kon?no privlekel kvalitetnej?i diesel - bo pa ?as pokazal a bo to tudi prava re?itev na dalj?i rok

33112_1.png

Napisano

Bencinski motorji niso tako ob?utljivi na kakovost goriva, kot dizela?i. Zato ni toliko pomembno kje se tanka. Motorji lahko delujejo nekoliko bolj?e, oziroma nekoliko slab?e, kar ve?ina ?oferjev niti ne opazi. Lahko kje "fa?ete" vodo, ki je v zimskem ?asu lahko nadle?na. ?e huj?e ?e fa?ete morsko vodo, ki se uporablja za balastne vode v tankerjih, ki se prazni vra?ajo na izhodi??e, pred ponovnim polnjenjem z gorivom pa se rezervoarji ne izpraznijo popolnoma. Morska voda je nevarna tako za dizela?e kot za bencince.

Zato so verjetno bolj?e tiste firme, ki imajo v svoji verigi lastne rafinerije in preva?ajo gorivo po kopnu.

Ko sem pred leti razlagal o aditivih za gorivo predstavniku enega od distributerjev (beri trgovcev) goriv, me je gledal s posmehom in mi zatrjeval, da taki aditivi niso v skladu z njihovo prodajno politiko. Vse to kar so pridobili za najnovej?im paketom v dizlu omogo?ajo aditivi 007, s to razliko, da imajo naju?inkovitej?o dodatno mazalno-za??itno proti-obrabno komponento.

Torej kje tankati? Po mojem je bolj?e izbirati tiste bencinske servise, ki dobivajo gorivo iz lastnih rafinerij, ?e posebej, ?e imajo rafinerije novej?ega datuma.

Pred kratkim sem v temi Jaz mam problem navedel, da ima moj Euro4 dizel motor prebavne motnje. Pacal se mu je filter sajastih delcev. S spremembo ?rpalkarja in dodanim 007 je motor prebavne motnje prebolel, brez vsakega dodatnega posega, le dvojno dozo aditiva je dobil. Med tem ?asom je moral »pre?ve?iti« ?e 150 litrov dizla

Tisti, ki imate Euro4 dizela?e bodite pozorni na vsako spremembo delovanja va?ega motorja. ?e je kaka sprememba, obstaja velika verjetnost, da je za njo krivo gorivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moj kolega tut na velko hvali AGIPsona, trdi tut da nardi ve? KMjev kot z OMV al Petrolovićem, pa on zih ve o ?em govori glede na to kaj vozi - SDIja! :angry::P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

sem ze spraznil tank, primadiesel: mogoce je bolj miren tek, je pa mal vec dima zadaj. Tko se mi vsaj zdi...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem sli?al, da se poraba za ene 5% pove?a s tem dieslom, ampak pri sebi ne morem potrditi, ker sem skoraj isto?asno ko so uvedli primadiesel zamenjal tudi gume in je lahko pove?anje porabe zaradi gum.

 

Za primerjavo sem zdaj pri drugem tanku OMV-ja in po porabljenem tretjem bom lahko napisal kaj je vzrok pove?anja porabe. :P

33112_1.png

Napisano

hm moje mnenje zavedno OMV!!!!

?eprav ne dizla ampak vseeno! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Jaz sem pa sli?al od ?loveka, ki se zadosti spozna da bi nakladal v 3 dni, da ima na MOL-u in AGIP-u nekoliko manj?o porabo. Govorim za dizel. Tudi gorivo je ?e na pogled ?istej?e. Mehanik pa mi je rekel, da je videl ?e kar nekaj visokotla?nih ?rpalk, ki so zarjavele od znotraj, kar je lahko edino posledica vode v gorivu. Tudi sam sem za?el sedaj to?iti na MOL-u, vendar sem ?ele pri prvem tanku, tako da ne morem najbolje soditi. Pa tudi sicer mi poraba niha.

Zanimiva pa je pripoved znanca, ki je bil pred nekaj leti na smu?anju v Italiji. Zaradi hudega mraza se je pokvarilo kar nekaj dizel avtomobilov. Zanimivo pri tem je, da so bili vsi slovenski.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Pojav korozije v visokotal?nih ?rpalkah je kompleksnej?i, kot na prvi pogled izgleda. Sploh ni nujno, da je voda vzrok. Nekje sem ?e navedel, da se v dizl gorivu pojavljajo bakterije, ki jim je to gorivo dobra hrana. Pri njegovi razgradnji pa se tvorijo snovi, ki so korozivne in povzro?ajo take napake, kot so zgoraj navedene. Neka firma je ?e priznala, da se ji je dizel skisal pri me?anju z ekodizlom. Ta pojev je intenzivnej?i, ?e se me?ajo goriva, ki se pridobivajo iz razli?nih vrelcev (arabska nafta, severno morsaka itd.) Lahko pa je vzrok za korozijo tudi morska voda, ki sem jo zgoraj omenjal. Za uspe?no korozijo zadostujejo tudi male koli?ine. Lagbitov vtis s primaD govori, da paket aditivov ni popolnoma uspe?en. Ve? dima - slab?e izgorevanje. Moja izku?nja z Megaselom, po te?avah, ki sem jih navedel i temi " Jaz mam problem", so zelo dobre. Izpu?ni sistem (beri filter sajastih delcev) se je "spucal", motor opazno bolj?e deluje.

