Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

hehe brez j...sklonjeno je "megaselit" kar pomeni "megasela"

 

moram reci, da sem razocaran nad njim, ker nisem opazil, da bi blo kaj boljse...se vedno tolce ena od sob in ni blo kakega efekta...sicer sem ze spraznil flasko...

zdaj bom probal se s STP-jem, bomo vidli, ce boj kaj boljs

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe brez j...sklonjeno je "megaselit" kar pomeni "megasela"

 

moram reci, da sem razocaran nad njim, ker nisem opazil, da bi blo kaj boljse...se vedno tolce ena od sob in ni blo kakega efekta...sicer sem ze spraznil flasko...

zdaj bom probal se s STP-jem, bomo vidli, ce boj kaj boljs

 

Ko bo? nekje blizu minimua z gorivom dodaj v gorivo cca. 50ml navedenega. In ga po?teno teraj. Obstaja mo?nost, da je tista igla ?obe, ki ?e tol?e po?teno oblepljena z usedlino, ki je ni z normalno koncentracijo mo?no odstraniti. Poskusi, ?e vedno je ceneje kot da ?obo (injektor)zamenja?.

Koliko se spomnim sem ti navedeni aditiv priporo?il ?e davno tega, kot preventivo.

Kurativa je vedno problemati?na, mo?na je takrat ko stvari niso ?le predale?. Pri tebi pa trenutno ne vemo ?e v kak?ni fazi si.

V kolikor bo potrebna demonta?a sem pripravljen biti zraven na servisu, mogo?e injektor spravimo k ?ivljenju (z drugim Siriusovim sredstvom), pod pogojem da zapiralna igla ni korodirala.

Toliko z moje strani.

 

Za tisto "j" se pa opro??am. V?asih nekatere ?rkovne zadeve enostavno nenamerno spregledam.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ja v servisu mi je rekel, da ni problematicno...

bom probal se ta stp (megasela ni vec)

teram ga pa itak skoz :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

LabiGT, kako se ti je obnesel STP? To je ?istilec za ?obe, injektorje goriva za dizle ali kako?

Razmi?ljam, da bi to tudi sam naredil kot preventivo, potem ko nabavim rabljen avtoj. :rolleyes:

 

lp,

D

Lp,

D

  • 6 let kasneje...
Napisano

Ja res zalostno ko sm enih 900eur vlozo v potrosni materijal : ploscice. 4 dve leti stare Dunlop zimske gume  , pol novega alternatora jermen le te ga spaner olje filtre ,  polnjene klime , zarnice (ksenoneke) , sedaj so se zarometi istroseni (2008 l. :aaaaa:  ) nic ne svetijo ono znotraj ko je odbojno pa leca  , to bom moral improvizirat da nem brankrotiro :) , danes pa sm se ugotovo da mi se povrh vsega  nivo olja narasca  :glare:  , jutri k mehaniku da vidim kaj bo reko.  LP 

Napisano

Tole z nara??anjem olja je NORMALNO. Namre? to je posledica delovanja regeneracije DPF filtra. Tekom regeneracije gre za druga?en na?in vbrizga nafte, ki je namenjena dvigovanju temperature v DPF filtru in s tem se?igom tam nabranih saj. Posledica pa je, da del nezgorene nafte zdrsne iz cilindra v karter in posledi?no dviguje nivo olja.

 

Pazit mora? le da na pal?ki ne pres?e? oznako X, medtem, ko je oznaka F namenjena le ob menjavi olja, da se ve ali je prava koli?ina olja notri. A ja pa ?e to, glede da se olje me?a z nafto ne pozabit redno menjavat olja, ker ?e se olje preve? razred?i z nafto izgubi mazalne sposobnosti pol pa bo ?ele ?tala in stro?ki.

33112_1.png

Napisano

Hvala !

Malo cudno je to da se nafta mesa z oljem samo uredu ja kaj pol odtece al konstantno pocas narasca . Servis in pregled je bl narejen pri Ferku ko sem avto kupil  slabe tri mesce nazaj. Ce bi vedel da bi bila odstranitev dpf ter reprogramiranje motorja trajna resitev bi to naredo

Napisano

Ni? ne odte?e, ker nima kam samo po?asi vi?a nivo olja. Zato je treba res redno menjavat olje, da ga ima? spet pravilno koli?ino in da ni preve? razred?eno. Se pa nivo najbolj dviga tistim, ki pogosto prekinjajo cikel regeneracije (se pravi ugasnejo motor med regeneracijo) - recimo meni na interval menjave (20.000KM) zraste "olje" za cca  dober cm na pal?ki, ki ima od oznake F do oznake X pribli?no 5 cm.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa tiste pretanke podlo?ke injektorjev ki so "preplozane" skrbele za ni?anje nivoja olja v karterju. Kaj pa ?e bi s tem nekaj pokombiniral? :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja bi blo fajn ce bi se pol kako kontrolko za regrnrtacijo dal not pa bi se se kak dodatn krog odpelo ce bi vedokdaj se regenerira . Jaz sem imel pred 3 mesci servis pa se mi je za slab centi dvignla , mogoce bi blo do servisa ga kak liter ven odtocit pa olje dolit po logiki ne bi blo slabo -

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ja bi blo fajn ce bi se pol kako kontrolko za regrnrtacijo dal not pa bi se se kak dodatn krog odpelo ce bi vedokdaj se regenerira . Jaz sem imel pred 3 mesci servis pa se mi je za slab centi dvignla , mogoce bi blo do servisa ga kak liter ven odtocit pa olje dolit po logiki ne bi blo slabo -

Za?eni motor in odpri pokrov za olje, ?e ti piha ven, je potrebno zamenjati podlo?ke injektorjev. Podlo?ke in tesnilo ohi?ja ventilov pride 17? pri Stahlgruberu. Dela je za okoli 4 ure. Priporo?am ti ?e menjavo olja in obvezno ?i??enje tiste nesre?ne mre?ice v lovilni posodi za olje, karterju. Olje glej, da bo po ACEA C2 standardu, ne uporabit MAZDA DEXELIA!

V dizel dodaj Antigrippante 25, ki ga dobi? pri motornaoljapikacom, da po?isti injektorje. ?e rabi? preventivno diagnostiko ima? v Mb uporabnika, ki se spozna na zadeve. Lp

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

Za?eni motor in odpri pokrov za olje, ?e ti piha ven, je potrebno zamenjati podlo?ke injektorjev.

 

V dizel dodaj Antigrippante 25, ki ga dobi? pri motornaoljapikacom, da po?isti injektorje

Sva?ta kva vse prebere? tuki.....?e dobr da pol pokrov?k ne pozauga v motor.

 

ta antigipante ti ma?e injektorje da ne zaribajo...glih kontra ko ?istiu, stru?ko najprej puglej kaj pomen antigrpante....je pa to dobra stvar

Napisano

Sva?ta kva vse prebere? tuki.....?e dobr da pol pokrov?k ne pozauga v motor.

 

ta antigipante ti ma?e injektorje da ne zaribajo...glih kontra ko ?istiu, stru?ko najprej puglej kaj pomen antigrpante....je pa to dobra stvar

Preden ?imfa? na slepo, si preberi nasvete pravih mojstrov: http://www.avtomehanika-arcon.si/nasveti. ... "Koncentrat aditiva spro?i ?istilni u?inek"

 

In ?e to: http://www.frenocar.com/download/FRE_SchedaT_013.pdf

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.