Skoči na vsebino

Voznisko dovoljenje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

labi ti pa nima? sre?e :(

 

Slovenija je priznala unmik vozni?ko tako da sedaj le to velja tudi na na?ih tleh. :ne vem:

 

ne me jebat!!!???

no se je cas, ker jutri zacnem s cpp-jem...

grem direkt na upravno enoto vprasat...

drugace pa te castim za tole super novico!!!

bom kar do postojne prisel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Evo se to sem zvedel:

V Bundesrepublik Nemciji se UNMIK voznisko dovoljenje prizna in to brez da je treba narest voznjo...prijatelj je sel na upravno enoto tja in so mu prevedli se v istem dnevu in to je to!

 

Kje mi zivimo??

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Na Balkanu?

Saj, ?e en dokaz kako zategnjena je na?a dr?ava. b?asno smo bolj pape?ki od pape?a, po drugi strani se nekaterih stvari lotevajo ?isto iz napa?nega konca. <_<

 

moj podpis :bravo::ph34r:

If in doubt, flat out... 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

No evo Slovenija priznala Kosovo...

Zdaj (upam) da bom lahko tudi koncno dobil izpit.

Ze 5 mesecev se vozim brez njega, ni prevec prijetno...

Sengen je pa res kul...seml sem do Nemcije brez izpita, nobene meje..nc, kot bi sel v Drive In-a :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No evo Slovenija priznala Kosovo...

Zdaj (upam) da bom lahko tudi koncno dobil izpit.

Ze 5 mesecev se vozim brez njega, ni prevec prijetno...

Sengen je pa res kul...seml sem do Nemcije brez izpita, nobene meje..nc, kot bi sel v Drive In-a :P

 

?zmeden?:whatever:

 

 

  • 16 let kasneje...
Napisano

Kje naj začnem...

 

Torej...

 

Ja, vem, sm kmet an s hribu doma. An starejš k sm, mn zastopm...

 

Pri naši hiši imamo voznico - začetnico. Se pravi, da vozniškega dovoljenja še nima tri leta. Zato moramo zanjo skleniti dodatno zavarovanje za začetnika. In grem na zavarovalnico in začnemo. Obstajata dve možnosti: doplačilo na avtomobilski polici ali posebna polica, ki je vezana na voznika-začetnika.

Pri prvi se doplača na polici vozila in mladi voznik lahko vozi zgolj in samo tisto vozilo.

Pri drugi je pa nova polica, vezana na voznika in lahko potem vozi vsa vozila. 

 

Pa smo se lotili. Odločili smo se za drugo varianto. Urejamo, beremo in ugotovimo, da je doplačilo potrebno samo za vožnjo osebnega vozila.

Se pravi:

- če bo vozila Fiat Cinquecento (osebno vozilo), mora imeti dodatno zavarovanje, ker je večja nevarnost za nesrečo.

- če bo vozila Iveco Daily 35.140 L4H3 (tovorno vozilo), ne potrebuje dodatnega zavarovanja, ker ni večje nevarnosti za nesrečo...

 

Premišljujem, da bi namesto FucksWagna vzel Toyoto Hilux. Potem ne potrebujemo dodatnega zavarovanja za mladega voznika, ker Mazda BT-50 in Toyota Hilux spadata pod tovorna vozila in ne pod osebna.

 

A sem jaz edini, ki mu to ni logično?

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 9. 1. 2025 ob 13:56 je Slivka napisal:

Kje naj začnem...

 

Torej...

 

Ja, vem, sm kmet an s hribu doma. An starejš k sm, mn zastopm...

 

Pri naši hiši imamo voznico - začetnico. Se pravi, da vozniškega dovoljenja še nima tri leta. Zato moramo zanjo skleniti dodatno zavarovanje za začetnika. In grem na zavarovalnico in začnemo. Obstajata dve možnosti: doplačilo na avtomobilski polici ali posebna polica, ki je vezana na voznika-začetnika.

Pri prvi se doplača na polici vozila in mladi voznik lahko vozi zgolj in samo tisto vozilo.

Pri drugi je pa nova polica, vezana na voznika in lahko potem vozi vsa vozila. 

 

Pa smo se lotili. Odločili smo se za drugo varianto. Urejamo, beremo in ugotovimo, da je doplačilo potrebno samo za vožnjo osebnega vozila.

Se pravi:

- če bo vozila Fiat Cinquecento (osebno vozilo), mora imeti dodatno zavarovanje, ker je večja nevarnost za nesrečo.

- če bo vozila Iveco Daily 35.140 L4H3 (tovorno vozilo), ne potrebuje dodatnega zavarovanja, ker ni večje nevarnosti za nesrečo...

 

Premišljujem, da bi namesto FucksWagna vzel Toyoto Hilux. Potem ne potrebujemo dodatnega zavarovanja za mladega voznika, ker Mazda BT-50 in Toyota Hilux spadata pod tovorna vozila in ne pod osebna.

 

A sem jaz edini, ki mu to ni logično?

Jaz sem takrat ko je naš 16 začel voziti vzel to zavarovanje za njega in velaj za vse avte in vse zavarovalnice in sedaj pač plačam 119 € na leto in imam mir.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.