Skoči na vsebino

Turbo kit za v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ojaaaaaaaaaaaaaaaa to pa bo nekaj !!!!!!!

JAZ dal na 1.5 motor :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zanimivo :P

 

 

samo raje bi ?el k mazda_mx ker vem da zna in tud pomoje bi bilo bolj garantirano in ?e majster je zravn ?e je kaj narobe.

 

 

neki sem tudi razmi?ljal o kompresorju kar mislim da tudi nebi bila slaba ideja za V6 :bravo:

Napisano

Ve? Uklopko, tole je ravo za 2.0 motor primerno, 1,5 bi tole komaj kam zavrtelo. Za 2.0 je pa super tale hibrid! :rispekt::rispekt:

Marko, ampak najprej si kon?no ?e ubodi ta V6, ne pa BP no. :P

Napisano

Sam pol je najbr? res bol? Useveda kontaktirat, pa ?e ?e res obvlada, pol pa sploh! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men je bol ql, ?e je brezturba?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja samo potem ne ve? kaj je to Navor! :P

Ajde, oboje je kul, turbo, neturbo glavno da je dobro narejeno. Druga?e pa glede cene... ?e dra?ji so tile kiti, pa glede na to, da je tale bolt-on je za nekoga, ki ima resen namen dobiti veliko konjev kar tole ?isto spodoben nakup. Minimalen turbo lag, pa ?e ene 250 konjev. B)

Napisano

?e se tole namontira na KLDE 2.5 170KM bi morala vrednost biti nad 300, okol 350. Ampak verjetn ni ?ist bolt on. Bi potreboval kaksne vecje injektorje, reg. pritiska benza, benz pumpo...itd. :D

:)
Napisano

mislim da je rabljen 15 ur - 600km

 

Preden je ?el motor v maloro? Hecam, ampak kolikor se jaz razumem:

TO4E T3/T4 Turbolader: Leistet max. bis zu 30PSI oder ca. 600PS; Laufzeit: 15h also nahezu neu!

Tole pomeni, da ima 30 PSI pribli?no 600 konjev. Kar je 2 bara po na?e. Da ima? pa 2 bara boosta mora? menjati skoraj vse razen samega bloka.

 

HKS Turbo timer; Kr kul.

RS Blow off Ventil- toller Rallysound! :hohoho:

Elekt. Gemischregelung, eingreiffend ?ber Luftmaßenmesser; Luftmaso razumem, kaj so prve stvari nimam pojma. :blink:

 

Kostenpunkt-Neupreis: ca. ?5000,- No saj ima res kar lep spisek vsega skupaj, ampak vseeno ne bi dajal toliko.

Preverite pa koliko ko?tajo turbo-kiti na na tejle strani. (mimogrede, ti prasci ne prodajajo ve? turbo kita za mojega SR20DE v Nissanu. <_< Pa si upam staviti, da niso ?li slabo v promet, ampaka ajde itak bi samo par delov naro?il ne celega kita. :hohoho:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.