Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nova ?lanica na forumu! Lepo vas pozdravlam. Za vas bi imela vpra?anje glede tehni?nuh okvar in pomakljivosti motorja, ?e so slu?ajno prisotne.

To pa me zanima zaradi pretekle slabe izku?nje, in sicer z Renaul Cliom in njihovimi ?obami (dizel)? Ker sm dobila informacijo da ima Mazda ravnotako od Dlefija ?obe, me zanima ?e je imel kdo od vas kak?ne probleme z tem oziroma ?e opa?ate kakr?ne koli te?ave pri njihovih dizlih.(pumpa, ?obe, turbina,...)

Najlep?a hvala vsem, ki mi boste lahko pomagali.

Napisano

Pozdravljena na forumu! :bravo: Prvo kot prvo,Mazde NE more? primerjati z Renojem!!!! ?zmeden? Sploh pa ne Mazde 6 on R. Clia.... :( Kaj ve? pa ti bodo sigurno povedali sre?ni lastniki teh Mazd. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

pozdravljena na forumu!!!

 

ham nimas se kaj bat ker mazda ni clio!!!!

 

kako tocno je pa za dieselske masinke naj pa tisti povedo ki se z njimi okol vozijo!!! :D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

zivjo majci22

meni je crknila delphi pumpa pri 9000km (cist na zacetku), ampak mislim, da sem eidini tak primer 8I feel special :) )

drugace pa, menjam filter za gorivo na vsakem servisu (20.000km) in nimam nobenih tezav tudi z gorivom iz makedonije (dalec najslabsi)...

drugo pa pri 125.000km povsem brez problema,dizel motor v mazdi6 je (zame) fenomenalen :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lepo pozdravljena

 

Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

Bottomline

?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju ;)

33112_1.png

Napisano

Hvala lepa za tako hitre odgovore!

No upam tudi jaz, da bom imela ve?jo sre?o pri novem nakupu. Kaj pa kej predlagate glede motorja(kok konjev al 121 al 136)?

Napisano

Hvala lepa za tako hitre odgovore!

No upam tudi jaz, da bom imela ve?jo sre?o pri novem nakupu. Kaj pa kej predlagate glede motorja(kok konjev al 121 al 136)?

 

karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lepo pozdravljena

 

Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

Bottomline

?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju ;)

 

Boss, kolega moj ima preko 300 kkm z mazdo 6 CD120. Nobenih problemov nikoli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boss, kolega moj ima preko 300 kkm z mazdo 6 CD120. Nobenih problemov nikoli.

 

No to pa je lepo za sli?at :bravo: se pravi, da ?ez kak?ni dve leti mi ne bo nujno treba razmi?ljati o menjavi :D

33112_1.png

Napisano

karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.

 

Malce te bom dopolnil - 136KM potegne bolje zgolj v vi?jih obratih, s pravi nad 3500 obrati v minuti. Glede na to da diesli niso namenjeni teranju v obrate le to ni preve? pomemben podatek.

 

Tudi kon?na hitrost (nepomemben podatek :) ) je pri mo?nej?em motorju le za 2km/h ve?ja od ?ibkej?ega motorja. Ravno tako je pospe?ek od 0-100km/h za zgolj 4 desetinke sekunde bolj?i kot pri ?ibkej?i. Medtem, ko je najve?ji navor pri obeh motorjih popolnoma enak (310Nm) in to pri dieslih najve? ?teje, ko se pogovarjamo o zmogljivostih.

 

Moje mnenje je, da raje izberi ve? opreme s "?ibkej?im" motorjem, kot pa manj pa mo?nej?i motor, druga?e pa tako kot pravi Labi vzemi tisto, ki je najbolj ohranjena za dobro ceno ;)

33112_1.png

Napisano

Boss hvala za info. Sej ?e ti po pravici povem mi konji res niso tako pomembni. Va?no mi je, da se avto lepo pelje, pa ?e rabi? za prehitet, da nima? problemov (kar pa mislim, da je dost konjev). Sem pa delala primerjavo z VW in opazila, da dobi? absolutno ve? opreme pri Mazdi in tudi ve?ina, ki so dizli imajo zelo veliko dodatne opreme.

Hvala ?e enkrat vsem.

Napisano

Prehitevat s tem avto je ?ala mala in glede na to, da si ?e imela diesla potem ve?, da se ne prihteva na visoke obrate ampak v obratih, kjer je najve? navora (recimo od 2.000-3.500). In ?e to upo?teva? potem vidi?, da konji tukaj sploh niso pomembni.

 

Za ?e bolj?o primerjavo so fantje merili pospe?evanja z napravico G-tech, kjer je bil Labi, s svojo 121 konjsko ?estko, hitrej?i tudi od ve? kot 20 konjev mo?nej?ih in 300 in ve? kil la?jih strojev.

33112_1.png

Napisano

. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

 

 

Tukaj je napa?na navedba - moja "biv?a" 6-ka CD136 TE ima pravkar 153.000 prevo?enih km, pa motor te?e lep?e kot prvi dan! :jupiii: Torej, ni? bat - samo gorivo to?it pa gasa... :pepsi:

Papa, Tomi
Napisano

Probaj dobiti kako ?im mlaj?o in ?im manj kilometrov...

Sam sem imel sre?o,da sem "skinu"eno z malo km,pa ?e eno leto garancije ima... :bravo:

 

Pazi tudi na to,da ima potrjeno servisno knji?ico!...Jaz sen mojo pred nakupom zapeljal na Mazda servis.

?e ti ne dovolijo,je ?e sumljivo... :ph34r:

?au,pa veliko sre?e pri nakupu. ;)

 

 

Napisano

ja papa tomi ti ?e ?ivi????????????

 

Aha, ?e kar ja ... :hohoho::danzoman:

Papa, Tomi
Napisano

tisti, ki imate 150.000 km ali zgoraj omenjen s preko 300.000 km - poleg glavnega servisa ste kaj menjali? turbina, kak?en luft messer, kak?en senzor , karkoli?

Napisano

tisti, ki imate 150.000 km ali zgoraj omenjen s preko 300.000 km - poleg glavnega servisa ste kaj menjali? turbina, kak?en luft messer, kak?en senzor , karkoli?

 

Iz preventive zamenjana turbina pri 290 kkm, avto se je vozil na dolge fure in niso hoteli rizkirat kake okvare, druga?e pa luftmesser NI bil zamenjan nikoli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.