Skoči na vsebino

kako je z motorji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!!

Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???

oz. ?e kdo ve ali bi bil motor 323f tip Z5 primeren???

Napisano

Zdravo!!

Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???

 

Z zamenjavo motorja nebo? veliko naredil, probaj najprej zamenjat olje.

Katarega uporablja? sedaj ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjaj olje bo vsaj 50% bolje. Pa ne samo firmo tudi W mora biti pravi. Izjava temelji na izku?njah, zato je patentirana ! :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5-50 se mi najbol?e obnese, pa full syntethic, pa ni castrol. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta zlati Valvoline!!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hvala za nasvete !!!!!

 

imam pa zdej ?e eno vpra?anje na mazda europe forumu sem bral o medoti kako z me?anico kerozina oz. parafina in olja dvakrat "splaknemo" motor nato pa zopet nato?imo prevega seveda ob 2x zamenjavi filtra

ZANIMA pa me je kdo ?e mogo?e sli?al za to metodo in ?e deluje oz. ?e s tem ne bom ?e poslab?al situacije ??? Menda je preverjena in deluje

Napisano

hvala za nasvete !!!!!

 

imam pa zdej ?e eno vpra?anje na mazda europe forumu sem bral o medoti kako z me?anico kerozina oz. parafina in olja dvakrat "splaknemo" motor nato pa zopet nato?imo prevega seveda ob 2x zamenjavi filtra

ZANIMA pa me je kdo ?e mogo?e sli?al za to metodo in ?e deluje oz. ?e s tem ne bom ?e poslab?al situacije ??? Menda je preverjena in deluje

 

?e se bo? lotu tega si prej pripravi, rezervni motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

AHA hvala !!! ker tam je menda nekdo preizkusu in je precej navdu?en.

bom danes preizkusil z zamenjavo olja in filtra z valvoline 5-50 ali raj? 5-30 za 1,6 ma?ino 79kW pa bom po?akal na rezultate sej ?e bo res za 50% bolj?e sem dosegel svoje.

Napisano

?e se bo? lotu tega si prej pripravi, rezervni motor.

 

Pa lih v?eraj sem bral nekaj o "engine flush" preparatih. Ti naj bi oreng splaknili vso svinjarijo iz kanalov. :blink: Naj bi dali noter pred menjavo olja in spuca vse zapacane kanale. Saj veste tisto, ko vlije? novo olje noter pa je potem olje naslednji dan ?e ?isto ?rn. No to naj bi tak?ne zadeve odpravile.

Yavar so ti te zadeve kaj znane? :ne vem:

Napisano

Pa lih v?eraj sem bral nekaj o "engine flush" preparatih. Ti naj bi oreng splaknili vso svinjarijo iz kanalov. :blink: Naj bi dali noter pred menjavo olja in spuca vse zapacane kanale. Saj veste tisto, ko vlije? novo olje noter pa je potem olje naslednji dan ?e ?isto ?rn. No to naj bi tak?ne zadeve odpravile.

Yavar so ti te zadeve kaj znane? :ne vem:

 

Tega se izogibam.

 

Mogo?e ima sirius kako idejo al pa zadevo, najbolje ?e ga povpra?a? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo!!

Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???

oz. ?e kdo ve ali bi bil motor 323f tip Z5 primeren???

 

jaz imam letnik 98 enak motor, 120000 km prevo?enih pa mi pije 3-4l olja na 10000 km, kolegu isto. Zgleda, da je to hiba teh motorjev.
Napisano

mazda pa olje sta zelo skregana

meni tudi nenormalno papca

pa saj smo zadnji? na sre?anju v celju govorili nekaj na to temo

pa smo ugotovili da samo enemu ne papca samo se ne spomnim komu :unsure:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

