Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

No ?e v naslovu vidite v ?em je problem ?le so mi zavorne plo??ice!!

 

No zdaj bi pa rad kak?no mnenje kam naj grem kupit plo??ice v ok. Dom?al?!

Ali kupim kak?ne navadne ali malo bolj?e in a se spla?a?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

ce hoces met bolj sportne, potem pa EBC (en tip v domzalah prodaja) se ne spomnem imena, bo ali amrko povedal ali je napisano v moji temi zavore v tem podforumu

ce bi dal navadane potem od nippan parts ali pa ferodo...za ferodo poklic na motomat v LJ (siska) www.motomat.si

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EBC = velik ???

 

Ja sej nebi kupoval tiste ta "hude" ampak ?ist obi?ne.Bla? jih je kupil za protona in niso bili ni? dra?ji kod lucasove.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj !

 

Sinter v ljubljani , ma vse na zalogi , pa se ful ugodno. Cesta v mestni log , na vi?u.

 

Ce bo delu ta mlad fant , povej da te je poslau un s ta zlato mazdo .

 

LP !

 

 

khm off topic, move to the Chat is back !!!

 

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj !

 

Sinter v ljubljani , ma vse na zalogi , pa se ful ugodno. Cesta v mestni log , na vi?u.

 

Ce bo delu ta mlad fant , povej da te je poslau un s ta zlato mazdo .

 

LP !

 

 

da mu bo ra?unu trojno? :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce trese se da tud diske sam pobrusit , pa delujejo pol cist ok. Disk te bo prsu , originalen , komad okrog 100-150 evrov . Se splaca premislit.

 

Brusenje je cist ajnfoh zadeva. Jo obvlada vsak k se ukvarja z zavorami. Ce mas seveda se kej mase na diskih....

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da mu bo ra?unu trojno? :hohoho:

 

 

Racunamo na tvoj sarm da za nas zbijas ceno .... :jupiii:

 

ne bi brusil, ker pol cez 3000km bo spet isto...pa mu ni treba originalnih kupit, ze brembo dobis za 40 eur po komadu

 

 

Kje to ? js se ravno spravlam od 9 komplet zavore gor dat ... morda ni slaba ideja...

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zemir a si ?e zrihtu in za kok gnara?

 

Loh ti dam jz cifro od enga kolega iz Kamnka, k se profesjonalno ukvarja z bremzami! :danzoman::D

 

Ma sem kupil ene edine ki sem jih lahko dobil takoj vse povsod je treba ?akat da jih naro?ijo <_<

Dobil pa sem kao ene japonske MK KASHIYAMA.Pa baje pa?ejo tud na Mx 5 :D

Cena pa je bila 23 ? z popustom :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.