Skoči na vsebino

Turbo kit za v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ojaaaaaaaaaaaaaaaa to pa bo nekaj !!!!!!!

JAZ dal na 1.5 motor :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zanimivo :P

 

 

samo raje bi ?el k mazda_mx ker vem da zna in tud pomoje bi bilo bolj garantirano in ?e majster je zravn ?e je kaj narobe.

 

 

neki sem tudi razmi?ljal o kompresorju kar mislim da tudi nebi bila slaba ideja za V6 :bravo:

Napisano

Ve? Uklopko, tole je ravo za 2.0 motor primerno, 1,5 bi tole komaj kam zavrtelo. Za 2.0 je pa super tale hibrid! :rispekt::rispekt:

Marko, ampak najprej si kon?no ?e ubodi ta V6, ne pa BP no. :P

Napisano

Sam pol je najbr? res bol? Useveda kontaktirat, pa ?e ?e res obvlada, pol pa sploh! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men je bol ql, ?e je brezturba?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja samo potem ne ve? kaj je to Navor! :P

Ajde, oboje je kul, turbo, neturbo glavno da je dobro narejeno. Druga?e pa glede cene... ?e dra?ji so tile kiti, pa glede na to, da je tale bolt-on je za nekoga, ki ima resen namen dobiti veliko konjev kar tole ?isto spodoben nakup. Minimalen turbo lag, pa ?e ene 250 konjev. B)

Napisano

?e se tole namontira na KLDE 2.5 170KM bi morala vrednost biti nad 300, okol 350. Ampak verjetn ni ?ist bolt on. Bi potreboval kaksne vecje injektorje, reg. pritiska benza, benz pumpo...itd. :D

:)
Napisano

mislim da je rabljen 15 ur - 600km

 

Preden je ?el motor v maloro? Hecam, ampak kolikor se jaz razumem:

TO4E T3/T4 Turbolader: Leistet max. bis zu 30PSI oder ca. 600PS; Laufzeit: 15h also nahezu neu!

Tole pomeni, da ima 30 PSI pribli?no 600 konjev. Kar je 2 bara po na?e. Da ima? pa 2 bara boosta mora? menjati skoraj vse razen samega bloka.

 

HKS Turbo timer; Kr kul.

RS Blow off Ventil- toller Rallysound! :hohoho:

Elekt. Gemischregelung, eingreiffend ?ber Luftmaßenmesser; Luftmaso razumem, kaj so prve stvari nimam pojma. :blink:

 

Kostenpunkt-Neupreis: ca. ?5000,- No saj ima res kar lep spisek vsega skupaj, ampak vseeno ne bi dajal toliko.

Preverite pa koliko ko?tajo turbo-kiti na na tejle strani. (mimogrede, ti prasci ne prodajajo ve? turbo kita za mojega SR20DE v Nissanu. <_< Pa si upam staviti, da niso ?li slabo v promet, ampaka ajde itak bi samo par delov naro?il ne celega kita. :hohoho:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
    • Saj vidiš, da je zadnje dni vse protiustavno.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.