Skoči na vsebino

Cvi?ek v mazdo 626 GF-GW diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e se kdo vozi na cvi?ek z Mazda 626 diesel letnik 2000

 

?zmeden?...mi bi se lahko kve?jemu z refo?kom. :P:hohoho:

 

 

Napisano

zdej ne vem koliko so kaj odporne na cvi?ek, samo jaz se nebi, ker lahko potegne kar velike stro?ke, ?e ne z popravilom pa ko Carina naredi pregled in sledi kar lepa kazen.

 

Pa morda kdo ve kolk je kazen ?e te dobijo

Napisano

Zanima me ?e se kdo vozi na cvi?ek z Mazda 626 diesel letnik 2000

 

"Cvi?ek"???

Dobro je dati v navednice, da ne bi kdo pomislil, da gredo dizela?i res na dolenjsko vino.

Moderni dizli so zelo ob?utljivi na vsebnost ?vepla v gorivu in "cvi?ek" ga vsebije precej ve? kot "sovinjon", ki naj bi predstavljal Evro dizel. Kot si mogo?e opazil nakaterim foruma?em ?e ta, ki naj bi izpolnjeval standard (EU ne vem kateri), ni zadosti kakovosten in povzro?a pacanje injektorjev in filtra saj.

 

?e mene vpra?a? je odgovor NE!!!

 

Prihranek s "cvi?kom" je dale? od stro?kov za zamenjavo injektorjev in visokotla?ne ?rpalke, da ne omenjamo mo?nost kontrole in kaznovanja carinskih organov po celi SLO. :policaj::policaj::policaj:

 

Na "cvi?ek" gredo stari "kavni" bosch mlin?ki, ki se ne obirajo niti, ?e jim nato?i? jedolno olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Na "cvi?ek" gredo stari "kavni" bosch mlin?ki, ki se ne obirajo niti, ?e jim nato?i? jedolno olje.

 

In za njimi lepo di?i po pomfriju :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

tole si pa rahlo zame?al :P

 

Pri biodizlu se voha friteza

 

Smo se z fritezo peljali naza s polske. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jalt, sicer pa ?e se ?e kdo vozi s t.i. cvi?kom, mo?no dvomim, da bi v javnem delu foruma (dostopnem vsakemu s tega planeta), da bi kdo objavu oz. potrdiv, da se vozi z njim, pol bi ga pa kar naenkat pohopsal in bi pla?u ko "?ut"!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Na Dolenjskem, kar redno izvajajo carinske kontrole goriva v vozilih. So pa na udaru predvsem starej?i letniki dizela?ev.

33112_1.png

Napisano

Jalt, sicer pa ?e se ?e kdo vozi s t.i. cvi?kom, mo?no dvomim, da bi v javnem delu foruma (dostopnem vsakemu s tega planeta), da bi kdo objavu oz. potrdiv, da se vozi z njim, pol bi ga pa kar naenkat pohopsal in bi pla?u ko "?ut"!

 

 

Jaz sem se skoraj eno leto uspe?no vozil z cvi?kom :pepsi: , sam to je blo z VW-jem.

 

V mazdo ga jaz raj?i ne bi dal, vsaj v novej?i letnik ne!

Napisano

mi lahko kdo to malo bol razlo?i? Prvi? sli?im da bi se kdo vozil z cvi?kom? A to vsi mislimo vino? :blink:

komu sploh na pamet pride kaj takega??

Napisano

cvicek je kurilno olje...cvicek zaradi tega ker je take menstruacijsko rdece barve :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

"Cvi?ek"???

Dobro je dati v navednice, da ne bi kdo pomislil, da gredo dizela?i res na dolenjsko vino.

Moderni dizli so zelo ob?utljivi na vsebnost ?vepla v gorivu in "cvi?ek" ga vsebije precej ve? kot "sovinjon", ki naj bi predstavljal Evro dizel. Kot si mogo?e opazil nakaterim foruma?em ?e ta, ki naj bi izpolnjeval standard (EU ne vem kateri), ni zadosti kakovosten in povzro?a pacanje injektorjev in filtra saj.

 

?e mene vpra?a? je odgovor NE!!!

 

Prihranek s "cvi?kom" je dale? od stro?kov za zamenjavo injektorjev in visokotla?ne ?rpalke, da ne omenjamo mo?nost kontrole in kaznovanja carinskih organov po celi SLO. :policaj::policaj::policaj:

 

Na "cvi?ek" gredo stari "kavni" bosch mlin?ki, ki se ne obirajo niti, ?e jim nato?i? jedolno olje.

 

Ja Blindek, na pravi Cvi?ek pa nebi doug laufala niti znamenita Golf "dvica" :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja saj sumljivo je blo, ampak nikoli neve? kaj si vse ljudje zmislijo...

 

sicer sem pa jaz po novem tudi voznik dizla in 100% nebi tega noter dajal <_<

 

niti bio dizla nebi(?e kdo postane za mano la?en)

Napisano

Ma? prov ja, kerga bemfića pa vozi? zdej, kaj pa je s Korejcem, a si ga ?e zdilova al se dela na tem da odleti od hi?e? :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

doma je ?e 525DA

 

korejc pa ?e je doma in ?aka na to da ga poslikam in dam v oglase

 

Kok pa prbl ho?e? zanga? Lah na ZS.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.