Skoči na vsebino

menjava motorja v 323c

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve kdo kateri motorji bi pasali v 323c.Ali bi pasal notri 2.5 V6 iz mx6?Pa kako je glede menjalnika.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ufff.....ti bi pa kr 2.5 dal noter....hmmm....

nebi bilo boljse 2.0 al pa 1.8, s turbino??

 

2.5 je ze kr malo vecja stvar....

 

no tako, v mx3 vem, da gre noter, za tvojo pa.. :unsure:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

najbolj?a se mi zdi tale varijanta od 323 GT-R.Moram ?e samo motor poiskati,pa bo.

Menjalnik bi moral tudi menjati, ali bi ta pasal.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Fantje ne pretiravat, GTR je 4X4, pa vrh glave bi blo ?e 1.6 alo 1.8 s turbino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

yavar: kako pa je to glede turbine na 1.6, mislim ?e bi dal na 1.5 turbino ali bi zdr?ala motorna gred pa bati,...... kaj bi moral vse menjati.Pa do koliko konjev ?e zdr?ijo te ma?ine brez zamenjave delov v notranjosti.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ej torstorm Mazda motorji baje zdr?ijo veliko, samo pomisli malo se ti spla?a turbino gor dajat, star mo?nej?i motor kupovat??? Raje var?uj kupi? novo, rabljeno Mazdo 6, MX-5 pa da? turbino gor! :whatever:

Napisano

turbino dobim ?isto poceni, od drugega avta,samo kolektor bi moral spasati.Mislim druge mazde se mi ne spla?a zdaj kupiti,saj mam to zdaj dobro porihtano,pa kompletno izolacijo mam na novo, pa barvo.Za njo pa ne dobim toliko koliko je vredna.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 6 let kasneje...
Napisano
:bravo: ta motor sem jaz pol kupil ko je avto razbil in ga vgradil enemu iz hrvaskega foruma v f-ko ba motor je bil 1.8 BP samo ne vem tocno kolko konjev

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je BOBI napisal:

:bravo: ta motor sem jaz pol kupil ko je avto razbil in ga vgradil enemu iz hrvaskega foruma v f-ko ba motor je bil 1.8 BP samo ne vem tocno kolko konjev

 

netunan BP motor ma 115KM

 

to?no tak motor sm pol js iskal za C-jko, to je blo tak ko bi ?aku, da zadane? na loteriji :glare:

Napisano
  je Deeyan napisal:

netunan BP motor ma 115KM

 

to?no tak motor sm pol js iskal za C-jko, to je blo tak ko bi ?aku, da zadane? na loteriji :glare:

 

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

 

:bravo: ja tu neki je blo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

 

ok, ?e si vzel BP motor iz BG serije pol ja, BA serija je bil 115HP

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

Napisano
  je 323 BA napisal:

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

 

2 meseca nazaj pa so se prodajale dve 323C z 1.8 motorjem... BA modelov z 1.8 motorjem je blo pri nas zlo malo

Napisano
  je 323 BA napisal:

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

 

To ta isto sem poj 1x vidu v park gara?i tori de evrope v trstu :bravo: najs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.