Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

 

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

gremo na?i.....

 

Napisano

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

 

hvala za popravek, bom v bodoce nekompliciral, pa napisal zajla => itak vsi vemo zakaj se gre :)

 

Drgac pa zajla na rocki ok. Sem preveril in funkcionira. Vecji problem je v tem, ker sem ugotovil, da lahko kpl. zajlo vleceem v kabino, to pa pomeni, da se je 100% snela na kljucavnici pokrova motorja.

 

Zdaj bi rabil se informacijo, kako odpreti pokrov motorja, brez, da bi karkoli poskodoval.

Napisano

Poskusil ti bom posoditi idejo kako odpreti pokrov. Dobro bi bilo, da najde? koga, ki ima enak tip mazde, kot ti.

Odpreti njegov pokrov in ugotoviti kako se kljuka zapira-odpira. Ugotoviti ali se da od spodaj, ali skozi masko s posebej za ta slu?aj prirejeno (zvito) dovolj debelo ?ico zepeti kljuko tam, kjer je zapeta sajla in jo posku?ati odpreti, podobno, kot to naredi sajla.

Druga?ne mo?nosti ne vidim.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nastavi avto nekam kjer ti bodo hoteli pokrasti dele karoserije in ?akaj, ziher se bo na?el en ki ti bo odprl pokrov, potem pa hop in nepridiprava v arest. Tako bo? re?il 2 muhi na en mah, odprt pokrov motorja in lopov za zapahi. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po mojem bo ta bolj te?ka... :whatever: ...verjetno te bo re?u samo servis.

 

 

Napisano

Po mojem bo ta bolj te?ka... :whatever: ...verjetno te bo re?u samo servis.

 

Smo zrihtali - oz. so zrihtali :)

 

Serbinek MB z logisticno pomocjo unga bifeja poleg.

 

Sem danes zjutraj pustil avto pred vrati servisa, kljuce pa za sankom bifeja, zvecer pa avto pobral na istem mestu (kakor tudi kljuce), vse ostalo pa se zmenli po telefonu.

 

V glavnem ze drugic letos so se usluge Serbinekovih fantov izkazale kot nadstandardne v primerjavi z ostalimi servisi.

 

Aja, se cena: zrihtali brezpla?no. :)

Napisano

Smo zrihtali - oz. so zrihtali :)

 

Serbinek MB z logisticno pomocjo unga bifeja poleg.

 

Sem danes zjutraj pustil avto pred vrati servisa, kljuce pa za sankom bifeja, zvecer pa avto pobral na istem mestu (kakor tudi kljuce), vse ostalo pa se zmenli po telefonu.

 

V glavnem ze drugic letos so se usluge Serbinekovih fantov izkazale kot nadstandardne v primerjavi z ostalimi servisi.

 

Aja, se cena: zrihtali brezpla?no. :)

 

Super,me veseli,da so ?e taki prijazni servisi in da si stvar zrihtal. :bravo:

 

 

Napisano

Samo kot firbec pra?am.

 

Kaj se ne da spredaj pri maski ni? naredit da pride? do vezne stene kjer je ta hakelc za havbo odperat?

 

Druga?e pa samo da s5 dela ''good job ''

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.