Skoči na vsebino

Zakaj izginjajo karavani C razreda


Boss

Priporočeno sporočilo

Sicer mi karavani niso bili nikoli preve? v?e? a so bili v devedesetih zelo trendy. Zdaj pa postaja zanimivo, da enostavno izginjajo iz palete modelov in to predvsem iz t.i. golfovega razreda.

 

Nekaj primerov

 

Mazda 3

Citroen C4

Hyundai Elantra

Kia Cerato

(zanimivo, da sta se oba najmo?nej?a korejca losala vseh karavanov)

VW Golf, Jetta

Ford Focus

itd.

 

Res, da proizvajalci ponujajo srednje velike enoprostorce samo to ni to. ?e danes je veliko kupcev, ki si ?elijo limuzino z nahrbtnikom a jih je v ponudbi ?edalje manj in pred desetimi leti bi skoraj dal roko v ogenj, da bodo izumrle klasi?ne limuzine a zgleda da to ?aka karavane.

 

Ne vem, kaj pa ostali mislite, kaj je glavni vzrok izumiranja te oblike?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Truge na ?tirih kolah, pojma nimam :D nisem se ?e zavzel da sploh umirajo... no recimo ce pogledamo kako zgleda Honda Accord v caravan izvedbi meni osebno slabo postane, 6-ka pa je ql :bravo:

 

Kdor je oblikoval Hondo Accord je res mimo usekal. Dobro, sprednji del je OK, zadek je pa tema. Vedno ko jo vidim, imam ob?utek, da ji je odbija? dol padel, skratka kr neki :whatever: Bljak.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moram re?, da kar se mojga okusa ti?e, mi nikakor ne 'potegne' noben od karavancev. Bla je pred ?asom tista stara laguna karavan, ki je za tiste ?ase mal odstopala od klasi?nih karavancev in je bla kar v?e?na na pogled. Zdi se mi, da nekako danes ni ve? potrebe po takih vrstah avtomobilov (mogo?e bi me statistika sesula), ampak po moje narod raj?i kombinira z dvema avtomobiloma. :whatever:

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.