Skoči na vsebino

Dve rde?i lepoti?ki na kupu


b mx-6

Priporočeno sporočilo

Samo kolk je Dodge ?ir?i in ve?ji kot pa RX-8

 

Kak?na je pa kaj razlika v te?i?

 

 

Dodge 1840mm, RX-8 1770mm, razlika je 7cm, zgleda pa ve?, glede te?e je moj po specifikacijah ki sem jih prebral v knji?ici 2078kg suhe te?e, za mazdo pa ne vem, mislim pa da sem nekje opazil cifro malo preko 1800kg.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za Rx naj bi bila 1345 kg za stealtha pa 1385 kg

Vir: http://www.carfolio.com/specifications/mod...=1111&Dodge

 

Za Stealtha dr?i ta te?a za 166KS razli?ico, moj jih ima 325KS, verjami mi podatki ki sem jih podal so realni, saj je treba mojo debelo pujsko spravit iz mesta, kot da imam kamp prikolico zadaj pripeto; :bravo::bravo:

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Stealtha dr?i ta te?a za 166KS razli?ico, moj jih ima 325KS, verjami mi podatki ki sem jih podal so realni, saj je treba mojo debelo pujsko spravit iz mesta, kot da imam kamp prikolico zadaj pripeto; :bravo::bravo:

 

Saj tebi verjamem, raje kot pa tistim podatkom, samo ne vem a je za RX to?na te?a ali ne

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kolk je Dodge ?ir?i in ve?ji kot pa RX-8

 

 

Ja Mazda ma ritko bolj opti?no pomanj?ano,to sn ?e prej opazo,tu pa je samo dokaz. :D

 

 

za Rx naj bi bila 1345 kg za stealtha pa 1385 kg

 

Meni pi?e v prometni,da ma 1308 kg,torej isto kot ccm. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike v porabi ni, ker moj pije od 12,7 do 14,9, kve?jem lahko pride do ve?je porabe pri RX-ki.

 

Po ovinkih lahko prakti?no re?em da ga vle?e not v ovinek, ne pa iz ovinka, lahko Rerx8 sam potrdi sva se peljala po Mirnski dolini lahko re?em da sem imel nasme?ek na obrazu in nogo na gasu :jupiii: (seveda v mejah normale).

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike v porabi ni, ker moj pije od 12,7 do 14,9, kve?jem lahko pride do ve?je porabe pri RX-ki.

 

Po ovinkih lahko prakti?no re?em da ga vle?e not v ovinek, ne pa iz ovinka, lahko Rerx8 sam potrdi sva se peljala po Mirnski dolini lahko re?em da sem imel nasme?ek na obrazu in nogo na gasu :jupiii: (seveda v mejah normale).

 

 

Jap, vo?nje po Mirnski dolini ne pozabi? kmalu, sploh ?e se pelje? v avtomobilu, ki ma 320 konjev pa enga osla za volanom :hohoho: Drga? se pa avtek lepo dr?i ceste in res, v ovinku te vle?e noter (in ne navzven - 4X4 pogon). Sam priporo?am ?isto lahek zajtrk, pa brez kosila, vo?njo pa enkrat v popoldanskem ?asu :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, vo?nje po Mirnski dolini ne pozabi? kmalu, sploh ?e se pelje? v avtomobilu, ki ma 320 konjev pa enga osla za volanom :hohoho: Drga? se pa avtek lepo dr?i ceste in res, v ovinku te vle?e noter (in ne navzven - 4X4 pogon). Sam priporo?am ?isto lahek zajtrk, pa brez kosila, vo?njo pa enkrat v popoldanskem ?asu :vesel:

 

Mirnska dolina od kje do kje, ker kraje zelo dobro poznam, samo ne vem to?no od katerega do katerega kraja je to. Je pa res da se ga od trebnjega do sevnice da fajn stiskat in dobr pelat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od trebnjega do sevnice ja!!!

 

Pol pa ni panike,se bomo kdaj "mal" zapelal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno mislita od Mokronoga do Sevnice, ker od Trebnjega do Mokronoga so skos vasi in tam ga ni zdravo terat pa ?e policaji so radi prisotni.

 

Ah Boss ni panike, mam izku?nje(sem enega :policaj: skor zbil), pa se ga da dobr terat, belive me sem se povpre?no 1X-2X na teden vozil tam. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.