Skoči na vsebino

Mazdino dirkali??e

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Qwerty, ?e je 3D driving school zate dirka?ka igra potem ti priporo?am, da nikoli ne gre? delat izpit, ker ?e bo? dirkal na izpitni vo?nji ti ziher ne bodo dali vozni?kega ;)

 

OK, ?alo na stran: 3D Driving School ali pa kaj podobnega bi lahko uporabljali tudi v avto ?olah in bi s tem prihranili marsikateri evro. ?e posebej za popolne za?etnike bi lahko dolo?eno ?tevilo ur prebili ravno na tak?nih simulacijah ne pa da jih ?e drugo ali pa tretjo uro rinejo na ceste v pravi promet.

33112_1.png

Napisano

Kaj 3. uro, prvo !!!!!!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj 3. uro, prvo !!!!!!!

 

A to vse? ?zmeden? Ok mene vem zakaj je dal prvo uro na cesto, ker sem doma ?e pridno vozil naokoli pa je videl, da ve? ali manj bo ?lo brez te?av tudi na cesti.

 

Ampak kako pa tisti, ki so prvi? za volanom pa da jih prvo uro na cesto spustijo?

33112_1.png

Napisano

Ok mene vem zakaj je dal prvo uro na cesto, ker sem doma ?e pridno vozil naokoli pa je videl, da ve? ali manj bo ?lo brez te?av tudi na cesti.

 

He he,pri meni blo isto. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

mene pa drugo,..pa nisem hotla it..ha,..zdj se me pa ne sprav iz avta sploh.....no ja,..mazda kriva :D

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Qwerty,od vseh dirka?kih iger,ki si jih na?tel,ni nobene "prave" dirka?ine,same arkade. :whatever:

 

Word. :bravo: Sam na PCju ne igram ve? kaj dosti ampak druga?e pa kolikor vem je GTR tisto pravo. Svoje ?ase sem bim pa nor tudi na CMR2, ki je bil za tiste ?ase sploh nekaj huj?ega, kar se rallya ti?e in sem ga kar obvladal. Qwerty, upam, da bo? imel na cesti malo ve? pameti, poznam nekaj ljudi, ki so igrali arkade cele dneve, ko so dobili pa izpit pa kar niso morali razlikovati resni?nega ?ivljenja od igre pa ka-bum... <_<

 

A to vse?

 

Ja mene tut. To je o?itno kar standard pri nas mo?kih, itak znamo ?e od prej voziti avto, vsaj jaz sem se u?il za hi?o na orja?kem travniku. :D V promet pa nisem ?el dokler nisem imel izpita (kwa je to adrenalin, ko gre? sam prvi? na cesto, ali celo na AC!)

 

Zemir, kdaj so ti pa paparazzi spojler?ek spi?kil, kokr vidm ga nima?! <_<:hohoho:

 

to je JDM verzija, mora biti to tko, da je ?im la?ja. :rispekt: Lepo, da vsaj en ni offtopic. :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.