Skoči na vsebino

?portni filter na 323F


Cyb3r

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Peesda... jaz je nisem dal nikamor. Sploh nisem tega porajtal. Filter mi je dal gor frend in mi tega zihr ni jemal dol ker sem bil zraven. ?raufal so jo pa do zdaj samo na poobla??enem servisu.

 

Sem se takoj zjutraj odpeljal na omenjeni poobla??eni servis Mazde v Zagorju (Avtohi?a Kr?i?nik) in povpra?al kako je z to cevjo. In mi ji gledal neko cifor (nisem porajtal sam verjetno ?tevilko ?asije) in potem rekel da letnik 96 ?e ima to potem pa nimajo ve?. Sam imam letnik 97.

 

Gre za Mazdo 323F 1.5 16V letnik 1997

 

1. Lahko ?e kdo preveri ?e ima to cev in mi pove kateri letnik ima.

2. Bi moral porajtati da mi ta cev manjka ?e pri vo?nji? Zadeva se sama ni mogla sneti - ali pa??

3. ?emu to slu?i? Serviser mi je govoril nekaj o loputi in da bi mi druga?e fou? luft vleklo.

4. ?e bi to cev vseeno moral imeti me zanima ?e je vo?nja brez tega ?kodljiva motorju al ?emu drugemu? Slika je bila posneta cca 1000 km nazaj.

 

Spodaj prilagam sliki - ozna?eno z zeleno barvo: prva je od Stajerca (323F 1.5, letnik 96), v naslednjem postu pa moja brez te cevke (323F 1.5, letnik 97)

post-5-1099032185.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tu polek vpra?aja ,kaj ma? to luknjo s ?im zadelano, ali je zalita dol?Pa poglej,tam kjer ti gre ta glavna debela cev za zrak gor na loputo, to?no pod njo,?e ti gleda ven kake 3cm dolgi kovinski del ki se gor natakne cev?Ne vem zakaj bi bila ta cev, mogo?e je kaj povezano s prostim tekom.

 

Samo se mi zdi ?udno da ima? gor sesalni del z loputo isti kot jaz,to so meli vsi ti motorji enako,pa tebi te cevi v tovarni niso ve? dali.Ne vem no ,koliko sem to od zunaj jaz gledal zakaj bi bila ta cev,na spodnji strani mislim da je kora?ni motor za prosti tek,polek pa pride gor glih ta cev,zraven pa ?e neki dve tanki ki prideta nekje od kolektorja.Sem mislil da bi ta cev slu?ila kot dovod zraka pod prostim tekom,tisti dve tanki pa bi bili za gretje tega zraka ko bi bil motor hladen.Tak jaz to mislim,?e kdo ve zakaj so te cevi :whatever: naj napi?e.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto luknjo sem zjutraj preden sem ?el tipal s prsti (bila je ?e tema) in sem ?util kot nekak?en ?rauf s katerim je luknja (upam da namensko) zaprta. Bom ?e ob svetlobi pogledal, ker sem trenutno ?e v slu?bi.

 

In kateri letnik ter model ima? ti?

 

?e enkrat bi prosil tudi ostale, ?e lahko preverite. Ponavljam: re?eno mi je bilo da je letnik 96 ?e imel, novej?i ne ve?. Gre za Mazdo 323F 1.5 16V letnik 1997. Sicer mi je to kot sem ?e napisal rekel serviser na Mazda servisu, smo sem ?e vedno skepti?en. Skrbi me da ne bi blo kaj narobe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cyber... imam Mazdo 323F, letnik 96, 1.5 in ima tisto ''koleno'', ki si ga na sliki zeleno ter ? ozna?il (nimam pojma ?emu slu?i), sicer sem dal sedaj filter dol, ampak ko sem ga ?e imel gor, sem tisti senzor (modro ozna?en, tudi ne vem ?emu slu?i) prislonil k ?portnemu filtru (k&n).

 

lp, pero

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj zve?er sem spisal mejl in ga poslal na nekaj Mazdinih servisov:

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Spo?tovani!

 

V?eraj sem v debati na slovenskem Mazda forumu (http://www.mazda-si.net) pri?el do spoznanja da bi mi lahko manjkala neka cev. V priponki sta prilo?eni sliki 96_z_cevjo in 97_brez_cevi. Na sliki 96_z_cevjo je slikan motorni prostor znanca iz foruma, ki je lastnik Mazde 323F 1.5 letnik 1996, jaz pa sem lastnik istega modela (323F 1.5) samo da je letnik 1997.

 

Na forumu sem bil opozorjen da nimam cevi, ki gre iz ve?je cevi med MAF senzorjem in zra?nim filtrom v desno stran. Vse bo bolj razvidno iz slik - na prvi je z zeleno elipso ozna?ena cev pri letniku 96, na drugi sliki pa je zelen vpra?aj na mestu, kjer bi verjetno morala biti ta cev.

 

Pri pregledu zgodaj zjutraj (?e v temi) sem z prstom otipal, da je ta luknja zama?ena z nekim kovinskim predmetom (vijak?). Servisiran je bil pri poobla??enem Mazdinem servisu, tako da z moje strani to ni bilo odstranjeno samo pa se tudi verjetno ni snelo. Sem drugi lastnik, prvi lasntik pa je bil o?e tako da vemo kaj se je z avtom dogajalo.

