Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj smo se s prjatli zmenil, ?li driftat, ni hudi?, crkne servo.

 

Sumim, da je blo tkole. Ko sm delal optiko sm na?u na konc tega eno objemko, ?e dost zjahano. Dam dol pa zategnem z unim za ?ice spenjat. Pol sm par dni nazaj opazu, da je ATFa ?e ?ist na min, zato mal dolijem. V nedeljo sem v par ovinkih v rde?e nabil, servo pumpa nabije pritisk, kaj je ventil delu ni znano, ampak lahk bi mal pritisk sprostil, in je pr straneh ven udarl. Lu?ica na tleh.

 

Kje to?no se je uscal, je te?ko re?t, ker nimam opreme da bi kej razdiral, k mojmu mehaniku pa tud ?e nism hodu, ker mi je zadnje bremze uni?u ?e bl kot so ble (se jih je lotu s kle??ami, jih skup stisnu pa je jih lepo zablokiral), in me nekak ne mika, da bi ?el ?e servo po isti poti (?e kej ?e dela, uni?it do konca).

 

Mal sm gledu po netu, servo je draga zadeva in me zanima, ?e kdo to obnavlja, pa kolk bi me to po ?epu udarl.

 

Moja draga je spet najebala po slu?beni dol?nosti sramezljiv.

Napisano

Objemko za kable, to misli? vezico?

 

Eno servo pumpo imam jaz od MX-3 samo je bila malo na de?ju tako da je za sprobat ?e deluje. Si pogledal ?e se vidi ?e samo kak?na cev spu??a? ?e ne se pa kej naokol oglas in bomo pogledal

 

 

pa si se mogo?e po BTCju v nedeljo vozil? Bi lahko pri?el na A.com sre?anje

 

 

Mehanikov je pa dovolj tako da ?e trenutnemu ne zaupa? pa drugam

Napisano

Zdej je vezica. Gledal nisem ni?, ker pod avto ne morem, in ?e plasti?no za??ito ma spodaj, ki bi jo moral od?raufat. Od zgoraj se ne vidi, kje to?no je problem. Pomojem je pumpa vredu, in je drugje problem. Zgleda da je blo preve? pritiska v sistemu pri visokih obratih in nekje ni zdr?al, kje bi moral pa od bli?je pogledat...

 

?e ne se pa kej naokol oglas in bomo pogledal

Kje, kdaj, a ma? to prov delavnico? Ker druga? moram tud olje, filtr, benz filtr pa sve?ke menjat.

 

A lahko kdo priporo?i k?nga mehanika k ma ob?utek za mazde?

 

 

V nedeljo smo pr?li mal pogledat, za nekje 15 minut.

Napisano

volan ima? trd ali je normalen?

 

?e bi pumpa ?la pomoje nebi bilo tako mastno, imam na sumu celo letev da je kak tesnilo spustil.

 

Poskusit man?ete dol pobrat in pogledat ?e se kaj vidi.

 

 

Nisem ?e podiral tega tako da ve? ne morem pomagat

Napisano

Volan je trd, pumpa pomojem dobr dela, ampak sm jo odklopu zdej, da ne pumpa v prazno, ker je itak ves ATF odtekel v par sekundah. Ta guma je prov preklana, kjer sm ozna?u, tko da je od tam ven ?pricnl, ker je blo vse naokrog mastno.

 

Najbolj? bi blo itak cel mehanizem dol od?raufat da se celga vid, sam nimam dvigalke pa stojal, sam eno improvizirano rampo...

Napisano

Zakaj bi bilo enstavno, ce se da komplicirat ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.