Skoči na vsebino

Turbo kit za v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ojaaaaaaaaaaaaaaaa to pa bo nekaj !!!!!!!

JAZ dal na 1.5 motor :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zanimivo :P

 

 

samo raje bi ?el k mazda_mx ker vem da zna in tud pomoje bi bilo bolj garantirano in ?e majster je zravn ?e je kaj narobe.

 

 

neki sem tudi razmi?ljal o kompresorju kar mislim da tudi nebi bila slaba ideja za V6 :bravo:

Napisano

Ve? Uklopko, tole je ravo za 2.0 motor primerno, 1,5 bi tole komaj kam zavrtelo. Za 2.0 je pa super tale hibrid! :rispekt::rispekt:

Marko, ampak najprej si kon?no ?e ubodi ta V6, ne pa BP no. :P

Napisano

Sam pol je najbr? res bol? Useveda kontaktirat, pa ?e ?e res obvlada, pol pa sploh! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men je bol ql, ?e je brezturba?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja samo potem ne ve? kaj je to Navor! :P

Ajde, oboje je kul, turbo, neturbo glavno da je dobro narejeno. Druga?e pa glede cene... ?e dra?ji so tile kiti, pa glede na to, da je tale bolt-on je za nekoga, ki ima resen namen dobiti veliko konjev kar tole ?isto spodoben nakup. Minimalen turbo lag, pa ?e ene 250 konjev. B)

Napisano

?e se tole namontira na KLDE 2.5 170KM bi morala vrednost biti nad 300, okol 350. Ampak verjetn ni ?ist bolt on. Bi potreboval kaksne vecje injektorje, reg. pritiska benza, benz pumpo...itd. :D

:)
Napisano

mislim da je rabljen 15 ur - 600km

 

Preden je ?el motor v maloro? Hecam, ampak kolikor se jaz razumem:

TO4E T3/T4 Turbolader: Leistet max. bis zu 30PSI oder ca. 600PS; Laufzeit: 15h also nahezu neu!

Tole pomeni, da ima 30 PSI pribli?no 600 konjev. Kar je 2 bara po na?e. Da ima? pa 2 bara boosta mora? menjati skoraj vse razen samega bloka.

 

HKS Turbo timer; Kr kul.

RS Blow off Ventil- toller Rallysound! :hohoho:

Elekt. Gemischregelung, eingreiffend ?ber Luftmaßenmesser; Luftmaso razumem, kaj so prve stvari nimam pojma. :blink:

 

Kostenpunkt-Neupreis: ca. ?5000,- No saj ima res kar lep spisek vsega skupaj, ampak vseeno ne bi dajal toliko.

Preverite pa koliko ko?tajo turbo-kiti na na tejle strani. (mimogrede, ti prasci ne prodajajo ve? turbo kita za mojega SR20DE v Nissanu. <_< Pa si upam staviti, da niso ?li slabo v promet, ampaka ajde itak bi samo par delov naro?il ne celega kita. :hohoho:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.