O porabi olja smo na tem forumu ?e razpravljali. Na eni spletni strani sem na?el najmanj 40 razlogov za to. V slu?ajih, ki se omenjajo v tej temi, pa gre verjetno za dolo?eno stopnjo obrabe in za stil vo?nje. Tisti, ki stalno vrti motor okoli blokade ne more pri?akovati, da ne bo z nekaj olja mazal tudi izpu?ni sistem. Poraba 3-4 litre na 10.000 km pa je za dana?njo stopnjo razvoja motorjev nekoliko prevelika. Zamenjava olja z ve?jim gradacijskim razponom W, bi znala biti slaba poteza. Poskusite z uporabo speciala iz Bondove ergele. Nekaterim je precej zmanj?ala porabo olja, ne vsem, ve?ini pa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O porabi olja smo na tem forumu ?e razpravljali. Na eni spletni strani sem na?el najmanj 40 razlogov za to. V slu?ajih, ki se omenjajo v tej temi, pa gre verjetno za dolo?eno stopnjo obrabe in za stil vo?nje. Tisti, ki stalno vrti motor okoli blokade ne more pri?akovati, da ne bo z nekaj olja mazal tudi izpu?ni sistem. Poraba 3-4 litre na 10.000 km pa je za dana?njo stopnjo razvoja motorjev nekoliko prevelika. Zamenjava olja z ve?jim gradacijskim razponom W, bi znala biti slaba poteza. Poskusite z uporabo speciala iz Bondove ergele. Nekaterim je precej zmanj?ala porabo olja, ne vsem, ve?ini pa.

 

Samo ?udno je to, da je bila moja Mazda vedno lepo vo?ena - na relacije, avtocesta ponavadi okrog 140 km/h, to ni ravno do blokade. No v?asih tudi pritisnem, da se malo prepuca :D
Napisano

Samo ?udno je to, da je bila moja Mazda vedno lepo vo?ena - na relacije, avtocesta ponavadi okrog 140 km/h, to ni ravno do blokade. No v?asih tudi pritisnem, da se malo prepuca :D

 

 

mogo?e so oljni batni obro?ki hin

 

:)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ne razumem, kaj ljudje po?nejo z motorji, moj sucker ima 245 kkm pa ne popije niti 1 deci olja na 10 kkm.

Pa ga ne ?param, vsaj 1X na dan se zavrti do 7000 rpm, druga? pa je tam okol 3000 - 5000 rpm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ponavadi gre pri teh motorjih (avtomobilih) za vozila, ki niso od prvega lastnika, zato ne vemo v kak?nij rokah so bili in kako so bili vzdr?evani.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jaz sem tudi 3 lastnik.Ob nakupu je imel 112 kkm, od takrat nobenih problemov z oljem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

moj ma tut kr dost kilometrov (mislim da nekje med 250-300, ceprav je mel na stevcu 170?!)...ko je vse skup stalo, je bil kr pozresen, zej pa se je poraba zelo umirila, nekje po 1000km. Ne vem pa cist tocn se kolk. Uporabljam pa ze od zacetka Shell Helix 10W-40, pa morm rect da sem zelooo zadovoljen z njim. :D

:)
Napisano

No pa smo spet pr relaciji Mazda - olje! <_<:D

 

Res je verjetn od hudi?a mal mazd ki ga ne pijejo, z izjemo novej?ih, pa Ajvarjeve in Maretove (odjavljene), pa tut moj mehanik mi je reku, da mazde so itak znane po pitju ola, kar pomen da ima sicer dec kr neki izku?n in ve o ?em govori! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Moja bivsa (1.6 SOHC 90KM) je pila NIC olja na xxxx km, ce si se vozu normaln. Ce si ga pa puno tiscal je pa spila tam nekje cca. 1l/10.000km. Ampak to je blo ReDevil style tiscanje skoz u blokado.

 

Isto je blo pr turbotu ko je mel ze 300k km. Sam da je blo pr tem x2. Zakaj? ker je se pri turbini puscalo olje, tak da sam motor da je pil qrac kei. Pa zaka se sekirate? A gre avto manj? A smrdi za njim?.... no pol pa sam nalij pa pohodi :bravo:

 

Itak pa so to zanemarljive vrednosti. Ce hondas rece da mu ne pije, potem laze. Kdor pravi da mu ne pije, itak ne tisci avta. Avto sploh ne bi sou, ce ne bi pil olja na punih obratih! Drugac pa dajte tudi avtu olje, za katerega je bil motor skonstruiran! Ne pa XxX hi-tech olje, ker tut ne velja! To je za nove motorje....

 

Btw...zaka ma pa Mare odjavljenega?

:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.