Skoči na vsebino

Cvi?ek v mazdo 626 GF-GW diesel


jalt

Priporočeno sporočilo

Zanima me ?e se kdo vozi na cvi?ek z Mazda 626 diesel letnik 2000

 

"Cvi?ek"???

Dobro je dati v navednice, da ne bi kdo pomislil, da gredo dizela?i res na dolenjsko vino.

Moderni dizli so zelo ob?utljivi na vsebnost ?vepla v gorivu in "cvi?ek" ga vsebije precej ve? kot "sovinjon", ki naj bi predstavljal Evro dizel. Kot si mogo?e opazil nakaterim foruma?em ?e ta, ki naj bi izpolnjeval standard (EU ne vem kateri), ni zadosti kakovosten in povzro?a pacanje injektorjev in filtra saj.

 

?e mene vpra?a? je odgovor NE!!!

 

Prihranek s "cvi?kom" je dale? od stro?kov za zamenjavo injektorjev in visokotla?ne ?rpalke, da ne omenjamo mo?nost kontrole in kaznovanja carinskih organov po celi SLO. :policaj::policaj::policaj:

 

Na "cvi?ek" gredo stari "kavni" bosch mlin?ki, ki se ne obirajo niti, ?e jim nato?i? jedolno olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole si pa rahlo zame?al :P

 

Pri biodizlu se voha friteza

 

Smo se z fritezo peljali naza s polske. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jalt, sicer pa ?e se ?e kdo vozi s t.i. cvi?kom, mo?no dvomim, da bi v javnem delu foruma (dostopnem vsakemu s tega planeta), da bi kdo objavu oz. potrdiv, da se vozi z njim, pol bi ga pa kar naenkat pohopsal in bi pla?u ko "?ut"!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jalt, sicer pa ?e se ?e kdo vozi s t.i. cvi?kom, mo?no dvomim, da bi v javnem delu foruma (dostopnem vsakemu s tega planeta), da bi kdo objavu oz. potrdiv, da se vozi z njim, pol bi ga pa kar naenkat pohopsal in bi pla?u ko "?ut"!

 

 

Jaz sem se skoraj eno leto uspe?no vozil z cvi?kom :pepsi: , sam to je blo z VW-jem.

 

V mazdo ga jaz raj?i ne bi dal, vsaj v novej?i letnik ne!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Cvi?ek"???

Dobro je dati v navednice, da ne bi kdo pomislil, da gredo dizela?i res na dolenjsko vino.

Moderni dizli so zelo ob?utljivi na vsebnost ?vepla v gorivu in "cvi?ek" ga vsebije precej ve? kot "sovinjon", ki naj bi predstavljal Evro dizel. Kot si mogo?e opazil nakaterim foruma?em ?e ta, ki naj bi izpolnjeval standard (EU ne vem kateri), ni zadosti kakovosten in povzro?a pacanje injektorjev in filtra saj.

 

?e mene vpra?a? je odgovor NE!!!

 

Prihranek s "cvi?kom" je dale? od stro?kov za zamenjavo injektorjev in visokotla?ne ?rpalke, da ne omenjamo mo?nost kontrole in kaznovanja carinskih organov po celi SLO. :policaj::policaj::policaj:

 

Na "cvi?ek" gredo stari "kavni" bosch mlin?ki, ki se ne obirajo niti, ?e jim nato?i? jedolno olje.

 

Ja Blindek, na pravi Cvi?ek pa nebi doug laufala niti znamenita Golf "dvica" :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
    • https://www.mazda.si/vozila/mazda-cx-80/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVJhOsxxq3KTU2LpEGFXQb_u25m0jxIzW4gM7JissHllEenoSInfcjhoC1HoQAvD_BwE   Nehajmo se hecati!
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.