Do nastale te?ave sem aditiv bolj poredkoma uporabljal (kova?eva kobila je ponavadi bosa), od sedaj pa bo redno na "meniju", ne glede ?agav dizel bom uporabljal, ker pa mi je nastale te?ave povzro?iv lukovićP, se ga bom v bodo?e izogibal, ?e se le da.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ko sem kupu avto, je ma?inca delala zeloo mirno in predvsem tiho.

Ker sem seveda tankal 95, pa se mi je po nekaj ?asa dozdevalo, da je motor bolj glasen in nemiren, predvsem v prostem teku na mestu sem ga sli?al, tako znotraj kot tudi zunaj.

 

Pa sem probal z OMVjevo 100tko in moram povedat, da je razlika OB?UTNA, da ne re?em, kot s prvim bencinom, ki so ga natankal na Japonskem. Tut drugi se ?udjo, ko jim pravim, da avto laufa, pa se motorja dobesedno ne sli?i.

 

Probite - na moji M3 je to u?gal in od takrat tankam sam ?e 100tko.

 

P.S.

Mo?gan?ke moje rde?e mrhe pa moram crtlat, da se ne bojo preve? matral.

user posted image
  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

ah no diletantizem prve sorte.... z enim litrom se je spravila test delat :hohoho::lol::hohoho::lol: pa sej ne more? verjet. Nabutaj cel tank pa se vozi do izpraznitve, da bo napaka ja ?im manj?a.

 

Tam pa vidi? kako polivata gorivo pri to?enju v tank, pa pumpa je ?la k je na prazno potegnilo :lol::lol: . Kaj pa ?e je s prvim tankom kak?ne smeti tik pred koncem potegnilo v pumpo in je zato crknila predno je ?lo vse gorivo?

 

Pa to si lahko samo ?enska tipa Katarina spomni, da bo test delala do konca tanka dokler avto ne crkne. Mislim, ker mo?ganskki trust je, ker se da test enostavno narest tako, da se spravi? to po?et na obvoznico ob dveh treh pono?i, da je ?immanj mote?ih faktorjev. Napolni? avto z enim gorivom in naredi? tri kroge okrog Ljubljane ter nato?i? manjkajo?e gorivo. Nato sprazni? tank in isto preizkusi? z drugim gorivom.

33112_1.png

Napisano

Sn gledal to malo prej ja. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

verjetno s prvim,...ker je pr drugmu avto crknu,..razn ?e ne ?tejemo km k jih je nardila na hrbtu avtovleke :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Tako, da ?e js dodam svoje zraven benza in same porabe in dizla in teh na?ih novinark!

 

Skratka...edina ma?ina, ki pr nas doma kuri dizl, je Ursus, pa ?e ta ni dve leti v pogonu.

 

Glede samega testiranja, pa tako....men je ?ist vseeno pri katerem ponudniku tankam, al je 98 al pa 100 oktanski, kilometrina se ne spreminja, poraba pa tudi ne...povpre?no od 7'5, ?e sm priden in mal ve?, do 10'5, ?e ga ?gem.

 

Skratka...ustavim, tankam, pla?am in vrtim kilometrino. Ma?inca pa kot urca!

 

Haha...na?e novinarke pa z enim litrom benza testirajo porabo...pa dajte no....!!!

Sme?no in se lahko zgodi samo na POPTV!!! Lai?ni babji tra?i!!!

Ampak slu?i svoj kruhek!!!

 

TU PA TAM...PETROLU DAM!!! Tko je to!!!

 

?e avto rabi?, ga bo? tankal, pa tud ?e bo litr benza 2? in ve?!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

?e dolgo je tega, ko je bil zadnji komentar na temo kje tankati.

 

Na Hrva?kem je testirano gorivo na 52 bencinskih ?rpalkah (Rezultai so TU). Najbolj?e rezultate je vedno dosegla grupa ?rpalk podjetja Tifon. Meritve ka?ejo na to, da je gorivo, tako bencin, kot dizel, ki ga proizvaja mad?arski MOL najbolj?e kvalitete in gladko povozi velikana OMW, da o Petrolu ne govorimo. Podjetje Tifon je v 100% lasti MOL-a, ki ima v EU najmodernej?o rafinerijo, od tod kvaliteta njihovega goriva.

 

Nimam nobene povezave z MOL-om in to podajam zgolj kot informacijo, katero gorivo je najbolj?e.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e moja izku?nja - tankam ve?inoma OMV 100-tko. Povpre?na poraba je nekje 8.9 - 9.1 l/100km ob me?ani vo?nji, z 1 tankom naredim pribli?no 540-560 km. (s 100-tko je bila najmanj?a poraba dosedaj 8,1 l/100km).

 

Zadnji tank sem pa na AGIP-u natankal 95 oktanca. Naredil sem 660 km :blink: ob povpre?ni porabi 7,42 l/100km ?zmeden?

 

Vo?nja pa normalna, AC 140-160 km/h, celo na Rakitno sem se peljal (in ne prav po?asi :D ).

 

Tankal sem pa obakrat (OMV in AGIP) do roba - ko se je pi?tola ustavila, sem ?e dvakrat zadnje decilitre v tank natla?iil.

 

Verjetno ni potrebno posebej omenjati, da se s Petrolovim gorivom dela povpre?no najmanj km <_<

 

?e bo naslednji? tudi taka razlika, mi ne bo v prihodnje nobene panike se zapeljati tistih 15 km samo zato, da bom ?el tankat na AGIP.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.