Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam en problem.Imam mazdo 323f letnik 95 brez homologacijskega karton?ka.Zdaj pa sem si zatemnil ?ipe pa me zanima kam se naj obrnem za pridobitev tega karton?ka?Namre? rabo bi nekak?ne podatke o prvi registtraciji ali nekaj podobnega.Prosim ?e mi lahko kdo pomaga!

Napisano

Prvo kontaktiraj z upravno enoto kjer je bil avto prvi? registriran. Iz upravne enote (po faxu) sem potem jaz dobil kopijo kartona o prvem tehni?nem pregledu kjer je bila vpisana ?t. homologacije. Ta karton in pro?njo sem poslal generalnemu uvozniku Mazda avtomobilov kjer so mi naredili karton?ek (stari) - pla?al cca.25EUR. S starim karton?kom sem od?el na LPP in homologiral kar sem imel za homologirati + pla?al in dobil ?e novi karton?ek. To je to, nekaj dela je ampak se da urediti.

lp, Grega

Napisano

UUUU grega tole se pa lepo sli?i :hohoho:

Izku?ne se ?erijo a ne :bravo::bravo:

 

To?no tako kot si reku!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Preve? komplicirate, tega originalnega karton?ka sploh ne rabi? ! Pa predno bo kdo u luft sko?u, sem to naredu cca 1 leto nazaj, pa imam pravtako avto letnik 94.

Lepo se prijavi na LPP-ju pa ti bod vse zrihtal,dobil bo? nov karton za homologacijo in to je to, sevesda pa mora? imeti paprje od folije ki je na steklih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Javar, kaj pa a se kej zakomplicira ?e je avto iz tujine, npr. iz ?vice biv prpelan! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Javar, kaj pa a se kej zakomplicira ?e je avto iz tujine, npr. iz ?vice biv prpelan! :ne vem:

 

Ga pele? na homologacijo pa ti tam vse zrihtajo, ti samo pla?a?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tud jst sm nek prebrou da avto samo pripelje? tja, za prodobitev informacij o vozilu pa je zadov?en LPP, sam ker se jim to ne da fursirajo folk da sam ska?e po te karton?ke. Jst vem da ?e bom kj homologeru ne bom pla?evou starga karton?ka, kr naj se mal pomatrajo sami. Na koncu koncev mastno pla?a? t.i. homologacijo torej naj se mal potrudjo.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jz se grem pa jutr prjavt za moj "mesarski" odbija? :D in use ostalo :danzoman:

 

Sam kva so me pr GTjki pol na?ponal, k sm najprej rabu duplikat od tkt k je biv avto uvo?n in sm ga ?aku pa ?aku lep cajt, pa ske?iru 10 jur?kov SIT, no pol pa ti itak nardijo novga, fakin birokracija in prjavlanje ke?a na vse konce! <_<:(

 

Kok so pa kej te?ni zdej na LPPju, kdo nej pove ko je biv zadne cajte kej pr njih! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Gorencem sploh ni treba tja hodit, mamo vse bolj pri roki. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:danzoman: jaz zdaj ko sem bil na lpp nisem mel problemov sploh avta ni prav pogledo samo papire in je ze nakaj stemplal ter rekel da dobim homologacijo po po?ti :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tako...za?eli so se postopki homolomo pri moji Suzzy!

 

Zra?ni filter, auspuh, pragovi, spredaj dodatek na obija?u kot spojler?k, zadaj mrbit tud neki in spojler na vratih prtlja?nika.

 

Vpra?anja:

 

1) Se mi bolj spla?a homolomo vse na enkrat, al bolje vsako posebi?

 

2) Kako porihtat papirje za vse dodane dele, ?e nimajo EVRO certifikata, oz. oznake (al neki takega)?

 

3) Pozna kdo koga na LPP, al bi mi pa pomagu pridit skozi vse skupi, brez da si kurim po nepotrebnem ?ivce, ker jih rabim zarad ?enske?

 

4) ?e se spomnim ?e kaj, pripi?em!

 

Hvala za odgovore!

 

Itak sem nekaj pozabil!

 

5) Obstaja kje v okolici NM oz.na dolenjskem kaka taka homolomo in?titucija, da mi ne bo treba v Lublano, ker je mam poln kufer?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

na ?alost bo? izgubil ?e veliko ?ivcev :D

 

je ?e RTI v MB poleg LPP v LJ

 

 

za vse dele pa potrebuje? TUV certifikate druga?e ne bo ni?, pa ne se zajebavat z ponarejanjem, ker ima? lahko samo probleme <_< (so za?eli preverjat dokumente)

 

 

Se, da tudi druga??e dobit papirje, samo to bo moral povedat kdo ki to pozna.

Napisano
:bravo: u style,ti zrihta vse papirje,pa vse naenkrat homologirat,brez kakih problemov sploh :danzoman:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

No...tako...se mi pa ne bo treba vozit v lublano al pa kam drugam, ker homologacijo opravljajo na AvtoKrka v Kr?kem!!! Sam postopek stane cca 64?.

 

Bobi...kje pa je ta "u style"?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Mislim da je mozno opravljat homologacijo tudi pri avto krka. Vsaj pri nas v ?empetru na tehni?nih naj bi se po novem dalo(za podvozje vem da ja).

Napisano

No...tako...se mi pa ne bo treba vozit v lublano al pa kam drugam, ker homologacijo opravljajo na AvtoKrka v Kr?kem!!! Sam postopek stane cca 64?.

 

Bobi...kje pa je ta "u style"?

 

poisci v googlu pa ti vrze naslov ven se vse prek e maila zmenis in slike posljes kaj bi rad homolomo on pa tebi papire

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Nekaj me zanima...

?e bi si na pokrov motorja prilepil zra?nike...

 

Je treba to homologirat?

 

LP

 

JAAAAA :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 9 let kasneje...
Napisano

Zanima me ?e rabim morda homologacijo za zamenjavo feltni na avtu? Sedaj na oktaviji imam tvorni??e alu 15" in bih njih pustu za zimo. Ho?em kupit te univerzalne feltne: https://www.liderpnevmatik.si/alu-platisca-znamke/carmani/11-rush-387/6.5x16-et50-5x112-57.1-79121?car=22970

Na oktavijo lahko grejo feltne od 15 do 18", tele so 16". Sedaj ne vem ?e lahko te feltne dam na avto in potem grem skoz tehni?ni prez problema?

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

V homologacijskem kartoncku ti pise katero dimenzijo gum lahko das gor in pa cola. Drgac pa zna biti tudi nalepka na vratih kjer je to zavedeno :).

Napisano

V homologacijskem kartoncku ti pise katero dimenzijo gum lahko das gor in pa cola. Drgac pa zna biti tudi nalepka na vratih kjer je to zavedeno :).

Ni vedno tako... jaz nisem imel ne na vratih ne v karton?ku vpisanih 17-k pa so mi jih potem naknadno morali vpisati v homologacijski karton?ek. ;)

 

 

Napisano

Hvala. Na kartonu mi je vpisana samo dimenzija katero trenutno imam 195/65 R15. Torej ne morem dat ni? ve?. A za moj model je ?koda napisala da lahko gre od 15 do 18".  :(

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Ja sej ravno to govorim. Te dimenzije katere imas vpisane imas po zakonu lahko gor. Ce bi pa rad dal drugo dimenzijo jo moras pa potem naknadno homologirat.

Nerabs nic komplicirat poklic na LPP pa pras ce lahko omenjeno dimenzijo in pa colo homologiras, das tistih 30-40e in je mir. Alpa jim poslji mail :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.