Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

evo prijatelji moji; skupio neku kintu, pa da je odmah ubijem... imam u mislima neki loncic.. evo sto mi je u mislima:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

naravno, recite kakva vi imate iskustva s njima (ako ste ih imali / imate ili pak poznate nekog tko ima..)? nebi volio da je preglasni, dakle, nemislim skidati nist dole s auspuha, samo deti umjesto svog lonca - ovaj lonac.. slobodno napisete svoje komentare - bez cenzure ili zadrske govora.

 

razmisljal sam staviti ili jednoga ovoga (s desne strane) ili pak dva komada.. naravno i na tu ideju bi volio citat komentare.. :palac

 

necu se ljutiti, primam kritike, komentare, kudite me - ili pak predlozite nest trece.. dakako, ako ima ko od Vas saznanja o nekim cjenama di bi se tak nest dalo nabiaviti nek slobodno napise. slike su preuzete sa tpautoshop.com i tamo mozete vidjeti i cjene istih. naravno, stavite i neke cjene drugih ljudi koji prodaju isto (napisite kako se krecu cjene kod Vas u SLO..?)

 

unaprijed HVALA! :rispekt:

Napisano

Hmmm,vsi so lepi.....mogo?e ?e najbolj ta zadnji! :whatever: Odlo?i se pa? glede vrednosti in kvalitete,pa? po svojih mo?nostih. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Meni se tudi zadnji dopade!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A kdo ve a je pri nas 2ni izpuh ?e zmeri mission impossible ? Torej No-GO homolomo...ali so kake cake ?

 

drugi po redu kod nas dojde cca. 70?; a za homo neznam.. prvi po redu ima za podesavanje glasnoce i dojde cca. 150?... meni se vise dopada ovaj prvi. naravno, prvi i zadnji su 30cm dok je drugi 20cm duzine..

Napisano

?e ta ko sem ga jaz kupo za 100? in mu nastavla? glasnost nima homologacije. Je pa ena stvar, ?e pozna? koga da ti na lonec nardi oznako E pa ?tevilko dr?ave v krogu pa ne rabi? a-testa samo ra?un, ker potem je ?e lonec tovarni?ko homologiran in ti ga samo v karton?ek vpi?ejo :D

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Na hrva?kem poglej ,lonci Lastov?i? iz inoxa imajo lepzvok.Imam jaz gor pa kolega na hondi vti pa je zvok res fenomenalen.Homolomo pa si ?e nekak zrihta?...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Na hrva?kem poglej ,lonci Lastov?i? iz inoxa imajo lepzvok.Imam jaz gor pa kolega na hondi vti pa je zvok res fenomenalen.Homolomo pa si ?e nekak zrihta?...

 

ima mozda tko kakvu sliku od Vas kak bi to zgledalo?

 

recimo:

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

ima mozda tko kakvu sliku od Vas kak bi to zgledalo?

 

recimo:

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

slik je lahko dosti, eni so japaner style ,oblika po ?elji ti naredijo kako ho?e?.?e si bil mogo?e na drag race v SG zadnji?, tam si lahko videl na dveh hondah NSX te izpuhe.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

slik je lahko dosti, eni so japaner style ,oblika po ?elji ti naredijo kako ho?e?.?e si bil mogo?e na drag race v SG zadnji?, tam si lahko videl na dveh hondah NSX te izpuhe.

 

ma sve ok, znam ja kako izgledaju ti auspuhi 'uzivo'. ali jos nisam videl ni na jednoj 323f BA uzivo.. (te slike me zanimaju)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.