Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

no no ne hvali se men tud dela vse na max pa nimam take ki?te :D

 

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno sem iz boja z ZM d.d. iz?el kot zmagovalec, pa brez odvetnika in mi bojo pla?al nastalo ?kodo, oujea! :danzoman::P:rozico::vino:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz bom pa pomoje v petek prodal stare komponente gajbe :D in nabavo:

AMD Phenom X4 920 2.8Ghz

ASUS M3A78

2x 2GB 800mhz

GTX 260 EXTREME Core 216 896MB

 

Ceno povem ko mi bo kolega povedal kolk popusta lahko dobim

 

?e v prvi vrstici si falil, tolk o tem, zakaj pa si sam razlo?i, pa jebala te cena.

 

 

Pa moram se pohvalit da sem v?erja stal 1,5 ure na avstrijski avtocesti, na prehitevalnem pasu in gledal ALI G - ja. Zakaj ? Zato ker je blo 0.5 m snega na cesti, pa v 10 minutah ga je padlo 6 centimetrov, potem pa so se ?e neki tovornjakarji smi zlo?l, v grabn al pa ograjo. <_<

Pot od Aren Alianz do doma je trajala 8,5 ure. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cestitke za ta ne-slavni rekord :D

 

Ni za govort, ?e par slik, ki sem jih naredil med potjo

post-3-1234953198_thumb.jpg

post-3-1234953224_thumb.jpg

post-3-1234953162_thumb.jpg

post-3-1234953209_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e v prvi vrstici si falil, tolk o tem, zakaj pa si sam razlo?i, pa jebala te cena.

 

 

ja vem... intel ni :P

 

:bravo: Samo res,zakaj si se za AMD odlo?o? <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bom pohvalu sebe, ampak sestrico moje MX-3 ... O?etovo 323 sedan 97' :P

 

V?eraj je po vseh teh letih, PRVI? na njegovi mazdi nekaj crknilo ... :bravo:

 

In to ...

 

Obupno ...

 

?ist cela familija iz sebe ...

 

Stro?ki pa to ...

 

 

 

STIKALO ZA PRILAGODITEV OSVETLITVE V ARMATURI :aaaaa:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AMD je zakon. :P

 

Cenovno ja.

Ostalo pa hvala lepa.

 

ajvar kaj to vozis? polo al kaj

 

WW transporter.

Pa tud 1meter ga nisem peljal sem "pozabil" vozni?ko v svojem avtu pred firmo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo kon?no, ?e 2 dni takle cajt pa bom na Lo?inju! :ljubezen::danzoman:

 

Jest sem se pa zapufal za 20 let! Sem tako ponosen nase da moram to deliti s celim forumom...ja kupil smo bajto, in konec leta je moja 5ka v nevarnosti da jo zamenjam za estrihe, parket, kable, toplotno ?rpalko itd.... :unsure::unsure:

 

Ampak bom pa potem vsem pametno razlagal da imam japonski parket in japonsko toplotno ?rpalko....bom takoj potem v kaki eKO reviji Moj Dom....

 

:hohoho:

 

Ni za govort, ?e par slik, ki sem jih naredil med potjo

 

post-3-1234953162_thumb.jpg

 

 

Pa ja niste imel nobebega alkohola s seboj da ne bi tele vinjete spucal :blink::blink:

:P :mi pijemoo:

 

 

AC/DC?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in konec leta je moja 5ka v nevarnosti da jo zamenjam za estrihe, parket, kable, toplotno ?rpalko itd....

 

zakaj pa nebi raje CX-7 prodal ? :D :D :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj pa nebi raje CX-7 prodal ? :D :D :D

 

?koda mi jo je ker je na plin predelana in stara ?ele eno leto, avto se je ravno povrnil v investiciji, zdej pa samo ?e +++++, pa 5ki novembra pote?e operativni leasing (na moj SPje). PAzi to odkupna 8.500? prodajna 20.000?.....

 

parket 1. kategorije...:)

 

Sicer mam pa ?e 2 vespi pa 1ga turerja, pe? nom hodu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans sm pa delu ko zmaj; po normativu ki ga mamo trenutno sem oddelu preko 20 ur efektive! Temu primerno sem zdej izmu?n. No prisotn sm biu dobrih 11 urc! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.