Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

hehe brez j...sklonjeno je "megaselit" kar pomeni "megasela"

 

moram reci, da sem razocaran nad njim, ker nisem opazil, da bi blo kaj boljse...se vedno tolce ena od sob in ni blo kakega efekta...sicer sem ze spraznil flasko...

zdaj bom probal se s STP-jem, bomo vidli, ce boj kaj boljs

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe brez j...sklonjeno je "megaselit" kar pomeni "megasela"

 

moram reci, da sem razocaran nad njim, ker nisem opazil, da bi blo kaj boljse...se vedno tolce ena od sob in ni blo kakega efekta...sicer sem ze spraznil flasko...

zdaj bom probal se s STP-jem, bomo vidli, ce boj kaj boljs

 

Ko bo? nekje blizu minimua z gorivom dodaj v gorivo cca. 50ml navedenega. In ga po?teno teraj. Obstaja mo?nost, da je tista igla ?obe, ki ?e tol?e po?teno oblepljena z usedlino, ki je ni z normalno koncentracijo mo?no odstraniti. Poskusi, ?e vedno je ceneje kot da ?obo (injektor)zamenja?.

Koliko se spomnim sem ti navedeni aditiv priporo?il ?e davno tega, kot preventivo.

Kurativa je vedno problemati?na, mo?na je takrat ko stvari niso ?le predale?. Pri tebi pa trenutno ne vemo ?e v kak?ni fazi si.

V kolikor bo potrebna demonta?a sem pripravljen biti zraven na servisu, mogo?e injektor spravimo k ?ivljenju (z drugim Siriusovim sredstvom), pod pogojem da zapiralna igla ni korodirala.

Toliko z moje strani.

 

Za tisto "j" se pa opro??am. V?asih nekatere ?rkovne zadeve enostavno nenamerno spregledam.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ja v servisu mi je rekel, da ni problematicno...

bom probal se ta stp (megasela ni vec)

teram ga pa itak skoz :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

LabiGT, kako se ti je obnesel STP? To je ?istilec za ?obe, injektorje goriva za dizle ali kako?

Razmi?ljam, da bi to tudi sam naredil kot preventivo, potem ko nabavim rabljen avtoj. :rolleyes:

 

lp,

D

Lp,

D

  • 6 let kasneje...
Napisano

Ja res zalostno ko sm enih 900eur vlozo v potrosni materijal : ploscice. 4 dve leti stare Dunlop zimske gume  , pol novega alternatora jermen le te ga spaner olje filtre ,  polnjene klime , zarnice (ksenoneke) , sedaj so se zarometi istroseni (2008 l. :aaaaa:  ) nic ne svetijo ono znotraj ko je odbojno pa leca  , to bom moral improvizirat da nem brankrotiro :) , danes pa sm se ugotovo da mi se povrh vsega  nivo olja narasca  :glare:  , jutri k mehaniku da vidim kaj bo reko.  LP 

Napisano

Tole z nara??anjem olja je NORMALNO. Namre? to je posledica delovanja regeneracije DPF filtra. Tekom regeneracije gre za druga?en na?in vbrizga nafte, ki je namenjena dvigovanju temperature v DPF filtru in s tem se?igom tam nabranih saj. Posledica pa je, da del nezgorene nafte zdrsne iz cilindra v karter in posledi?no dviguje nivo olja.

 

Pazit mora? le da na pal?ki ne pres?e? oznako X, medtem, ko je oznaka F namenjena le ob menjavi olja, da se ve ali je prava koli?ina olja notri. A ja pa ?e to, glede da se olje me?a z nafto ne pozabit redno menjavat olja, ker ?e se olje preve? razred?i z nafto izgubi mazalne sposobnosti pol pa bo ?ele ?tala in stro?ki.

33112_1.png

Napisano

Hvala !

Malo cudno je to da se nafta mesa z oljem samo uredu ja kaj pol odtece al konstantno pocas narasca . Servis in pregled je bl narejen pri Ferku ko sem avto kupil  slabe tri mesce nazaj. Ce bi vedel da bi bila odstranitev dpf ter reprogramiranje motorja trajna resitev bi to naredo

Napisano

Ni? ne odte?e, ker nima kam samo po?asi vi?a nivo olja. Zato je treba res redno menjavat olje, da ga ima? spet pravilno koli?ino in da ni preve? razred?eno. Se pa nivo najbolj dviga tistim, ki pogosto prekinjajo cikel regeneracije (se pravi ugasnejo motor med regeneracijo) - recimo meni na interval menjave (20.000KM) zraste "olje" za cca  dober cm na pal?ki, ki ima od oznake F do oznake X pribli?no 5 cm.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa tiste pretanke podlo?ke injektorjev ki so "preplozane" skrbele za ni?anje nivoja olja v karterju. Kaj pa ?e bi s tem nekaj pokombiniral? :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ja bi blo fajn ce bi se pol kako kontrolko za regrnrtacijo dal not pa bi se se kak dodatn krog odpelo ce bi vedokdaj se regenerira . Jaz sem imel pred 3 mesci servis pa se mi je za slab centi dvignla , mogoce bi blo do servisa ga kak liter ven odtocit pa olje dolit po logiki ne bi blo slabo -

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ja bi blo fajn ce bi se pol kako kontrolko za regrnrtacijo dal not pa bi se se kak dodatn krog odpelo ce bi vedokdaj se regenerira . Jaz sem imel pred 3 mesci servis pa se mi je za slab centi dvignla , mogoce bi blo do servisa ga kak liter ven odtocit pa olje dolit po logiki ne bi blo slabo -

Za?eni motor in odpri pokrov za olje, ?e ti piha ven, je potrebno zamenjati podlo?ke injektorjev. Podlo?ke in tesnilo ohi?ja ventilov pride 17? pri Stahlgruberu. Dela je za okoli 4 ure. Priporo?am ti ?e menjavo olja in obvezno ?i??enje tiste nesre?ne mre?ice v lovilni posodi za olje, karterju. Olje glej, da bo po ACEA C2 standardu, ne uporabit MAZDA DEXELIA!

V dizel dodaj Antigrippante 25, ki ga dobi? pri motornaoljapikacom, da po?isti injektorje. ?e rabi? preventivno diagnostiko ima? v Mb uporabnika, ki se spozna na zadeve. Lp

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

Za?eni motor in odpri pokrov za olje, ?e ti piha ven, je potrebno zamenjati podlo?ke injektorjev.

 

V dizel dodaj Antigrippante 25, ki ga dobi? pri motornaoljapikacom, da po?isti injektorje

Sva?ta kva vse prebere? tuki.....?e dobr da pol pokrov?k ne pozauga v motor.

 

ta antigipante ti ma?e injektorje da ne zaribajo...glih kontra ko ?istiu, stru?ko najprej puglej kaj pomen antigrpante....je pa to dobra stvar

Napisano

Sva?ta kva vse prebere? tuki.....?e dobr da pol pokrov?k ne pozauga v motor.

 

ta antigipante ti ma?e injektorje da ne zaribajo...glih kontra ko ?istiu, stru?ko najprej puglej kaj pomen antigrpante....je pa to dobra stvar

Preden ?imfa? na slepo, si preberi nasvete pravih mojstrov: http://www.avtomehanika-arcon.si/nasveti. ... "Koncentrat aditiva spro?i ?istilni u?inek"

 

In ?e to: http://www.frenocar.com/download/FRE_SchedaT_013.pdf

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.