Skoči na vsebino

zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja tudi meni ni jasno. A je ?eljust potem bolj ven kot pri X9 in plo??ica ne nalega sploh ve? po celem disku? Razen, ?e se uporabi ?e kak ve?ji disk potem in se zato ?eljust pomakne toliko bolj ven? sramezljiv To pa ne bi bilo ni? nenavadnega, dosti pogosto pri takih swapih.

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ker je celjust bolj odmaknjena in se uporabi vecji disk, okoli 320m. Brez vecjih diskov itak nisi nic naredil.

 

Takih pa tud letala nimajo, mogo?e letalonosilke. :D:D

?ala. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tud 320 cm je veliko. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem preizkusil kako pa?ejo zavore od X9 na mojo in na ?alost ne bom re?il te?ave z nedelovanjem ro?ne zavore ki je bila povod za menjavo zavor... sistem je popolnoma druga?en, ne vem, ?e je sploh mo?no zamenjati ?e pesta, vendar sem tako samo z meritvami ugotovil, da bi potem lahko ?e enkrat ?iril blatnike :P

Kolikor sem zasledil ve?inoma na ?portnikih dajejo samo spredaj ve?je zavore, tako da s sprednjimi ?e nisem kon?al ker skoraj direkt pa?ejo :P

 

Pletene zavorne cevke me stanejo 95 ? s po?tnino. Razmi?ljam da bi pustil kar originalne in raje dodal teh 100 ? k budgetu za gume, saj mislim da bi s tem pridobil ve?, glede na to da razmi?ljam o nakupu Federal SS-595...

 

Prosim za va?e mnenje.

 

PS: ?e kdo ve za kak?ne delujo?e zadnje ?eljusti za mojo mi naj prosim sporo?i.

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.