Skoči na vsebino

homologacija plati??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm...

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Pa ?e nekaj je....cca 2.leti nazaj sem na nekdanjega Renaulta ?elel par stvari gor obesit, pa so mi v okoli?kem Grosupljem kjer sem opravljal TP in spotoma povpra?al po tem, povedali okvirno ceno za tak?ne posege, pla?a pa se vse skupaj lahko pri njih.... :vesel:

 

Ne?esa pa ne pla?a? preden ne dobi? ra?una oz potrdila za pla?ano stvar.

 

 

Mar ne?

58461.png
Napisano

Karton?ki so pa obvezni od letnika 94 naprej, pred tem letnikom je pa potrebno iti do uvoznika (v na?em primeru MMS) in zaprositi za kopijo orginalnega karton?ka in potem s tistim naprej urejati na centru za homologacije.

Edini dve firmi, ki vpisujeta in potrjujeta homologacijske zadeve sta pa LPP v Ljubljani in RTI v Mariboru, vsi ostali ki opravljajo samo tehni?ne preglede teh sprememb ne morejo vpisovati.

 

Ni res. Moj Nissan je starej?i. Lepo se prijavi? na LPP/RTI prid? tja z vsemi potrebnimi T?V-ji kar si pa? vgradil in oni preverijo ?tevilke. Homologacijski karton?ek je pa njihova skrb. ;) Se mi ni bilo treba pregovarjati z Renault/Nissan in jih karkoli fehtati.

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Ja, tako je. Ne vem pa kako je v primorskem koncu, za gorenjsko/dolenjsko/?tajersko/prekmurje je pa to mislim da kar edina opcija.
Napisano

K nam V Kp pridejo enkrat tedensko iz Lj in se pol da na dveh razli?nih krajih to uredit.

 

 

Napisano

V ?kofji loki lahko homologacijo naredi? za skoraj vse spremembe na avtu, samo mora? pa imet papirje, za dodatke ki si jih obesil gor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

te organizacije si tko al tko vsaka po svoje razlagajo zakone in kaj rabi? in kaj ne (star karton?ek ali si pa brez)

 

 

Da se, da tudi drugje v slo homologacije opravit pa nisem vedel, se tudi nisem poglabljal in sem verjel kar so mi drugi pravili

Napisano

U?as je blo tko da si lah sam na RTI ali na LPP homologeru, zdj se je pa to mal spremenil.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Karton?ek je vklju?no z, in od 98 letnika naprej ...

 

A sploh naredi? TP ?e pride? z recimo nehomologiranimi plati??i ? :blink:

 

Kje pravte, da se da ?e vse homologirat zadeve? A je postopek isti k na LPP-ju? (pokli?e?, se naro?i? .......)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Itak da nardi? samo da ma? prave dimenzije gor!

 

Ne poznam ?e nobenga ki nebi ?el ?ez tehni?nega ki bi imel npr.OZ feltne in da so bile feltne dimenzij ki so dovoljene.

 

?e pa to proba? z ve?jimi feltnami (vpisane ma? 15'') ti pa uleti? s 16'' potem se to re?i samo na na?in poznanstva in mu?kanja-druga?e pozabi!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.