Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

 

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

gremo na?i.....

 

Napisano

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

 

hvala za popravek, bom v bodoce nekompliciral, pa napisal zajla => itak vsi vemo zakaj se gre :)

 

Drgac pa zajla na rocki ok. Sem preveril in funkcionira. Vecji problem je v tem, ker sem ugotovil, da lahko kpl. zajlo vleceem v kabino, to pa pomeni, da se je 100% snela na kljucavnici pokrova motorja.

 

Zdaj bi rabil se informacijo, kako odpreti pokrov motorja, brez, da bi karkoli poskodoval.

Napisano

Poskusil ti bom posoditi idejo kako odpreti pokrov. Dobro bi bilo, da najde? koga, ki ima enak tip mazde, kot ti.

Odpreti njegov pokrov in ugotoviti kako se kljuka zapira-odpira. Ugotoviti ali se da od spodaj, ali skozi masko s posebej za ta slu?aj prirejeno (zvito) dovolj debelo ?ico zepeti kljuko tam, kjer je zapeta sajla in jo posku?ati odpreti, podobno, kot to naredi sajla.

Druga?ne mo?nosti ne vidim.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nastavi avto nekam kjer ti bodo hoteli pokrasti dele karoserije in ?akaj, ziher se bo na?el en ki ti bo odprl pokrov, potem pa hop in nepridiprava v arest. Tako bo? re?il 2 muhi na en mah, odprt pokrov motorja in lopov za zapahi. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po mojem bo ta bolj te?ka... :whatever: ...verjetno te bo re?u samo servis.

 

Smo zrihtali - oz. so zrihtali :)

 

Serbinek MB z logisticno pomocjo unga bifeja poleg.

 

Sem danes zjutraj pustil avto pred vrati servisa, kljuce pa za sankom bifeja, zvecer pa avto pobral na istem mestu (kakor tudi kljuce), vse ostalo pa se zmenli po telefonu.

 

V glavnem ze drugic letos so se usluge Serbinekovih fantov izkazale kot nadstandardne v primerjavi z ostalimi servisi.

 

Aja, se cena: zrihtali brezpla?no. :)

Napisano

Smo zrihtali - oz. so zrihtali :)

 

Serbinek MB z logisticno pomocjo unga bifeja poleg.

 

Sem danes zjutraj pustil avto pred vrati servisa, kljuce pa za sankom bifeja, zvecer pa avto pobral na istem mestu (kakor tudi kljuce), vse ostalo pa se zmenli po telefonu.

 

V glavnem ze drugic letos so se usluge Serbinekovih fantov izkazale kot nadstandardne v primerjavi z ostalimi servisi.

 

Aja, se cena: zrihtali brezpla?no. :)

 

Super,me veseli,da so ?e taki prijazni servisi in da si stvar zrihtal. :bravo:

 

 

Napisano

Samo kot firbec pra?am.

 

Kaj se ne da spredaj pri maski ni? naredit da pride? do vezne stene kjer je ta hakelc za havbo odperat?

 

Druga?e pa samo da s5 dela ''good job ''

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.