Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Od kar sem kupil mojo mazdo se bremze obna?ajo nekam ?udno. Sj ne da ne primejo, ampak je treba kr ornk prtisnat da se kaj zgodi (v primerjavi z bratovo mx-3 je treba skoraj enkrat bolj mo?no pritisnit za isti u?inek). pa tud ko bremzam mam ob?utek kot da je bremza gumjasta (kot pri vro?ih brremzah).

 

Zamenjal sem ?e plo??ice in podrejal diske sam ni ni? kaj bolj?.

 

Olja je dovolj, pa tudi pu??a ne nikjer.

 

A mogo?e kdo ve kaj bi lahko bilo? Sam sem ?e razmi?ljal o menjavi bremz olja.

 

LP ?TAJERC

Napisano

Mudeli, kaj pa ?e bi dol vzel zavorne ?eljusti in jih razstavil, preveril ?e se batki premikajo na roke oziroma niso trdi. V?asih se zgodi da se napne tesnilo in potem ovira gibanje bata, kar povzro?i pregrevanje("?tekanje") batov v ?eljusti, posledi?no pa potrebuje? ?e ve?lo silo, na pedalu, za zaviranje. Lahko pa di ima? po?eno "pra?no" tesnilo in ima? pod tem tesnilom prah, in drugo umazanijo, ki ovira gobanje bata.

Tos so najbolj pogoste napake in se pojavljajo na VSEH avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala za odgovore!

 

zrak sem spustil ven, cevi pa so tudi na zunaj ?ist ok.

 

Tesnila sem zamenjal pred par tiso? kilometri, dak da to zihr ni, bom pa poskusu to narest kar je YavarYe X6V6 rekel pa bomo vidl kaj bo!

 

Mogo?e ne bi blo slabo poizkusit prej kak pa na drugih mazdah 323 bremze delajo, tak da bom lahk primerjal.

 

Mogo?e so sam men ?udne. <_<

 

A ste ostali ki imate 323 zadovoljni z bremzami?

Napisano

meni bremze lovijo dobro, ni potrebno nevem kako mo?no pritisniti da vredu primejo.Ko se segrejejo pa ?e lovijo bolj?e,samo pa? kdaj ob?asno cvilijo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Poglej da ti ni kje zabasana ali da ne pusca ceva katera da pritisk iz motorja v glavni zavorni cilinder. To lahko preveris na nacin, da ko avto ne dela rabis vec casa da zavoro "napumpas" preden postane trda.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.