 

In zdaj me zanima ?emu moj model nima tega vgrajenega in ?emu to slu?i? Moram ukrepati ali je to pri Mazdi 323F 1.5 16V normalno?

 

Informativno: debata na forumu poteka na drugi in tretji strani teme na spodnjem linku (moj vzdevek je Cyb3r):

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=329&st=0

 

Hvala za ?imprej?en odgovor!

-----------------------------------------------------------------------------------

 

Poslal sem ga na naslednje naslove: info@mms.si; info@selmar.si; info@as-velenje.com; info@autorent.si; info@gama-center.si; teh.sluzbe@avtocenter-serbinek.si;

 

Kot sliki sem prilo?il sliki, ki sta objavljeni na prej?nji strani. Eno sem si sposodil od ?tajerca (?tejerc, saj nima? ni? proti?) druga pa je moja.

 

In sedaj ?akam na odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam nekaj mi ni jasno, avto deluje normalno, porabo ma normalno, vi pa se obremenjujete za eno cevljo ki samemu motorju bolj ?koduje kot koristi, saj po tisti cevi iz motorja v sesalne kanal gredo plini ki so uspeli priti mimo batov v karter, ki pa motorju prej ?kodujejo kot koristijo.

Pa brez zamere.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No to je mene zanimalo. Zanimalo me je ?emu slu?i ta cev in ali se je sploh priporo?ljivo voziti brez nje, ter ali bi lahko nastopile kak?ne dolgoro?ne posledice.

 

Sem pa v?eraj naredil ?e en makro, na katerem se lepo vidi, da je cev originalno zalita.

post-5-1099297364.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja itaq, ker karter in pokrov ?ez odmi?ne gredi nista povezana, mislim da takega avta ?e niso naredil.Pod pokrovom ?ez ventile so isti plini kot v karterju, zato ker ja glava in vse ostalo nad bati povezano z kanali po katerih te?e olje izpod pokrova odmi?nih gredi nazaj v karter, iz katrterja oziroma izpod batov pa plini potujejo v nasprotni smeri, proti pokrovu odmi?nih gredi, kjer jih potem posesa nazaj v motor.Nekateri imajo ve? teh cevi, sem pa videl celo to da imajo nekateri tako povezan menjalnikov oddu?ek. Pa ?e to razlog za skrb bi bil ?ele potem ?e bi prvei motorji tega ne imeli novej?i pa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike (ob?utne) ni nobene, pa saj je tudi nisem pri?akoval. Tudi da mi ?la manj ne bi rekel, ?eprav ?e vedno nisem filtra speljal stran od ma?ine proti dovodu hladnej?ega zraka. Cilj je bila samo ?tima zraven pa pride ?e prihranek pri menjavi filtra.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

YavarYe : saj vem kaj ti misli? in da so plini iz olja pod pokrovom ventilov, samo tukaj smo govorili o eni cevi ki nima ni? povezave kjer koli z oljem.Ta cev za katero ti govori? je ?e zmeraj pri vseh modelih.Ta cev za katero pa smo se pogovarjali da manjka, pa je cev ki v njo vstopa zrak od zunaj in je dodatno speljana pod loputo.Vmes pa ?e ma kot nek resonator mali.Zrak od zunaj gre po debeli cevi na loputo in po tej cevi nekam pod loputo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V soboto zjutraj sem dobil odgovor od AS Skorenj?ek:

 

------------------------------------------------------------------

Spo?tovani,

 

za la?ji odgovor bi Vas prosil ?e mi po?ljete ?tevilko ?asije va?ega vozila. Tako bomo lahko nata?no videli, kaj je na motorju serijskega in kaj manjka.

 

V pri?akovanju va?ega odgovora Vas lepo pozdravljam.

 

S*** P********

AS Avtomobili Skorn?ek d.o.o.

 

------------------------------------------------------------------

 

Takoj sem posredoval ?e ?tevilko ?asije in sedaj ?akam na morebitni odgovor.

 

Danes sem pa dobil mejl ?e od avtocenter Serbinek:

 

------------------------------------------------------------------

Spo?tovani!

 

Va?a Mazda in Mazda od znanca, se malo razlikujeta v sistemu vbrizga, kar je povezano tudi s to cevjo, za katero spra?ujete. Nekateri modeli jo imajo, nekateri pa imajo original blendo, naprimer kot je va?.

 

Lep pozdrav,

 

Vodja servisa

R***** K*****

------------------------------------------------------------------

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

helo folk js tuki mal brskam pa mazde ob?udujem ko mam js tut mazdo 323 f pa jo tut tk na easy rihtam pa me mal va?e izku?nje zanimajo prosil bi pa ?TAJERCA ?e bi mi lahk napisal svojo cifro gor na forum kr bi ful rad te nekaj vpra?al ko me vlk stvari zanima za tvojo mazdo da bi te osebno kaj vpra?al prosim ?e mi jo napi?e? pa te pokli?em please ajt dr?te se pa mazde rihtite

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
    • Takole bo bolj prav z novo temo, ne vem zakaj bi mešali Forda in še vse druga v temo CX-30..... 🤔  Kar se pa tiče izbire se pa tako ve cx-30 🤗😉 Lahko pa mu še Fordaši kaj svetujejo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.