Skoči na vsebino

Mx6- 4ws ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No zdej pa ne vem al sm jst butast al kaj ... na youtube sem zagledal reklamo za mazdo mx6 "?e iz cajtov"...4ws ? prvi? sli?im :ne vem: :ne vem: :ne vem: samo 2.5 model al kako ? al se ze 1 leto vozim z 4ws avtom okol...n? jasn vglavnem.

 

 

Kdo kej ve? ve ?

 

Lp, COBO

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

Vem da ma preludka 4ws, za mazdo pa ?e nism sli?u. ?ist mo?no da ma (ampak najmo?nej?i motor), usaj tko je pr prelude.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

4ws, so imele nekater 626 z 4X4 pogonom ni pa nujno da so bile 4X4, za mx-6, pa prvi? sli?im, razen ?e je kdo ?aral in to prestavil v mx-6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Reklamo na linku ni nih?e pogledal ? :) Zato me predvsem zanima zakaj bi na uradni reklami pisalo 4ws. Poleg vsega me je pa ?e novi sodelavec ko je zvedel da imam mx6 takoj vpra?al " a pa je hudo ko se vsa kolesa premiakjo"...zato mi tut ni n? jasn...

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

pomoje bi moral imeti kak?no lu?ko v ?tevcu :ne vem:

 

sem pogledal reklamo, mogo?e so imela pa samo na japonskem 4WS, pa 929 so imele tudi 4WS

 

 

druga?e pa avto zadaj dvignit pa kolo dol in mal pregledat not :D

Napisano

2000R? To bi mogo?e pomenilo lahko celo 2.0? Razdret in prevriti kako je sestavljen zadnji konec. Kot je napisal Marko.

 

Je pa velikokrat tako, da imajo JDM (Japan Domestic Market) modeli fuul ve? opreme kot ostali svet. Tako ima ?isto naprimer JDM Nissan 100NX opcijo po vi?ini nastavljivega podvozja iz fabrke, airbage, ter predal za de?nik v boku (ko odpre? vrata)... Skratka Japonci so egoisti. :P

Napisano

2000R? To bi mogo?e pomenilo lahko celo 2.0? Razdret in prevriti kako je sestavljen zadnji konec. Kot je napisal Marko.

 

Je pa velikokrat tako, da imajo JDM (Japan Domestic Market) modeli fuul ve? opreme kot ostali svet. Tako ima ?isto naprimer JDM Nissan 100NX opcijo po vi?ini nastavljivega podvozja iz fabrke, airbage, ter predal za de?nik v boku (ko odpre? vrata)... Skratka Japonci so egoisti. :P

 

Evropejci pa dobimo prst v rit od opreme :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Reklamo na linku ni nih?e pogledal ? :) Zato me predvsem zanima zakaj bi na uradni reklami pisalo 4ws. Poleg vsega me je pa ?e novi sodelavec ko je zvedel da imam mx6 takoj vpra?al " a pa je hudo ko se vsa kolesa premiakjo"...zato mi tut ni n? jasn...

 

 

Cobo jaz mislim da nima? 4ws, vsaj v dveh letih lastni?tva nisem ugotovil da bi ga naj imela!!! Druga?e pa po reklami sode? mislim da je to mo?no samo pri V6 razli?ici, je pa res daq je tista 2000 oznaka tudi malo hecna???? :blink:

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Nimamm nimam :> sm ?u namensko motat :> Tok bolj?...poznam par lastnikov prelud ki so mastne dnarce od?teval ko je ?lo kaj narobe.

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

4WS je itak strel v prazno in se za to ni prijel tako, da si lahko kar zadovoljen da tega nima? ;)

33112_1.png

Napisano

Evropejci pa dobimo prst v rit od opreme :D

 

Mah bod vseu d se to ne dopla?a! :danzoman::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

4WS je itak strel v prazno in se za to ni prijel tako, da si lahko kar zadovoljen da tega nima? ;)

 

Ni res, mora? probat in ko se navadi?, se ti zdi da se sploh ne zna? ve? peljat brez.

Sicer ?e nagaja, pol je sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja ampak res, ?e bi bla tole nevemkaka oh in sploh inovacija, bi mel tut k?ni nem?ki orng vozovi pol tole notr! <_< :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja ampak res, ?e bi bla tole nevemkaka oh in sploh inovacija, bi mel tut k?ni nem?ki orng vozovi pol tole notr! <_< :ne vem:

 

So preponosni nase, da bi kaj skopiral od japoncev, to je za vsako stvar, zato raje kaj drugega potuhtajo, da jim japonci ukradejo izbol?ajo in nam nazaj prodajo, cnej kot nemci.

Je pa imel citroen v ZX-u nekaj podobnega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ciko boy...ki ima X9 2.5 mi je neki govoru da naj bi njegov avto mel 4WS, pa da mu ze pokajo nekatere stvari vzadi (koncniki itd.)

 

Bo sam potrdil... :P

:)
Napisano

Ciko boy...ki ima X9 2.5 mi je neki govoru da naj bi njegov avto mel 4WS, pa da mu ze pokajo nekatere stvari vzadi (koncniki itd.)

 

Bo sam potrdil... :P

 

Nima lahko mi beliva?, ker pol ko bi na mestu zavil do konca bi se mu tudi obrnila kolesa zadaj.

Poka mu pa ker je njegova celotna karoserija bolj boga. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

dej bo tole mal mim (OT) ane ampak js osebno sm za 4ws ... ob?utek je zakon :D glede mx6 pa ne verjamem

za 4ws :P ali pa? ...

Napisano

Ni res, mora? probat in ko se navadi?, se ti zdi da se sploh ne zna? ve? peljat brez.

Sicer ?e nagaja, pol je sranje.

 

Sam zakaj so potem to zadevo za?el opu??at? Predrago?

 

 

 

So preponosni nase, da bi kaj skopiral od japoncev, to je za vsako stvar, zato raje kaj drugega potuhtajo, da jim japonci ukradejo izbol?ajo in nam nazaj prodajo, cnej kot nemci.

Je pa imel citroen v ZX-u nekaj podobnega.

 

?e se dobro spomnim so imeli pri Citroeno tole malce druga?e u?timano - ni bilo aktivnega krmiljenja ampak pasivno glede na obremenitev zadnje obese or smth.

33112_1.png

Napisano

Sam zakaj so potem to zadevo za?el opu??at? Predrago?

?e se dobro spomnim so imeli pri Citroeno tole malce druga?e u?timano - ni bilo aktivnega krmiljenja ampak pasivno glede na obremenitev zadnje obese or smth.

 

Verjetno cena in zarad folka, ki je zapel v kak robnik inpotem je bilo cel kup $$$.

 

Citroen, tam se ni obra?alo vsako kolo zase ampak se je kar cela prema premikala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.