Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

do koliko konjev se lahko meri na teh valarjih ?

 

Kaj se boji? da bi tvoji konji potrgali valje al kaj!!!? :hohoho::hohoho::hohoho:

joke!!! :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

do koliko konjev se lahko meri na teh valarjih ?

 

Kaj se boji? da bi tvoji konji potrgali valje al kaj!!!?

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

Napisano

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

 

Sej mislim da vem kje je po slikah sode?e.?e pa slu?ajno ne najdem te pa pokli?em.

Napisano

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

 

 

Bilo jih je 140 konjev ja ,zdaj jih je ve? :D:D:D .Druga?e pa nisem mislil za svoj avto to .

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Glede na to, da niso pomerjeni to ni? ne velja. :bravo:

Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.

Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.

Napisano

Glede na to, da niso pomerjeni to ni? ne velja. :bravo:

Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.

Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.

 

Jaz sem :bravo:

Napisano

lepo!!

 

 

videl ?tajerce (lepo vas blo vidt) nasledni? grem zudi jaz!!!

Druga?e pa rezultati so lepi,?e ne drugega ste vsaj na realnih podatkih kako in kaj se dogaja koliko konjev in navora znori ko jih na?ene?!!!

 

:D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lepa, elegantna krivulja. Priznam, da sem podcenjeval tvoj CAi in ?e malenkosti, ki si jih do danes zatajil. :P Sicer pa zanimiv navor, isto krivuljo ima marko, ko tam na sredi nekje navor posko?i, potem pa lepo po?asi pada, ampak obenem se tam za?no konji in predvidevam, vle?e kar lepo enakomerno. ?koda ker je najve?ja mo? ?e pri 5200 RPM, mo? pa potem od 5600 pada vse do blokade (ki je predvidevam ?e 1000 obratov vi?e.

Isto sem opazil na Tichevi krivulji, motor se sicer vrti kar visoko in z lahkoto ampak proti koncu mu mo? kar lep ?as pada. Vsaj v tem se lahko pohvalim, da meni pada le zadnjih 500 obratov. :bravo::P

Sicer pa moj graf je pa takle:

Objavljena slika

 

V prvi meritvi, ko sem imel gor konusni filter (v ?katli zaradi toplote) mi je pokazalo 137 konjev mo? pa je bila od 5500-7000 RPM skoraj ravna, pa tudi druga?e sta bili krivulji malo lep?i. Mislim da je ?as za CAI a'la Zemir & nov izpu?ni sistem 6cm zunanji fi cevi. :danzoman:

Napisano

No ja res ve? ka?e kot matejeva krivulja samo ima Matej lep?o linijo krivulje :D:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zelo zadovoljen z vsem skupaj! Res je blo fain! Zadovoljen tudi s svojim rezultatom (sicer ne s 150HP) ampak odnosno s +10HP proti zemirju (moj ima le 300k km). Pa tudi pokadil ni "preve?". ?e ve? takih sre?anj! :jupiii:

:)
Napisano

Sedaj ko sem naredil primerjavo grafov sem tudi jaz zadovoljen! A ve? zakaj moj avto tako vle?e? Ker ima Honda?ki sindrom, malo navora (?eprav je v bistvu ?isto lepo razporejen ?ez vse obrate, dokler ne za?no vle?t onji v vi?jih obratih) in mo? v veliko vi?jih obratih kot ostali. :blink: Ironi?no ima tak sindrom tudi 323C ki sem jo dal za primerjavo z Matejvim grafom.

 

Sicer so pa tudi meni ve? tak?na produktivna sre?anja. B)

Zdaj pa bej?mo tunat te hr?ke o vemo od kje se ?teje tuning. :P

Napisano

No dyno uspel moram re?t da sem pri?akoval kak?nih 5 KM ve? ampak ni slabo :bravo:

Najbolj me je razo?aral Tich z 2,5 V6 in 150 konji pa? mazda in prevo?eni.Najbolj presenetil pa matej z Mx-3.

Je pa zanjimivo za pogledat navor res da ga je nekaj manj kod serijsko je pa non stop.Za?ne od 3.5k oratov in je skoraj enakomeren tam do 6k.No zdaj saj vem da VRIS ?e zmeraj deluje :P:D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.